. . .

نقد و بررسی نقد و بررسی سریال اصیل‌ها

تالار سینما و تئاتر

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
449
نوشته‌ها
1,872
راه‌حل‌ها
22
پسندها
20,763
امتیازها
613

  • #1
اصیل ها

سریال اصیل ها – بی نظیر برای طرفداران خون آشام ها و گرگینه ها​

سریال اصیل ها (The Originals) یک مجموعه در ژانر درام و ماورالطبیعه می باشد که در بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ از شبکه تلویزیونی CW پخش می شده است. این سریال اسپین آف ساخته شده از روی سریال «خاطرات خون آشام» می باشد. با بررسی نظرات و امتیازات داده شده به این مجموعه می توان دریافت که اصیل ها بهتر از مجموعه اصلی خودش عمل کرده است. بسیاری از طرفداران سریال خاطرات خون آشام پس از شروع فصل پنجم انتقادات زیادی را به این مجموعه وارد کردند و به عقیده آنان این شبکه تلویزیونی این سریال را بیش از اندازه کش داده و حوادث و اتفاقاتی که از فصل پنجم به بعد در این سریال رخ داد ضروری نبوده است. اما همزمان با فصل پنجم سریال خاطرات خون آشام، اسپین آف آن یعنی اصیل ها نیز شروع به پخش کرد.
این سریال از همان فصل اول خود با داستانی جذاب همراه بود و اکثر طرفداران خاطرات خون آشام را به سمت خود جذب کرد. تمام فصل های ساخته شده برای این سریال از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نهایت خطر و اتفاقات ناگوار و هیجان انگیز را روبروی شخصیت های اصلی این سریال می توان مشاهده کرد. بازیگران این سریال نیز یکی از جذابیت های آن بودند و هرکدام از آن ها طرفداران خاص خودش را در بین بینندگان داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا این سریال را بیشتر برای شما معرفی کنیم و ببینیم که آیا هنوز هم ارزش تماشا کردن دارد یا خیر.
اگر هنوز این سریال را تماشا نکرده اید اصلا نگران خواندن ادامه مطلب نباشید، ما در هیچ قسمت از مقالات خود داستان سریال ها را اسپویل نکرده ایم و می توانید با خیال راحت به مطالعه ادامه مطلب بپردازید.

نگاهی کوتاه به مشخصات سریال اصیل ها

ژانر

این سریال در دسته ژانرهای درام، فانتزی و ترسناک قرار می گیرد.

سال تولید

فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۳ برای بینندگان پخش شد و هر سال یک فصل جدید برای آن ساخته شد. فصل پنجم و پایانی این سریال در سال ۲۰۱۸ برای کاربران به نمایش گذاشته شد.

رده سنی

این سریال رده سنی TV-14 را دریافت کرده است. این رده بندی به این معناست که در این مجموعه صحنه هایی وجود دارد که ممکن است برای کاربران زیر ۱۴ سال مناسب نباشد. افراد زیر ۱۴ سال، تنها در صورت صلاحدید و در حضور والدین می توانند برخی مجموعه های دارای این رده بندی را تماشا کنند. با توجه به راهنمای والدین منتشر شده برای این سریال، در بخش های خشونت و درگیری نمره متوسط یا نارنجی و در سایر بخش ها نمره ملایم یا زرد به این مجموعه داده شده است.

تعداد قسمت های هر فصل

سریال اصیل ها در پنج فصل و ۹۲ قسمت برای بینندگان پخش شده است. در ادامه می توانید تعداد قسمت های هر فصل را مشاهده نمایید.
فصل های اول، دوم و سوم: ۲۲ قسمت
فصل های چهارم و پنجم: ۱۳ قسمت

زمان تقریبی هر قسمت

هر قسمت از این سریال به طور متوسط ۴۵ دقیقه می باشد.

امتیاز کاربران

کاربران استقبال خوبی از این مجموعه داشته اند و امتیازات خوبی به آن داده اند. این سریال موفق شده است تا از بیشتر از ۱۱۰ هزار کاربر امتیاز بسیار خوب ۸.۲ را به دست آورد. این تعداد رای دهنده باعث شده است تا اصیل ها در لیست سریال هایی با بیشترین تعداد رای دهنده در سایت معتبر IMDb قرار بگیرد.

جوایز

از آنجایی که این سریال یک اسپین آف می باشد و به سریال اصلی کمی تا قسمتی وابسته است، در بخش جوایز عملکرد قابل توجهی نداشته است و جایزه ای برنده نشده است. این سریال در مجموع در ۱۳ بخش از جمله یک جایزه امی نامزد شده است.

کشور سازنده

این سریال در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است و زبان آن انگلیسی می باشد.

خلاصه داستان سریال اصیل ها

ماجرای این سریال درباره اولین خانواده ای است که تبدیل به خون آشام شده است. «نیکلاوس -کلاوس- مایکلسون» با بازی «جوزف مورگان» بزرگترین فرد این خانواده و می توان گفت قدرتمندترین خون آشام است. البته کلاوس برخی قابلیت های گرگینه ها را نیز دارد و به نوعی یک دورگه به حساب می آید. اعضای این خانواده که چندین هزار سال از عمر آن ها می گذرد اکنون به شهر اصلی خودشان یعنی نیواورلئان برگشته اند اما متوجه می شوند که اکنون دیگر این شهر تحت کنترل آن ها نیست. کلاوس تصمیم می گیرد به خانه بزرگ خودشان در این شهر برگردد و دوباره تبدیل به پادشاه نیواورلئان بشود.

دیالوگ های ماندگار سریال اصیل ها​

  • + دارم میرم جلسه‌ی انجمن جلوگیری از مصرف الکل سخنرانی کنم.
    – مگه همتون توی تجارت شـ×ر×ا×ب نیستین؟
    + آره! ولی هر چی بیشتر به آدم‌ها بگن نمی‌تونی چیزی رو داشته باشی، بیشتر به سمتش کشش پیدا می‌کنن. به هر قیمتی که شده.
  • سلاح واقعی یک جنگجو، قابلیت تحمل کردن دردهاشه.
  • ما بی امید زندگی میکنیم اما هیچوقت نمیمیریم! ما تعریف خود طلسم هستیم. همیشه و تا ابد.
  • در هر صورت یه روز جدید میاد، چه ما خوشمون بیاد یا نه. مهم اینه که آیا شما کنترلش میکنید یا اون شما رو کنترل می کنه؟
  • بدترین چیز در مورد خیانت اینه که همیشه از طرف عزیزانت اتفاق بیفته.
  • گاهی برای رسیدن به چیزایی که میخوای باید بهای سنگینی پرداخت کنی.
  • مرگ، هر روز زیر سایه‌ی همه داره میرقصه و سراغ هر کسی که دوست داره میره. پس بهتره وانمود کنیم وجود نداره.

نظر ویش مود درباره سریال اصیل ها

سریال اصیل ها یکی از بهترین سریال هایی است که می توانیم به طرفداران خون آشان ها و طرفداران ژانر فانتزی و ماورائی معرفی کنیم. همان طور که گفتیم، این سریال اسپین آف ساخته شده از روی مجموعه خاطرات خون آشام می باشد که به شکل کاملا واضحی از سریال اصلی موفق تر عمل کرد. شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که آیا برای تماشا کردن و متوجه شدن داستان این سریال حتما نیاز است تا خاطرات خون آشام را هم تماشا کنیم یا خیر. در این مورد باید بگوییم که تماشای سریال خاطرات خون آشام می تواند کمک بزرگی مخصوصا در فصل اول برای درک داستان داشته باشد، اما اگر خاطرات خون آشام را نگاه نکنید هم اتفاق خاصی رخ نمی دهد.
تمام داستان های اصلی این سریال صرفا مربوط به این سریال است و نیازی نیست مجموعه اصلی را تماشا کنید. صرفا در چندین قسمت و بخش های کوتاهی از اصیل ها، برخی از شخصیت های سریال خاطرات خون آشام وارد این سریال شده و به دنبال انجام کاری هستند. اما این موارد اصلا به داستان اصلی ارتباطی ندارد و همان چند قسمت کوتاه هم به گونه ای نیست که اصلا متوجه داستان نشوید. پیشنهاد می کنیم اگر وقت کافی دارید هر دو مجموعه را تماشا کنید زیرا خاطرات خون آشام هم با تمام حواشی و انتقادات هنوز هم اگر نگوییم بهترین، اما یکی از بهترین سریال های ساخته شده از روی خون آشام ها می باشد. در نهایت اما تماشای سریال اصیل ها را به شما پیشنهاد می کنیم و امیدواریم از تماشای آن لذت زیادی ببرید.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین