فاطره
مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
- نام هنری
- فاطره
- آزمایشی
- منتقد
- مقام خاص
- مبلغیار
- مدیر
- هنرجویان
- شناسه کاربر
- 5955
- تاریخ ثبتنام
- 2023-07-21
- آخرین بازدید
- موضوعات
- 655
- نوشتهها
- 1,760
- راهحلها
- 32
- پسندها
- 4,098
- امتیازها
- 590
#استراتژی_بازاریابی#استراتژی_بازاریابی
#بازاریابی
#استراتژی
👈 استراتژیهای بازاريابی
🔹 قسمت دهم
۲۶ - بازاریابی ایمیلی
Email Marketing
ایمیل از همان ابتدای ظهور اینترنت وجود داشت و خیلی زود توانست به یک ابزار ارتباطی پرطرفدار تبدیل شود.
▫️هر جا که مردم بروند، کسب و کارها هم میروند و بازاریابان شروع به جمعآوری ایمیل مشتریان بالقوه و ارسال تبلیغات به آنها کردند.
▫️بسیاری از کسب و کارهای تجارت به تجارت، از ایمیل به عنوان یکی از اصلیترین راهها برای ارتباط با مشتریان خود استفاده میکنند.
▫️میتوان ایمیلها را به صورت انبوه به بانکهای ایمیل از پیش جمعآوری شده فرستاد یا آنکه شروع به جمعآوری اعضا برای اشتراک ایمیلی خود کرد.
۲۷ - بازاریابی پیامکی
SMS Marketing
در بازاریابی پیامکی، هدف شما این است که با ارسال پیامک با مخاطبان در ارتباط باشید و آنها را به خرید بیشتر تشویق کنید.
▫️این روش بازاریابی، در صورتی که درست اجرا شود، میتواند تاثیری فوقالعاده روی درآمد شما داشته باشد.
▫️همچنین همانند بازاریابی ایمیلی، پیامک نیز میتواند به صورت انبوه یا اشتراکی ارسال شود.
۲۸ - بازاریابی سنتی
Traditional Marketing
استفاده از روشهای سنتی برای بازاریابی یک محصول یا سرویس را بازاریابی سنتی مینامیم و میتواند شامل استفاده از ابزارهای مختلفی مثل تلویزیون، رادیو، بازاریابی کاغذی و … بشود.
۲۹ - بازاریابی کاغذی
Print Marketing
وقتی که از تبلیغات کاغذی همچون بروشور، تراکت، کاتالوگ و … برای تبلیغات خود استفاده میکنیم، به استراتژی شما بازاریابی کاغذی گفته میشود.
ادامه دارد...
#بازاریابی
#استراتژی
👈 استراتژیهای بازاريابی
🔹 قسمت یازدهم
۳۰ - بازاریابی بشارتی
Evangelism Marketing
بازاریابی بشارتی مدلی پیشرفته از بازاریابی دهان به دهان است و هدف آن فقط یک چیز است:
▫️مشتریانی پیدا کنید که دیوانهوار برند شما را دوست دارند.
▫️آنها بدون هیچ هزینهای، برند و محصولات شما را تبلیغ خواهند کرد و آن را به نحوی به دیگران معرفی میکنند که گویی بخشی از هویّت خود آنهاست.
۳۱ - بازاریابی تراکنشی
Transactional Marketing
بالا نگه داشتن فروش میتواند کار سختی باشد و نیازمند روشهای مختلف برای تشویق مشتریان به خرید.
▫️برای این منظور، فروشندگان معمولاً از تکنیکهایی همچون ارائه کوپن تخفیف و برگزاری رویدادهای فروش استفاده میکنند.
▫️برای مثال دیجیکالای را همیشه پیشنهادهای ویژهای دارد که هدف آنها بدست آوردن مشتریان بیشتر است.
۳۲ - بازاریابی کمیابی
Scarcity Marketing
گاهی مواقع، مهم است که میزان موجود بودن یک محصول را در بازار کنترل کنید.
▫️این موضوع وقتی با کیفیت عالی یک محصول یا سرویس ترکیب شود، میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد.
▫️نمونهای خوب از این موضوع، شرکت رولز رویس بود که تمامی تولید نسخه چینی ماشین خود به نام فانتوم را به سرعت فروخت، آن هم وقتی که قیمت این ماشین از بسیاری ماشینهای مشابه بیشتر بود.
▫️تعداد کم ساخته شده از این ماشین، هم قیمت بالاتر آن را توجیه میکرد و هم میل به خرید را در مصرفکنندگان به وجود میآورد.
ادامه دارد...