اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

مناسبت 👾تولدت مبارک نیلوی سایت👾

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع ARA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
تولدتت مبارکک 🌹
 
با آرزوی موفیت و سرزندگی و سلامتی تا 120 سالگی :)
تولدت رو تبریک میگم:)
 
نیلووو
تولدت مبارکک معاون همیشه خوشرنگ*_*
ایشالا صدتا دیگه از همین تاپیکا داشته باشیمم🫂
 
خــــــــــوب پاشید بیاید ببینم چه خبره؟
تولد یه خانوم دلبریه که به لول جدیدی از زندگی وارد میشه:sisi1
رونمایی میکنم از سرکار خانم گوجه اییییی به افتخارش یه کـــــــــــف مرتـــــــــب:ura: @Nil֎֎far

بیاید اول از همه از تدارکات رو نمایی کنیمممم جهت سیری شکموها:stick:

عاقا این گل داره به نماد شکوفه های بهاری👀

خاله جان، لوازم آرایش دوست داشتی؟:angel2:

سفارش شخص خودمه دادم صورتی بزنن:Licking-candy:

در قدم بعدی بریم سراغ چی؟ آره یه سری کادوهای ریز رونمایی میکنیم که قابلتو ندارن خاله جون، فقط عکسن تو به بزرگی خودت ببخشا:jest-gereftan-zoori:

خرسی برای کیوتی شوما

جهت افزایش محتوای فان کادو:505:

و اندکی خلاقیت:DD




حالا از تیم برگزارکنندگان این جشن رونمایی میکنم، میریم که داشته باشیم!

بله، اول از همه خودم که این تاپیک رو زدم:159:
این متن از طرف من به شخص خودتتت خاله جون:
در میانه‌‌ی اردیبهشت، به پای شکوفه‌‌هایی که جان می‌‍‌گرفتند، نرم روییدی و رخسار نشان دادی به بانوی بهار!
آرزویم این است لحظاتت با بوی بهار عجین باشد و اما، عمرت، همچون شکوفه‌‌ی درختان هلو، پر ثمر باشد.
تولدت مبارک نیلوی بهاری

دیگه دستمم از دادن کادو کوتاه بود، بدین صورت یه کاور برای رمانت زدم و مطمئن نیستم دوستش داشته باشی=-= ولی مباک باشهههه:ura:




بریم سراغ نفر بعدییی سرکار @DaRk M֎֎N :coolym:
های نیل
رفیق گوگولی
نمیدانم چه بگویمت هر چی لازمه بدونی، می‌دونی ناموس 😂
فقط اینکه خیلی خیلی دوستت دارم
و تولدتم خیلی خیلی خیلی مبارکککک



و اینکه
تامام دیگه باقیشو بعداً حساب میکنیم 😂




و نفر بعد، نوازنده جمع، @ELVIS♧ :1481:

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .


تولدت مبارک نیلوفر ; )
ordibehesht-hayatkhalvat.com-2.jpg

-حاج الویس-

و مورد دوم، این موزیک تقدیم به شما از جناب الویسسسس
کلیک



در آخر، پیتی پلنگ صورتیمون این گیف رو آماده کردننن:1471: @پیتر Sanderley ☣





@N.G و @A.m... شدیدا در تکاپو برای آماده کردن تدارکات بودن منتها مشکل نت امان نداد=-=
خلاصه، تولدت مبارک خالهههه
صد هزار ساله بشی-*
@Nil֎֎far 🤓 تبریک، با ارزوی موفقیت و تندرستی🌺


و هستی هم که شرح داد داستاتو🚶💔
 
سلام
تولد معاونمون مبارک باشه. :cool:
 
@ara.wr.o.o
هستی خیلی ممنونم بابت زحماتت مخصوصا واسه کاور رمانم😍زحمت جلدشم بعد به خودت میدم مطمئن باش😂

@DaRk M֎֎N
مرسی زهرایی بابت تبریکت عزیزمی، از تو توقع تبریک نداشتم بچه باید بشینی درستو بخونی همین برام کافیه❤️

@ELVIS♧
واو مستر عرفان گل کاشتی آهنگت خیلییی قشنگ بود مرسی که زحمت کشیدی باشد که جبران کنیم 🥳😁

@پیتر Sanderley ☣
پیتر چقدر گیفت قشنگ بود دستت طلا مرسی بابت تبریکت،

@N.G
@A.m...
دست شما عزیزان دل هم درد نکنه همین که تبریک گفتین و به یادم بودین برای من کافیه 😍🥺
نرگس خیلی خیلی خیلی همیشه هوامو داشتی، ممنونتم بابت تمام این مدت 🥲🤗

@آلباتروس
خیلی ممنونم از تبریکت راضیه جان🥳

@sani.Quire
خیلی ممنونم از تبریکت سانی جان🥳

@S O-O M
مرسی مهشیدک، خیلی خوش حال شدم، باشد که بریم یه روز با بچه‌های انجمن یه پیتزای راستکی بزنیم.😁😍

@مدیر ویرایش
مدیر قشنگ رمانیک و ببین با قلباش تاپیکمو چه قشنگ کرده، مرسییی ....جان اسمتو بذار جای سه نقطه😂 ممنونم که به یادم بودی.

@Nil@85
مرسی نیلایی ممنونم بابت تبریکت زحمت کشیدی گلی🥳

@میم.ز
خیلی مرسی از تبریکت لطف کردی گلی🥳

@PishOoO
مرسی ترلانی از تبریکت لطف کردی، ایشالا شادیات جبران کنیم 🥳

@AYSA_H
چه خوب شد بعد یه مدت طولانی به رمانیک برگشتی آیسایی، ممنونم از لطفت خیلی لطف کردی🥳

@*Zeck_eren*
مرسی سومایی از تبریکت خیلی لطف کردی🥳

نیلوفر جان تولدت مبارک:ura::birthday-cake:
ممنونم مهدیه جان، لطف کردی🥳

تولدت مبارک بچم 🥳 یه وویس تبریک با لهجه مشدی طلبت
اینو یادم باشه حتما حتما ازت بگیرمممم😍😶‍🌫️


مرسیییییی 😍🥳

تولدت مبارک خفن انجمن
امیدوارم بهار لبخندت همیشه سرسبز باشه
شکوفه گونه‌هات همیشه باز
ممنونم آرمیتا دعاهات خیلی قشنگ بودن حقا که تبریک نویسنده‌ها متفاوتتره🥳


تولدت مبارک هلو آرزوی تکراری برات نمیکنم خوشحال میشم که هیچ وقت عقب نکشی و قوی نمونی آرزوی یه زندگی پر سراشیب، پر تجربه، خوب و پر خنده رو برات دارم اصل مهم حال دلته که همیشه خوش باشه🙂🍃
چقدر انرژی مثبت بهم دادی خیلی خیلی ممنونم از تبریکات🥳


تولدت مبارک نیلویی🍊
نیلویی خیلی خوشحالم که هستی و مغسیی به خاطر همه کمکات😍
همیشه بمونی برامون💖
ایشالا همیشه شاد و خندون باشی🌹
تولدتت خیلییییی مبارکککککک*-
چقدر من خوشحالم از بودنتون مرسی زهرایی، خیلی لطف کردی 🥳😍

25.gif

عزیز دلم تولدت خیلی خیلی مبارک باشه انشالله۱۲۰ سالگیتو جشن بگیریم❤️
balonnen.gif
چه گیف خوشگلییییی مرسی گلی خیلی لطف کردی🥳


مرسی پیتر ساندرلی انجمن🥳

تولدت مبارک نیلوی مهربون✨🎈
مرسییی خوش سلیقه. 🥳

رابی تولدتو تبریک میگه معاون جان:rose:
واو ببین کی اومده، مرسی رابی خیلی عزیزی هم خودت هم... اونی که میدونه😍🥺

با آرزوی موفیت و سرزندگی و سلامتی تا 120 سالگی :)
تولدت رو تبریک میگم:)
مرسی سارایی خیلی زحمت کشیدی ممنونتم🥳

نیلووو
تولدت مبارکک معاون همیشه خوشرنگ*_*
ایشالا صدتا دیگه از همین تاپیکا داشته باشیمم🫂
وای ببین پیرانا هم که اومده، مرسییی ماهی گلی ممنونتم از دعای قشنگت🥺🥳

@Nil֎֎far 🤓 تبریک، با ارزوی موفقیت و تندرستی🌺


و هستی هم که شرح داد داستاتو🚶💔
خیلی ممنونم ازت همین که به یادم بودین شما و بچه ها برام خیلی قشنگه. میدونم چقدر کار داشتی و آن شدی. خیلی ممنونم باشد در شادیهایتان جبران کنم🥳

سلام
تولد معاونمون مبارک باشه. :cool:
ممنونم ادمین، لطف کردین باشد در شادیهایتان جبران کنم🥳
 
آخرین ویرایش:
واو ببین کی اومده، مرسی رابی خیلی عزیزی هم خودت هم... اونی که میدونه😍🥺
خخخ قبلا هم گفتم دیگه رابی اینجا رابی اونجا رابی همه جا
واو کی چی میدونه؟ من که چیزی نمیدونم خخخ ولی مرسی معاون جانم *-* توام خیلی عزیزی هم خودت هم خودت خخخ دیگه چیزی نداشتم برای دومی 0-0
 
تولدتون مبارک🥳💐✨
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا