. . .

آموزش مشتری مداری

تالار آموزش‌های دیگر

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
بازرس
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
آزمایشی
بازرس
مقام خاص
مبلغ‌یار+ بازرس‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
799
نوشته‌ها
2,195
راه‌حل‌ها
56
پسندها
4,559
امتیازها
690
محل سکونت
سَرزَمینِ روءیا

  • #1
#مشتری_مداری

👈 از اینکه مشتریان احساس با ارزش بودن کنند، اطمینان حاصل کنید.

✍ تمرکز بر ارزش مشتری، مقوله‌ای است که اغلب شرکتها آن را انجام می‌دهند.

🔹 اما بیشتر شرکتها از تمرکز بر ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتری غافل هستند.

🔹 برای موفقیت در کسب و کار باید به دنبال ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتریان باشید.

🔹 هنگامی که مشتریان باور داشته باشند روابطشان با شما، برایتان مهم است و شما سهم آنها را در کسب و کار خود به یاد دارید، در پی وفاداری و تعهد به شما خواهند بود.

🔹 اگر تا امروز بر روی ارزش مشتریان خود، متمرکز نبوده اید، از همین لحظه اقدام کنید تا دیر نشده است.
 
آخرین ویرایش:
نام موضوع : مشتری مداری دسته : آموزش‌های دیگر

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
بازرس
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
آزمایشی
بازرس
مقام خاص
مبلغ‌یار+ بازرس‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
799
نوشته‌ها
2,195
راه‌حل‌ها
56
پسندها
4,559
امتیازها
690
محل سکونت
سَرزَمینِ روءیا

  • #2
#مشتری_مداری

✍ عاشق مشتری باشیم،
نه
عاشق محصول!
 
آخرین ویرایش:

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
بازرس
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
آزمایشی
بازرس
مقام خاص
مبلغ‌یار+ بازرس‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
799
نوشته‌ها
2,195
راه‌حل‌ها
56
پسندها
4,559
امتیازها
690
محل سکونت
سَرزَمینِ روءیا

  • #3
#مشتری_مداری

👈 از اینکه مشتریان احساس با ارزش بودن کنند، اطمینان حاصل کنید.

✍ تمرکز بر ارزش مشتری، مقوله‌ای است که اغلب شرکتها آن را انجام می‌دهند.

🔹 اما بیشتر شرکتها از تمرکز بر ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتری غافل هستند.

🔹 برای موفقیت در کسب و کار باید به دنبال ایجاد احساس با ارزش بودن در مشتریان باشید.

🔹 هنگامی که مشتریان باور داشته باشند روابطشان با شما، برایتان مهم است و شما سهم آنها را در کسب و کار خود به یاد دارید، در پی وفاداری و تعهد به شما خواهند بود.

🔹 اگر تا امروز بر روی ارزش مشتریان خود، متمرکز نبوده اید، از همین لحظه اقدام کنید تا دیر نشده است.
#فروش_موفق
#مشتری_مداری

👈 ارزش در کسب‌وکار

✍ ایراد بسیاری از کسب و کارها این است که ارزش مشتری را از دید خودشان طراحی می‌کنند نه از دید مشتریان هدف.

🔹 در طراحی ارزش ارایه شده به مشتری یا همان Value Proposition درک و برداشت واقعی مشتری مهم است، نه برداشت ما از ارزش طراحی شده کسب و کار.

🔹 همین موضوع به ظاهر ساده مشکل ریشه‌ای بسیاری از کسب‌وکارها است و باید توجه داشته باشیم که محصولات و یا خدمات را برای چه کسانی تولید و یا ارایه می‌کنیم.
 

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین