. . .

معرفی کوبو و دو تار

تالار انیمیشن
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
786
نوشته‌ها
2,071
راه‌حل‌ها
49
پسندها
4,354
امتیازها
590

  • #1

کوبو و دو تار (Kubo And The Two Strings)

کوبو و دو تار

  • سال اکران: ۲۰۱۶
  • کارگردان: تراویس نایت
  • صداپیشگان: شارلیز ترون، آرت پارکینسون، رالف فاینس، رونی مارا، جرج تاکی، متیو مک‌کانهی
  • امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۹۷ از ۱۰۰
اولین تجربه‌ی کارگردانی تراویس نایت با انیمیشن شاهکار استودیو لایکا «کوبو و دو تار» رقم خورده است، که بعد از «کورالین» (Coraline) دومین پروژه‌ی این استودیو است که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و تحسین منتقدان را برانگیخته است. سازندگان این فیلم با تصاویری که از نقاشی‌های مختلف و قصه‌های فولکور آمده‌اند، از آثار هنری ژاپنی برای خلق این انیمیشن الهام گرفته‌اند.
داستان در زمان چین باستان به اتفاق می‌افتد. پسری نوجوان به نام کوبو به همراه مادربزرگش در دهکده‌ی قدیمی سامورایی‌ها زندگی می‌کند. او زندگی آرمی دارد تا اینکه یک شبح شیطانی قدیمی که قصد انتقام‌گیری از سامورایی‌ها را دارد به دنبال او می‌آید و زندگی‌اش را زیر و رو می‌کند. در عین حال، هیولاهای دیگری هم به دنبالش آمده‌اند تا او را بکشند. او باید زره و شمشیر قدیمی پدرش را که قبلاً در ارتش سامورایی‌ها بوده است پیدا کند تا با کمک آن از شرّ این نیروهای شیطانی خلاص شود.
کل فیلم که با استاپ موشن ساخته شده است یادآور چاپ‌نقش چوبی است (یک تکنیک هنری برای چاپ متن، نگاره یا الگوهای هنری است که به شکل گسترده‌ای در سراسر شرق آسیا و از زمان‌های بسیار قدیم مورد استفاده قرار می‌گیرد و منشأ و پیدایش آن را چین باستان می‌دانند). صحنه‌های اریگامی جزئیات ظریف و دقیقی دارند و شخصیت‌های مقوایی به شکلی سبک و ظریف با موسیقی کوبو به رقص درمی‌آید. ساخت این انیمیشن پنج سال طول کشید، پنج سال کار پرزحمت که جوابش را هم با تحسین منتقدان و انیمیشن‌بازهای حرفه‌ای گرفت.
 
نام موضوع : کوبو و دو تار دسته : انیمیشن
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین