. . .

آموزش مشتری مداری

تالار آموزش‌های دیگر

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
آزمایشی
منتقد
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
655
نوشته‌ها
1,760
راه‌حل‌ها
32
پسندها
4,098
امتیازها
590

  • #1
#مشتری_مداری

👈 از اینکه مشتریان احساس با ارزش بودن کنند، اطمینان حاصل کنید.

✍ تمرکز بر ارزش مشتری، مقوله‌ای است که اغلب شرکتها آن را انجام می‌دهند.

🔹 اما بیشتر شرکتها از تمرکز بر ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتری غافل هستند.

🔹 برای موفقیت در کسب و کار باید به دنبال ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتریان باشید.

🔹 هنگامی که مشتریان باور داشته باشند روابطشان با شما، برایتان مهم است و شما سهم آنها را در کسب و کار خود به یاد دارید، در پی وفاداری و تعهد به شما خواهند بود.

🔹 اگر تا امروز بر روی ارزش مشتریان خود، متمرکز نبوده اید، از همین لحظه اقدام کنید تا دیر نشده است.
 
آخرین ویرایش:
نام موضوع : مشتری مداری دسته : آموزش‌های دیگر

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
آزمایشی
منتقد
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
655
نوشته‌ها
1,760
راه‌حل‌ها
32
پسندها
4,098
امتیازها
590

  • #2
#مشتری_مداری

✍ عاشق مشتری باشیم،
نه
عاشق محصول!
 
آخرین ویرایش:

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
آزمایشی
منتقد
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
655
نوشته‌ها
1,760
راه‌حل‌ها
32
پسندها
4,098
امتیازها
590

  • #3
#مشتری_مداری

👈 از اینکه مشتریان احساس با ارزش بودن کنند، اطمینان حاصل کنید.

✍ تمرکز بر ارزش مشتری، مقوله‌ای است که اغلب شرکتها آن را انجام می‌دهند.

🔹 اما بیشتر شرکتها از تمرکز بر ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتری غافل هستند.

🔹 برای موفقیت در کسب و کار باید به دنبال ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتریان باشید.

🔹 هنگامی که مشتریان باور داشته باشند روابطشان با شما، برایتان مهم است و شما سهم آنها را در کسب و کار خود به یاد دارید، در پی وفاداری و تعهد به شما خواهند بود.

🔹 اگر تا امروز بر روی ارزش مشتریان خود، متمرکز نبوده اید، از همین لحظه اقدام کنید تا دیر نشده است.
#فروش_موفق
#مشتری_مداری

👈 ارزش در کسب‌وکار

✍ ایراد بسیاری از کسب و کارها این است که ارزش مشتری را از دید خودشان طراحی می‌کنند نه از دید مشتریان هدف.

🔹 در طراحی ارزش ارایه شده به مشتری یا همان Value Proposition درک و برداشت واقعی مشتری مهم است، نه برداشت ما از ارزش طراحی شده کسب و کار.

🔹 همین موضوع به ظاهر ساده مشکل ریشه‌ای بسیاری از کسب‌وکارها است و باید توجه داشته باشیم که محصولات و یا خدمات را برای چه کسانی تولید و یا ارایه می‌کنیم.
 

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین