. . .

بحث و گفتگو نوکیا و اپل برای استفاده مشترک از پتنت‌ها از جمله فناوری 5G توافق‌نامه بلندمدت امضا کردند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
143
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
توافق‌نامه‌ی بلندمدت میان اپل و نوکیا، برای استفاده‌ی مشترک از پتنت‌های مختلف مثل 5G به امضا رسید.

نوکیا می‌گوید قرارداد بلندمدت حق‌ اختراع متقابل با اپل امضا کرده تا جایگزین قرارداد کنونی میان این دو شرکت شود. توافق‌نامه‌ی قبلی این دو برند در می ۲۰۱۷ ثبت شد و تا اواخر سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.
قرارداد جدید میان اپل و نوکیا، پتنت‌های مختلفی مثل 5G را پوشش می‌دهد. GAMArena‌ می‌نویسد، شرایط این قرارداد درحال‌حاضر محرمانه است اما طبق اعلام نوکیا، شرکت اپل برای استفاده از حق‌ اختراعات متعدد طی دوره‌ای چندساله، هزینه‌هایی پرداخت خواهد کرد. انتظار می‌رود درآمدزایی نوکیا از قرارداد جدید از ژانویه‌ی ۲۰۲۴ آغاز شود.
نوکیا همچنین اعلام کرد که توافق جدیدش با اپل، چشم‌انداز بلندمدتی دارد که در گزارش مالی ۲۰ آوریل ۲۰۲۳ نیز به آن اشاره شده بود.
جنی لوکاندر، رئیس نوکیا اظهار داشت: «ما خوشحالیم که به‌صورت دوستانه، قرارداد پتنت طولانی‌مدتی با اپل منعقد کرده‌ایم. این توافق‌نامه نشان‌دهنده‌ی قدرت پتنت‌های نوکیا و چندین دهه سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق‌وتوسعه و کمک به بهبود استانداردهای تلفن همراه و سایر فناوری‌ها است.»

مجموعه‌ پتنت‌های نوکیا حاصل بیش‌ از ۱۴۰ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق‌وتوسعه از سال ۲۰۰۰ تا کنون است. این برند درحال‌حاضر حدود ۲۰ هزار پتنت ازجمله ۵۵۰۰ گواهی حق‌ اختراع ضروری برای 5G‌ دراختیار دارد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین