. . .

خبر دغدغه این روزهای یحیی ، جانشین بیرانوند کیست؟

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
قوانین جدید و البته مذاکرات بی ثمر پرسپولیسی ها با خالدآبادی گره جانشینی بیرانوند را کور کرده است!
پرسپولیس در فصل گذشته علیرضا بیرانوند و احمد گوهری را درون قفسه توری داشت. بیرانوند این فصل هم ماندنی شد اما گوهری جدا شد و فعلا پرسپولیس دروازه‌بان دوم ندارد! این در شرایطی است که فصل بعد پرسپولیس به مراتب فصل سنگین‌تری پیش رو دارد و باید در آسیا هم حضور پیدا کند.

به گزارش روزنامه اعتماد، این روزها یحیی دغدغه زیادی برای جانشین دروازه‌بان اول تیمش دارد‌. بیرانوند اگر مصدوم یا محروم شود چه کسی جانشین او خواهد شد؟ پرسپولیسی‌ها در چند هفته گذشته مذاکرات زیادی با خالدآبادی دروازه‌بان تیم ملی امید و باشگاه هوادار داشتند و حتی بیرانوند هم در تماسی که با این دروازه‌بان‌ جوان ‌داشت تلاش کرد او را پرسپولیسی کند اما مدیران باشگاه هوادار مبلغ زیادی برای جدایی او‌ طلب کردند و پرسپولیسی‌ها توان پرداخت آن را نداشتند تا در نهایت خالدآبادی آبی‌پوش شود.

پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند روی این دروازه‌بان حساب کرده بود؛ از آنجایی که لیست برای جذب بازیکن بزرگسال پر شده و دروازه‌بان مطمئن زیر ۲۳ سال هم در لیگ ما نیست تصمیم دشواری پیش روی کادرفنی قرمزها است.

قوانین جدید و البته مذاکرات بی‌ثمر پرسپولیسی‌ها با خالدآبادی گره جانشینی بیرانوند را کور کرده است. شنیده شده پرسپولیسی‌ها که در پست دفاع چپ و مهاجم هم دچار کمبود بازیکن هستند نیم نگاهی به جذب دروازه‌بان خارجی زیر ۲۳ سال دارند اما چنانچه گلر زیر ۲۳ سال خوبی پیدا شود و مدیران این باشگاه بتوانند بودجه موردنظر در راه جذب دروازه‌بان خارجی را تامین کنند قانون ۶۰درصدی یکی دیگر از معضلات پیش روی یحیی است! چراکه طبق قانون بازیکن خارجی باید حداقل در ۶۰درصد بازی‌های تیمش حضور پیدا کند وگرنه یک سهمیه خارجی آن تیم از بین می‌رود و با حضور بیرانوند که آماده است منطقی نیست یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال خارجی در ۶۰درصد بازی‌های پرسپولیس درون دروازه بایستد! تمام این مسائل اثبات می‌کند که سرمربی قرمزها با از دست دادن خالدآبادی وارد یک چالش و دغدغه فکری دشوار شده است.

هنوز هیچ کس حتی مدیران باشگاه هم نمی‌دانند چه اتفاقی رخ می‌دهد. شاید پرسپولیسی‌ها یک گلر جوان مستعد بی‌نام و نشان را جذب کنند و شاید هم یک سهمیه بزرگسال را به خط دروازه اضافه کنند اما آنچه واضح است اینکه حضور در فصل آینده لیگ و شرکت در بازی‌های سنگین آسیا با یک دروازه‌بان به هیچ‌وجه عقلانی نیست.

 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
93

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین