خــــــــــوب پاشید بیاید ببینم چه خبره؟
تولد یه خانوم دلبریه که به لول جدیدی از زندگی وارد میشه

رونمایی میکنم از سرکار خانم گوجه اییییی به افتخارش یه کـــــــــــف مرتـــــــــب
@Nil֎֎far
بیاید اول از همه از تدارکات رو نمایی کنیمممم جهت سیری شکموها
عاقا این گل داره به نماد شکوفه های بهاری

خاله جان، لوازم آرایش دوست داشتی؟

سفارش شخص خودمه دادم صورتی بزنن:Licking-candy:

در قدم بعدی بریم سراغ چی؟ آره یه سری کادوهای ریز رونمایی میکنیم که قابلتو ندارن خاله جون، فقط عکسن تو به بزرگی خودت ببخشا:jest-gereftan-zoori:
خرسی برای کیوتی شوما

جهت افزایش محتوای فان کادو:505:

و اندکی خلاقیت

D

حالا از تیم برگزارکنندگان این جشن رونمایی میکنم، میریم که داشته باشیم!
بله، اول از همه خودم که این تاپیک رو زدم:159:
این متن از طرف من به شخص خودتتت خاله جون:
در میانهی اردیبهشت، به پای شکوفههایی که جان میگرفتند، نرم روییدی و رخسار نشان دادی به بانوی بهار!
آرزویم این است لحظاتت با بوی بهار عجین باشد و اما، عمرت، همچون شکوفهی درختان هلو، پر ثمر باشد.
تولدت مبارک نیلوی بهاری
دیگه دستمم از دادن کادو کوتاه بود، بدین صورت یه کاور برای رمانت زدم و مطمئن نیستم دوستش داشته باشی=-= ولی مباک باشهههه

بریم سراغ نفر بعدییی سرکار
@DaRk M֎֎N
و نفر بعد، نوازنده جمع،
@ELVIS♧ :1481:
الهی جاده زندگیت هموار
آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد
و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .
تولدت مبارک نیلوفر ; )
-حاج الویس-
و مورد دوم، این موزیک تقدیم به شما از جناب الویسسسس
کلیک
در آخر، پیتی پلنگ صورتیمون این گیف رو آماده کردننن:1471:
@پیتر Sanderley ☣

@N.G و
@A.m... شدیدا در تکاپو برای آماده کردن تدارکات بودن منتها مشکل نت امان نداد=-=
خلاصه، تولدت مبارک خالهههه
صد هزار ساله بشی-*