. . .

خبر نسخه بتای واتساپ سرانجام برای آیپد منتشر شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

واتساپ

جدیدترین نسخه‌ی TestFlight، پیام‌رسان واتساپ را به‌صورت آزمایشی در دسترس کاربران آیپد قرار می‌دهد.

شماری از کاربران نسخه‌ی بتای واتساپ می‌گویند متا این پیام‌رسان را برای آیپد در دسترس قرار داده است. ظاهراً نسخه‌ی آیپد واتساپ بر پایه‌ی نسخه‌ی آیفون توسعه داده شده است و یک‌سری بهینه‌سازی‌ها برای نمایشگر بزرگ تجربه کرده. WABetaInfo می‌گوید نسخه‌ی ۲۳٫۱۹٫۱٫۷۱ اپلیکیشن TestFlight واتساپ شامل نسخه‌ی آیپد این پیام‌رسان است.
محیط کاربری نسخه آیپد واتساپ / بتا فاش شده

همچون نسخه‌ی کامپیوتر، برای اتصال به نسخه‌ی آیپد واتساپ باید کد QR اسکن کنید. در این نسخه‌ی جدید فهرست مکالمات در سمت چپ صفحه و چت فعلی در سمت راست دیده می‌شود. نسخه‌ی iPadOS واتساپ عملاً همان نسخه‌ی iOS است با این تفاوت که همزمان می‌توانید صفحه‌ی چت و فهرست مکالمات را ببینید.
عدم انتشار واتساپ برای آیپد در نوع خود عجیب است. ویل کت‌کارت، رئیس واتساپ، اوایل سال ۲۰۲۲ گفته بود که متا می‌خواهد این پیام‌رسان را برای تبلت اپل در دسترس قرار دهد.
متا سال‌ها است که به دلایلی نامشخص، دربرابر توسعه‌ی نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن‌هایش مقاومت می‌کند. در حال حاضر اینستاگرام و تردز برای تبلت‌ های اپل در دسترس نیستند و نسخه‌ی آیپد فیسبوک عملاً نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی اپلیکیشن iOS است و بهینه‌سازی خاصی تجربه نکرده. مسنجر تنها اپلیکیشن متا است که تجربه‌ی نسبتاً خوبی روی آیپد ارائه می‌دهد.
 
  • پوکر
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین