. . .

معرفی نسخه 5G ردمی ۱۲ با نمایشگر ۶٫۸ اینچی و تراشه Snapdragon 4 Gen 2 معرفی شد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
Redmi 12 5g

شیائومی نسخه‌ی 5G گوشی هوشمند اقتصادی ردمی ۱۲ را با نمایشگر ۶٫۸ اینچی LCD و حداکثر ۸ گیگابایت رم معرفی کرد.

شیائومی ماه گذشته گوشی هوشمند ردمی ۱۲ را در هند معرفی کرد و اکنون قصد دارد نسخه‌ی 5G این محصول را عرضه کند. Redmi 12 5G از تراشه‌ی Snapdragon 4 Gen 2 بهره می‌برد و ازنظر ظاهری تقریباً مشابه نسخه‌ی 4G خود است. اکثر مشخصات این گوشی غیر از دوربین سلفی، به نسخه‌ی چینی ردمی نوت 12R شباهت دارد.
نسخه‌ی 5G ردمی ۱۲ از نمایشگر ۶٫۷۹ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس بهره می‌برد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این دستگاه با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات نیز نیز شبیه نسخه‌ی 4G ردمی ۱۲ است.
سیستم دوربین نسخه‌ی 5G ردمی ۱۲ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با f/2.4 بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با f/2.0 مجهز شده است.
Redmi 12 5g

نسخه‌ی 5G ردمی ۱۲ از رابط‌ کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ بهره می‌برد و در طراحی آن از کریستال‌ها و سنگ‌های قیمتی الهام گرفته شده است. برای اولین‌ بار در سری ردمی، شاهد استفاده از بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای در این گوشی هوشمند هستیم. ضخامت محصول مذکور ۸٫۲ میلی‌متر است و از گواهی IP53 برای مقاومت دربرابر گردوغبار و پاشش آب بهره می‌برد.
براساس اطلاعات ارائه‌شده در وب‌سایت شیائومی، نسخه‌ی 5G ردمی ۱۳ در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه با رم ۴ گیگابایت ۱۳۳ دلار است. نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی گوشی با رم ۶ گیگابایت با برچسب ۱۵۰ دلاری به‌فروش می‌رسد و درنهایت مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت با قیمت ۱۷۵ دلار دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. فروش گوشی هوشمند جدید ردمی از ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در فروشگاه آنلاین شیائومی، آمازون و برخی فروشگاه‌های خرده‌فروشی محلی آغاز خواهد شد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین