سلام نویسندهی عزیز، یک نکتهی خیلی مهمی رو لازمه بدونی و
اون هم اینه که در فرایند
رصد، طراحی،نقد،ویراستاری،کپیست،
و ... اگر ایرادی میبینی همون زمان به تیم مربوطه اطلاع بده. بعد از تایید شدن، هیچ تغییری در مرحلهی قبل داده نمیشه.
نگاهی به یک کتاب میاندازی و صدایی از شخص دیگری میشنوی. شخصی که شاید ۱۰۰۰ سال است که مرده است. کتاب خواندن، سفر از طریق زمان است.
کارل ساگان
به نام خالق هستی
رمانیکیهای عزیز سلام
تیم گویندگی انجمن رمانیک تصمیم به شروع یک کار جدید گرفته قرار بر این هست که در این تاپیک به شکل صوتی برای شما عزیزان به معرفی کتاب بپردازیم.
علاقهمندان به کتاب و کتابخوانی میتونن از حالا به بعد به این تاپیک مراجعه و کتابهایی که توسط گویندهها معرفی میشه رو گوش کنن و اگر از معرفی کتاب لذت بردند اقدام به خوانش کتاب کنند.
شما کاربران گرامی این امکان رو دارید تا به سهولت با دانلود فایل صوتی معرفی هر کتاب برای خواندن ادامه آن تصمیم بگیرید.
کتاب مثل خون در رگهای من یا نامههای شاملو به آیدا در نگاه اول با نام بلند آوازۀ احمد شاملو ما را به سوی خود میکشاند؛ با جلد طلایی مات و نوار قرمز رنگی که دورتادور کتاب مثل خون در رگهای من، کشیده شده و بر آن چند خطی از شاملوست، ما را همانجا که هستیم نگه میدارد. گویا با همان چند خط بر نوار قرمز که نوشتۀ پشت جلد کتاب مثل خون در رگهای من است، ما اسیر کلمات شاملو میشویم و با افسوسی که میخورد، امید و ناامیدی همزمان شاملو را در کتاب مثل خون در رگهای من میبینیم و به یاد شعرش میافتیم که میگوید: «من سرگذشت یأس و امیدم... ». در کتاب مثل خون در رگهای من، در شور شعر و دریای واژگان شاملو غرق میشویم و از نو با جادوی کلامش نجات مییابیم...
-عشق، نمیدانم چیست. بیتجربهام. تازهکارم. نمیدانم اینطور خواستن اسمش عشق است یا چیز دیگر. فقط، سخت میخواهمش.
_سخت خواستن، میتواند عشق باشد.
_گفتهاند: «به شرط آنکه سخت بماند و نرم».
نمیشود که تو باشی، من عاشقِ تو نباشم
نمیشود که تو باشی
درست همینطور که هستی
و من، هزاربار خوبتر از این باشم
و باز، هزار بار عاشق تو نباشم.
نمیشود، میدانم
نمیشود که بهار از تو سبزتر باشد.
این فایل ترکیبی از سهفایل دیالوگ و مونولوگ میباشد که توسط گویندگان ضبط شده است.
*** از گویندگان این فایل بابت وقتی که گذاشتن سپاسگذارم
*** |در پناه حق|
.کادر گوینده.
.مدیریت آوا.
تیم گویندگی با یه کار جدید، قصد داره از اولین فعالیت خودش توی این زمینه، رونمایی کنه. امیدواریم خوشتون بیاد. لطفا نظرات خود رو با ما در میون بگذارید،
خوشحال میشیمانتقادهاتون رو بدونیم.
توضیح کلی: روایت یک مکالمهی عاشقانهست که توسط دونفر، طرفین مکالمه اجرا میشود.
هدف از این مکالمه و طرح، اینه که یادآوری بشه
"آدما میشه که میرن، میشه که نباشن، فرقیام نداره که کِی باشه" و در آخر وقتی قول دادید بمونید، بمونید:)