اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

مناسبت تولدت مبارک سحر مهربونم!

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

.
.
.
😜سلام.

امروز ی اتفاق فوق‌خاص در راهه...
که
نمی‌گم فعلا:/
تا شماها بیاید بشینید و چای چیزی میل کنید منم مقدمه چینی بلد نیستم که:/
ولی سعیمو میکنم تا بگم..
@tor.anj.o.o
@ara.pr.o.o
@آلباتروس
@نویسنده پشت شیشه
@YiL.diz.o.o
@S O-O M
@A.m...
@AYSA_H
@N.G
@Mohammad MZ
@Parand
@گلادیاتور بختیاری
@Mabuchi__Kou

@Maedeh
@مهرانه بلوچ
@پیتر ساندرلی
@Dayan-H
@naf.as.o.o
@nfs_nm
@لیانا مسیحا
@Sepahrad_N
@Niloofar°MC⁴
@Nil@85
@TaRlaN-M
@SHADI315
@جانان:)
@تمامی رمانیکی‌ها

.
.
.
خیلی خوش‌ اومدین:/ قدم رنجه فرمودید.

از همین‌جا، توی همین لحظه و ثانیه میگم که امروز
نوزدهم آذر تولد سحر انجمنه رمانیکه!

💖
.
.
.
سحری خیلی خیلی تولدت مبارک، از اون ته ته دلم امیدوارم که
به تک تک خواسته، ارزو های قشنگ برسی و امضای خدای بخوره پای تک‌تکشون.
اونقدری امیدوارم غرق خوشی، شادی، لذت بشی که حتی با واژه غم، ناراحتی غریبه باشی.
تولدت مبارک مهربونم🌹
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.
.



از اونجایی که تعداد زیاده:/ اونقدری پختم کیک تا به تک تکون برسه=\
.
.
.

😜نوش جان همگی=)
.
.
.
بابت تک تک تمومی اون لطف و زحماتت ی دنیا ممنونم. امیدوارم که سایه‌ات بالا سر تک تک عزیزات و سایه اونا بالای سرتو باشه=)

@ansel
تولدت مبارک باشه اگول مگول تولدت پر تکرار باشه نمیگم آرزوهات خاطره بشن میگم سرانجام داشته باشن🙂🖇️
 
سحرِ ممدیون :coolym:
خوش مبروک باشه تفلدت
از طرف خانواده قلکان ✨👾😂
 
تولدت هپی مپی دلبر جذااااب انجمن🌹🤩
 
تولدت پرتکرار زحمتکش:face-blowing-a-kiss::partying-face:
 
مبااارک باشه :rose: :rose:
 

.
.
.
😜سلام.

امروز ی اتفاق فوق‌خاص در راهه...
که
نمی‌گم فعلا:/
تا شماها بیاید بشینید و چای چیزی میل کنید منم مقدمه چینی بلد نیستم که:/
ولی سعیمو میکنم تا بگم..
@tor.anj.o.o
@ara.pr.o.o
@آلباتروس
@نویسنده پشت شیشه
@YiL.diz.o.o
@S O-O M
@A.m...
@AYSA_H
@N.G
@Mohammad MZ
@Parand
@گلادیاتور بختیاری
@Mabuchi__Kou

@Maedeh
@مهرانه بلوچ
@پیتر ساندرلی
@Dayan-H
@naf.as.o.o
@nfs_nm
@لیانا مسیحا
@Sepahrad_N
@Niloofar°MC⁴
@Nil@85
@TaRlaN-M
@SHADI315
@جانان:)
@تمامی رمانیکی‌ها

.
.
.
خیلی خوش‌ اومدین:/ قدم رنجه فرمودید.

از همین‌جا، توی همین لحظه و ثانیه میگم که امروز
نوزدهم آذر تولد سحر انجمنه رمانیکه!

💖
.
.
.
سحری خیلی خیلی تولدت مبارک، از اون ته ته دلم امیدوارم که
به تک تک خواسته، ارزو های قشنگ برسی و امضای خدای بخوره پای تک‌تکشون.
اونقدری امیدوارم غرق خوشی، شادی، لذت بشی که حتی با واژه غم، ناراحتی غریبه باشی.
تولدت مبارک مهربونم🌹
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.
.



از اونجایی که تعداد زیاده:/ اونقدری پختم کیک تا به تک تکون برسه=\
.
.
.

😜نوش جان همگی=)
.
.
.
بابت تک تک تمومی اون لطف و زحماتت ی دنیا ممنونم. امیدوارم که سایه‌ات بالا سر تک تک عزیزات و سایه اونا بالای سرتو باشه=)

@ansel
تولدت مبارک.امیدوارم هرچی آرزو داری برآورده بشن.♥️❤️♥️❤️🌷🌷🌷
 
تبریک مجدد😂
 

به اندازه تمام برگ های پاییز ارزو های خوب برای تو
 
تولدت مبارک مهربان💚😍
زندگیت پر از عطر عشق و یاس ...
 
  • جذاب
واکنش‌ها[ی پسندها]: ansel
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا