CANDY
مدیریت ارشد
Thread Owner
پرسنل مدیریت
فرازین
بخشدار
مدیر
طراح
تدوینگر
کاربر نقرهای
کاربر ثابت
رمانیکی
- نام هنری
- Minok
- انتشاریافتهها
- 4
- بخشدار
- - امور فرهنگی
- مدیر کتابدونی
- - طراحی - نگارگری
- مدیر
- تدوین+میکس
- شناسه کاربر
- 3457
- تاریخ ثبتنام
- 2022-11-23
- آخرین بازدید
- نوشتهها
- 2,847
- راهحلها
- 89
- پسندها
- 5,198
- امتیازها
- 516
- سن
- 22
- محل سکونت
- جنگلمتروکهافکار(:
- سکه
- 24,799
- نام هنری
- Minok
- انتشاریافتهها
- 4
- لینک انتشاریافتهها
- https://romanik.ir/?s=%D8%AC%D8%B1%D8%AC%D9%86%D8%AF%DB%8C
- بخشدار
- امور فرهنگی
- مدیر کتابدونی
- طراحی
- نگارگری
- مدیر
- تدوین+میکس
غم میونِ دو تا چشمونِ قشنگت؛ لونه کرده…
شب توو موهای سیاهت؛ خونه کرده…
شب توو موهای سیاهت؛ خونه کرده…
دو تا چشمونِ سیاهت؛ مثِ شب های منه
سیاهیای دو چشمت؛ مثِ غم های منه
وقتی بغض؛ از مژه هام پایین میاد، بارون میشه!
سیلِ غم ها؛ آبادیموُ ویرونه کرده…
وقتی با من می مونی؛ تنهاییموُ باد می بره
دو تا چشمام؛ بارونِ شبونه کرده
بهار، از دستای من پر زد وُ رفت…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
توو اتاقم؛ دارم از تنهایی، آتیش می گیرم!
ای شکوفه؛ توو این زمونه کرده…
چی بخونم؟
جوونیم رفته… صدام، رفته دیگه…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
چی بخونم؟
جوونیم رفته… صدام، رفته دیگه…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
غم میونِ دو تا چشمونِ قشنگت؛ لونه کرده…
شب توو موهای سیاهت؛ خونه کرده…
دو تا چشمونِ سیاهت؛ مثِ شب های منه
سیاهیای دو چشمت؛ مثِ غم های منه
وقتی بغض؛ از مژه هام پایین میاد، بارون میشه!
سیلِ غم ها؛ آبادیموُ ویرونه کرده…
وقتی با من می مونی؛ تنهاییموُ باد می بره
دو تا چشمام؛ بارونِ شبونه کرده
بهار، از دستای من پر زد وُ رفت…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
توو اتاقم؛ دارم از تنهایی، آتیش می گیرم!
ای شکوفه؛ توو این زمونه کرده…
چی بخونم؟
جوونیم رفته… صدام، رفته دیگه…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
چی بخونم؟
جوونیم رفته… صدام، رفته دیگه…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
شب توو موهای سیاهت؛ خونه کرده…
شب توو موهای سیاهت؛ خونه کرده…
دو تا چشمونِ سیاهت؛ مثِ شب های منه
سیاهیای دو چشمت؛ مثِ غم های منه
وقتی بغض؛ از مژه هام پایین میاد، بارون میشه!
سیلِ غم ها؛ آبادیموُ ویرونه کرده…
وقتی با من می مونی؛ تنهاییموُ باد می بره
دو تا چشمام؛ بارونِ شبونه کرده
بهار، از دستای من پر زد وُ رفت…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
توو اتاقم؛ دارم از تنهایی، آتیش می گیرم!
ای شکوفه؛ توو این زمونه کرده…
چی بخونم؟
جوونیم رفته… صدام، رفته دیگه…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
چی بخونم؟
جوونیم رفته… صدام، رفته دیگه…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
غم میونِ دو تا چشمونِ قشنگت؛ لونه کرده…
شب توو موهای سیاهت؛ خونه کرده…
دو تا چشمونِ سیاهت؛ مثِ شب های منه
سیاهیای دو چشمت؛ مثِ غم های منه
وقتی بغض؛ از مژه هام پایین میاد، بارون میشه!
سیلِ غم ها؛ آبادیموُ ویرونه کرده…
وقتی با من می مونی؛ تنهاییموُ باد می بره
دو تا چشمام؛ بارونِ شبونه کرده
بهار، از دستای من پر زد وُ رفت…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
توو اتاقم؛ دارم از تنهایی، آتیش می گیرم!
ای شکوفه؛ توو این زمونه کرده…
چی بخونم؟
جوونیم رفته… صدام، رفته دیگه…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده
چی بخونم؟
جوونیم رفته… صدام، رفته دیگه…
گلِ یخ؛ توی دلم، جوونه کرده