. . .

نقد و بررسی نقد و بررسی فیلم مترسک های ترسناک

تالار سینما و تئاتر

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
449
نوشته‌ها
1,867
راه‌حل‌ها
22
پسندها
20,710
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #1
معرفی فیلم مترسک های ترسناک
فیلم سینمایی مترسک های ترسناک به‌کارگردانی Victor Salva در 18 سال پیش یعنی سال 1380 در گونه ترسناک و معمایی تولید شده است. مترسک های ترسناک توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 2.2 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم مترسک های ترسناک را اثری بی‌ارزش و بسیار بد ارزیابی می‌کنند.

بازیگران فیلم مترسک های ترسناک
بازیگران فیلم مترسک های ترسناک چه کسانی هستند؟ در مترسک های ترسناک بازیگرانی چون Gina Philips در نقش Trish، Justin Long در نقش Darry، Jonathan Breck در نقش The Creeper، Patricia Belcher در نقش Jezelle Gay Hartman، Brandon Smith در نقش Sergeant Davis Tubbs، آیلین برنان در نقش The Cat Lady و Peggy Sheffield در نقش Waitress Beverly به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم مترسک های ترسناک حدود 13 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان مترسک های ترسناک را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم مترسک های ترسناک باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Victor Salva به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری مترسک های ترسناک توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم مترسک های ترسناک می‌توان به Jeffrey William Evans در نقش Manager، Patrick Cherry در نقش Binky، Jon Beshara در نقش Trooper Gideon، Tarantini در نقش Roach و William Haze در نقش Officer with Hole in Chest (as William Hasenzahl) اشاره کرد.
 

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
449
نوشته‌ها
1,867
راه‌حل‌ها
22
پسندها
20,710
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #2
داستان فیلم مترسک های ترسناک
از محتوا و داستان فیلم مترسک های ترسناک چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه مترسک های ترسناک توسط Victor Salva نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان مترسک های ترسناک منتشر شده است، می‌خوانیم: «خواهر و برادری که در راه بازگشت به خانه از تعطیلات بهاری هستند ، شاهد یک اتفاق مرموز در یک تونل می شوند و تصمیم می گیرند برای جستجو به داخل تونل بروند. اما…»

فیلم مترسک های ترسناک از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم مترسک های ترسناک عبارت است از: .

فیلم مترسک های ترسناک و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران
از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم مترسک های ترسناک نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم مترسک های ترسناک به طور متوسط فعالیت 3ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم مترسک های ترسناک یکی از 4 اثر شاخص آیلین برنان در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
همچنین براساس امتیاز مردم فیلم مترسک های ترسناک بدترین اثر Gina Philips، Justin Long، Jonathan Breck، Patricia Belcher، Brandon Smith و William Haze در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
6 تن از بازیگران مترسک های ترسناک، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در مترسک های ترسناک 6 فیلم اولی بوده‌اند: Peggy Sheffield، Jeffrey William Evans، Patrick Cherry، Jon Beshara، Avis-Marie Barnes و Tom Tarantini.
همچنین Victor Salva کارگردان مترسک های ترسناک اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Gina Philips، Justin Long، آیلین برنان و William Haze را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران مترسک های ترسناک نیز 78 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 13 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 78 همکاری برای اولین‌مرتبه در مترسک های ترسناک رخ داده است. مانند: Gina Philips و Justin Long، Jonathan Breck و Patricia Belcher، Brandon Smith و آیلین برنان، Peggy Sheffield و Jeffrey William Evans، Patrick Cherry و Jon Beshara.
آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم مترسک های ترسناک فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم مترسک های ترسناک، 2 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان William Haze و آیلین برنان.

عوامل فیلم مترسک های ترسناک
در مجموع بیش از 14 نفر در تولید فیلم مترسک های ترسناک نقش داشته‌اند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند.

اطلاعات فیلم مترسک های ترسناک

تاکنون در صفحه اختصاصی فیلم مترسک های ترسناک در منظوم اطلاعات بسیاری توسط پژوهشگران و مردم ثبت شده است؛ در بخش گالری عکس و پوستر فیلم مترسک های ترسناک 15 عدد، گردآوری و درج شده است. همچنین تاکنون در بخش‌های ویدئو و تیزر فیلم مترسک های ترسناک، حواشی فیلم مترسک های ترسناک، دیالوگ برتر فیلم مترسک های ترسناک، سوتی فیلم مترسک های ترسناک و نقد فیلم مترسک های ترسناک هنوز موردی ثبت نشده است. قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید به‌کمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایرة‌المعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کامل‌تر کنیم.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین