اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

مناسبت تولدت مبارک چرغندر💚

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع at♧er
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
مبارکههههه عززززززیییییییززززززممممممم 😍💙
 
تولدت مبارک باشه زهرا گلی =)
 
جیییییییغ
تولدت خیلیییی مبارک زرزریممممم
بووووس از من بهتتتت
بیا اینم کیکت👀


 
مبارکههههه عززززززیییییییززززززممممممم 😍💙
مرسییی عزیززززممممم💙💚
تولدت مبارک باشه زهرا گلی =)
ممنونم شادی جون💕
جیییییییغ
تولدت خیلیییی مبارک زرزریممممم
بووووس از من بهتتتت
بیا اینم کیکت👀


جیییییغ
مرسییییی آراییییی*-
متقابل💕
مرسیی نزدیک بود بی کیکک بمونممم0-0
 
gif-animated-fireworks-photoshop-action-preview-1_43zp.gif

سلامممم خدمت همه🙋
بفرماین ببینین تولد کیههه🎉🎊
بلعه چرغندر عزیزمون که یک روزی در یک مزرعه از دل خاک متولد شد و تبدیل به همین چرغندری شد که میبینین..
خیلی فوری فوتی اهنگمونو میزارم که بریم تو فاز فقط رمانیکای عزیز توجه داشته باشید هرگونه حرکات موزون با بن توسط خود ادمین مواجه میشه پس خودتونو کنترل کنین و مثل مجسمه روی صندلیا بشینین و به آهنگ گوش فرا دهید.





خب بریم سراغ کیک قشنگ این کیکو بمالین به سر و صورتو تو حلق متولد خودمم طبقه‌ی اولشو میزن تو صورتش😈
adult-birthday-cake-15-696x818_nc6s.jpg

بسه بسه بهش رحم کنین .

حالا بریم سراغ کیک اصلی و خوراکیامون که میدونم کلا برای همین بخش پا به تولدا میازارین.
۲۰۲۲۰۶۲۹_۱۰۰۹۵۶_488v.png
۲۰۲۲۰۶۲۹_۱۰۱۱۴۳_iaym.png
۲۰۲۲۰۶۲۹_۱۰۱۱۲۹_ncb0.png

اخ اخ مهمونا خیلی عذر میخوام خبر رسید وقتی من مشغول جشن بودم پیتر همه ی کیکو خوراکیارو تنهایی خورده دیگه خودتون هر طور می تونین حسابشو برسید(شلیک گلوله، ترور، پرتاب نیزه و استفاده از چاقو و هر نوع سلاح سرد و گرم آزاد است)

وحالاا نوبت میرسه به کادوها
۲۰۲۲۰۶۲۹_۱۰۱۹۵۰_5r0.png
کادر-واسط-کالا-11-768x432_eeqt.jpg
و اما کادوی من
همه دستتت
جیغغغغغغغ
نفسا حبسس
۲۰۲۲۰۶۲۹_۱۰۲۳۰۶_fo2.png
دادادامممممم
میدونم اصلا عاشق کادوهای منی میشی شبا بغلت نباشن خوابت نمیبره دیگه چه کنم من اینم دیگه😎😂
و این هم تبریک پیتر عزیزمون:


چرغندر
همون روزای اولی ک اومدی تو انجمن ، میدونستم پیشرفت می‌کنی و فکر کنم ک گفتم اولا چقدر ازت بدم میومد.. دختر لیمویی رو یادته؟ 😆
یادم نمیاد کی آشنا شدیم ولی اون روزی که لقب چرغندرو گرفتی یادمه.. اون کمکات و مهربونیاتو یادمه و یادم نمیره اون روزایی که من حالم بد بود و فقط تو بودی ک به حرفام گوش بدی.. من تونستم تمام رازامو بهت بگم و تو گوش دادی و کسی بودی ک همیشه به حرفام گوش میداد و حرفامو الکی تایید نمیکرد..
تو در کنار افراد کمی باارزشترین فردی هستی ک میشناسم و ارزوی موفقیت برات دارم...
وقت هایی ک با تو بودم همییشه پر از خاطره های قشنگ بوده، مثل خودت که هیچ وقت فراموشت نمی کنم حتی اگه دیگه توی این دنیا نباشم..
تولدت مبارک چرغندر 🎈💖



flower-profile-image-iranve.com-4356964fhu349301-19_hwzt.jpg

تمام اینا تقدیم بهت ک خودت گلی🌹

و هدیه ی عزیزمون که زحمت کشیدن:
01b6cbf0d0c52d06d49818f4c68d37a2_261h_d11b.jpg

زهرا خانوم؟

  • تولدت مبارک! آرزو می‌کنم تمامی آرزوهای قشنگت و رؤیاهای تولدی که اگه به صلاحته برآورده بشن.
  • آرزویی برای تو در روز تولدت، امیدوارم هرچه می‌خوای بدست بیاری، هرچه که در جستجوی اونی پیدا کنی و هر آرزویی که داری در روز تولدت و همیشه برآورده شه؛ تولدت مبارک!
  • سال دیگه‌ای با کلی اتفاقات هیجان انگیز در انتظار توعه. امیدوارم شادی که در گذشته بخشیدی و به بقیه دادی در این روز به تو برگرده. ت
  • تولدت مبارک! زندگیت در آستانه سرعت گرفتن و پرتاب به سمت فضا باشه0-0
  • در این روز تولد، برات کلی آرزوی خوشحالی و عشق دارم! امیدوارم که همه آرزوهایت به حقیقت بپیوندد و امیدوارم بانوی شانس در خانت رو با کلی ناز و کرشمه بزنه.
  • امیدوارم بزرگترین شادی و سعادت بی‌پایان زندگی نصیبت شه؛ گذشته از همه این‌ها، تو خودت هدیه‌ای کیهان هستی، پس لایق بهترین‌هایی. تولدت مبارک

و اینک میریم سراغ غذا.. اصلا نگران نباشید غذا زیاده به هم میرسههه
notes_220629_103731_3e7_7a3z.jpg
دیگه من کار ندارم خودتون هر جور صلاح میدونین تقسیم کنین 😂 :woman-running:

و زری خودم میخوام بهت بگم ممنون از اینکه همیشه بهترین خواهر دنیای حتی وقتی من نیستم

تولد مبارک زیرای من❤
@Zahra.v.n
دعوت میکنم از میهمانان گرامی
که قدم بر جفت ابروهای من بگذارین


@همه
و
@mahi1390
@shadi.gh.m
@پرنسس کوشولو🦋💫

@.NADYA.
@نویسنده♛غیرعادیـღ♛✐
@ara.wr.o.o
@پادشاه سایه ها
@ملکه سایه ها
@sami_radan
@Ar.Am×
@tor_anj.kh
@S O-O M

@Nil֎֎far
@N.Ghalavand
@Mahdieh ♡
خسته نباشیی منو تگ نکردیی.. الان دیدم تایپک زدیی 😶
اخ اخ مهمونا خیلی عذر میخوام خبر رسید وقتی من مشغول جشن بودم پیتر همه ی کیکو خوراکیارو تنهایی خورده دیگه خودتون هر طور می تونین حسابشو برسید(شلیک گلوله، ترور، پرتاب نیزه و استفاده از چاقو و هر نوع سلاح سرد و گرم آزاد است)
و منی ک بیخبرم.. یه ترور درست و حسابی طلبت
 
آخرین ویرایش:
تولدت خیلی خیلی مبارک
ایشالله به همه ارزوهات برسی
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا