فاطره
مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
- نام هنری
- فاطره
- آزمایشی
- منتقد
- مقام خاص
- مبلغیار
- مدیر
- هنرجویان
- شناسه کاربر
- 5955
- تاریخ ثبتنام
- 2023-07-21
- آخرین بازدید
- موضوعات
- 655
- نوشتهها
- 1,760
- راهحلها
- 32
- پسندها
- 4,098
- امتیازها
- 590
#مشتری_مداری
👈 از اینکه مشتریان احساس با ارزش بودن کنند، اطمینان حاصل کنید.
✍ تمرکز بر ارزش مشتری، مقولهای است که اغلب شرکتها آن را انجام میدهند.
🔹 اما بیشتر شرکتها از تمرکز بر ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتری غافل هستند.
🔹 برای موفقیت در کسب و کار باید به دنبال ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتریان باشید.
🔹 هنگامی که مشتریان باور داشته باشند روابطشان با شما، برایتان مهم است و شما سهم آنها را در کسب و کار خود به یاد دارید، در پی وفاداری و تعهد به شما خواهند بود.
🔹 اگر تا امروز بر روی ارزش مشتریان خود، متمرکز نبوده اید، از همین لحظه اقدام کنید تا دیر نشده است.
👈 از اینکه مشتریان احساس با ارزش بودن کنند، اطمینان حاصل کنید.
✍ تمرکز بر ارزش مشتری، مقولهای است که اغلب شرکتها آن را انجام میدهند.
🔹 اما بیشتر شرکتها از تمرکز بر ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتری غافل هستند.
🔹 برای موفقیت در کسب و کار باید به دنبال ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتریان باشید.
🔹 هنگامی که مشتریان باور داشته باشند روابطشان با شما، برایتان مهم است و شما سهم آنها را در کسب و کار خود به یاد دارید، در پی وفاداری و تعهد به شما خواهند بود.
🔹 اگر تا امروز بر روی ارزش مشتریان خود، متمرکز نبوده اید، از همین لحظه اقدام کنید تا دیر نشده است.
آخرین ویرایش:
نام موضوع : مشتری مداری
دسته : آموزشهای دیگر