تولد دلیمه و من چقدر برای این روز، لحظه شماری میکردم.
دلی قشنگم، امسال هم با همه سختیاش و همه قشنگیاش گذشت و تو یک سال بزرگتر شدی شیشهی عمر من.
چه خوب که به دنیا اومدی
چه خوب که هستی
چه خوب که هستم و می، تونم روز تولدت رو باهم جشن بگیریم..
خیلی خوشحالم از اینکه به دنیا اومدی
راستش، روزا دوست داشتنیتر شدن وقتی به دنیا اومدی
تولدت مبارک دلوینکم
بهترینها رو برات آرزو میکنم.
آرزو میکنم لبخند از روی لبت نره و همیشه از ته دل بخندی.
آرزو میکنم هیچوقت اشک نریزی مگه برای اشک شوق.
آرزو نمیکنم که صد و بیست ساله بشی.
چون عمر بدون خوشی معنی نداره
امیدوارم تموم عمرت رو با خوشی بگذرونی دلیم
تولدت مبارک
@Delvinak
دلی قشنگم، امسال هم با همه سختیاش و همه قشنگیاش گذشت و تو یک سال بزرگتر شدی شیشهی عمر من.
چه خوب که به دنیا اومدی
چه خوب که هستی
چه خوب که هستم و می، تونم روز تولدت رو باهم جشن بگیریم..
خیلی خوشحالم از اینکه به دنیا اومدی
راستش، روزا دوست داشتنیتر شدن وقتی به دنیا اومدی
تولدت مبارک دلوینکم
بهترینها رو برات آرزو میکنم.
آرزو میکنم لبخند از روی لبت نره و همیشه از ته دل بخندی.
آرزو میکنم هیچوقت اشک نریزی مگه برای اشک شوق.
آرزو نمیکنم که صد و بیست ساله بشی.
چون عمر بدون خوشی معنی نداره
امیدوارم تموم عمرت رو با خوشی بگذرونی دلیم
تولدت مبارک
@Delvinak
