. . .

دانستنی ناسا چه چیزهایی را از ما مخفی می‌کند؟

تالار هوافضا

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,364
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1
اگر اخبار و وقایع ناسا را دنبال کنید، متوجه برخی ابهامات در بین مطالب آن ها می شوید. سؤالی که همواره برای بسیاری از ما وجود داشته این بوده که سازمان فضایی ناسا، در واقعیت چه پروژه هایی دارد و به چه حقایقی دست یافته است؟ موجودات فضایی، حیات روی سیارات دیگر، انتقال انسان ها از کره زمین و بسیاری موضوعات این چنینی وجود دارند که ممکن است ناسا به پاسخ برخی رسیده باشد و این را از مردم عادی مخفی نگاه دارد. در ادامه همراه ما باشید.

nasa-hiding-ufo.jpg


در تحقیقات یک فرد علاقمند مواردی یافت شده اند که همه نشان از وقایعی دارند که کسی پاسخش را نمی داند و ناسا تاکنون هیچ صحبتی راجع به آن ها نکرده است.

موجودات فضایی

اولین مورد مربوط به یک ویدیو در یوتیوب است که نمایی از خارج ایستگاه فضایی را نشان می دهد و نقطه ای صورتی رنگ در نزدیکی مدار زمین مشاهده می شود. مشخص نیست این نقطه مربوط به چه شیئی است و ناسا هیچ گاه در مورد آن سخن نگفته است.

pink2-640x358.jpg


واقعیت این است که بسیاری از زباله های فضایی در همان مدار ایستگاه فضایی قرار دارند که این موضوع می تواند نقطه دیده شده را توجیه کند. بازتاب شیئی در داخل ایستگاه به دوربینی که عکس را گرفته نیز می تواند دلیل دیگری باشد. اما با این حال بسیاری از وب سایت ها از احتمال وجود منشآ فرازمینی برای آن نقطه صورتی رنگ گفته اند.

پیام های قدیمی یک تلگراف

گروهی ناشناس از هکرها، با تحقیقات سرسختانه موفق به کشف یک پیام تلگرام در سال 2006 شده اند که در آن سفیر آمریکا در کشور لیتوانی، با ارسال پیامی سعی در هشدار داشته و در این پیام گفته است که گروهی از موجودات فضایی از جهان هستی برای نفوذ خود استفاده می کنند.

moony_345601.jpg


مخفی کردن اطلاعات برای دریافت انرژی

سومین مورد به پاسخ سؤالی در سایت Quora مربوط می شود. فردی به نام هارولد دانیل در پاسخ به اینکه آیا ناسا مدارک مربوط به وجود حیات فرازمینی هوشمند را از ما پنهان می کند؟، پاسخ مثبت داده است. بنا به گفته او تعداد زیادی مدرک وجود دارند که می توان آن ها را در دادگاه به معرض ظهور گذاشت و اثبات کرد که موجودات واقعی وجود دارند که دارای هوشمندی هستند و در آسمان ما با اشکال و رفتاری که نمی تواند مربوط به هواپیماهای ما باشد، ظاهر می شوند.

japaneaes-satalight-base.jpg


دانیل همچنین اعتقاد دارد که ناسا برای پنهان کردن این واقعیت از عموم مردم، دلیل دارد. به گفته او ناسا برای تأمین انرژی های مورد نیاز برای دستگاه ها و فضاپیماهای خود به منابع زیادی نیاز دارد. ناسا با سهم 1.2 تریلیون دلاری، سومین صنعت بزرگ آمریکاست و ممکن است دستیابی به منابع رایگان انرژی دلیل پنهان کاری ناسا باشد.

راز تاریک عدم بازگشت ناسا به ماه

بر اساس گفته های یک افسر اطلاعاتی نیروی دریایی، نه تنها در کره ماه پایگاهی برای بیگانگان وجود دارد، بلکه حتی نیروهای آمریکایی آن پایگاه را به نام "لونا" می شناسند و در حال حاضر یک پروژه بزرگ استخراج در ماه وجود دارد که فضایی ها بسیاری از فضاپیماهای بزرگ خود را در آن جا نگه داری می کنند. البته چنین ادعایی منطقی به نظر نمی رسد چرا که پنج خدمه آپولو به همراه نیل آرمسترانگ و آلدرین بدون هیچ مشکلی در سطح ماه پیاده شده بودند. همچنین ما می دانیم که دلیل عدم سفر مجدد به ماه، هزینه های گزاف آن است.

Apollo_15.jpg


پنهان کردن و نابود کردن مدارک حیات روی مریخ

بنا به گفته وب سایت Rense.com، موجودی ارگانیک در سطح مریخ دیده شده است. بدتر این است که به نظر می رسد مریخ نورد ناسا، این موجود را بلعیده است! اگر به تصویر دقت کنید، مریخ نورد در حال راهپیمایی انحراف کوچکی در مسیر خود دارد. این گونه به نظر می رسد که مریخ نورد، موجود ارگانیک را نابود کرده است.

objjt.jpg


در کل همواره این طور بوده است که تمامی داستان های مربوط به حیات فرازمینی، تخیل و بی معنی خوانده شده اند. شاید بهتر باشد اندکی فراتر بیاندیشیم.

در آخر زمزمه هایی شنیده میشود که هدف ناسا از فرستادن فضانوردان پیدا کردن حیات روی مریخ نیست! بلکه هدف از پیدا کردن آنها نابودی آنهاست...!
 

Zedla

رمانیکی
رمانیکی
شناسه کاربر
1094
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-22
آخرین بازدید
موضوعات
0
نوشته‌ها
5
پسندها
13
امتیازها
78

  • #2
من یه جا خوندم عدد NASAمیشع666 که شیطان پرستیه
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
25

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین