. . .

آموزش لولای گلکسی زد فلیپ ۵ حتی از پیش‌بینی‌های سامسونگ نیز بادوام‌تر است

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

گلکسی زد فلیپ ۵ / Galaxy Z Flip 5 روی میز با پرتقال

تعداد دفعاتی که می‌توانید گلکسی زد فلیپ ۵ را تا کنید بیش‌ از دو برابر تعداد دفعاتی است که موتورولا ریزر اولترا در برابر تا شدن دوام می‌‌‌آورد.

سامسونگ اخیراً از گلکسی زد فلیپ ۵ با نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر از زد فلیپ ۴ و سیستم لولای جدید رونمایی کرد. غول فناوری کره‌ی جنوبی در اسناد رسمی خود اشاره کرده این دستگاه تا ۲۰۰ هزار بار تا شدن دوام می‌آورد و شرکت صدور گواهی‌نامه‌ی Bureau Vertias نیز این رکورد را تأیید کرده است. اکنون به‌نظر می‌رسد دوام زد فلیپ ۵ بسیار بیشتر از استانداردی است که سامسونگ برای آن در نظر گرفته و از این نظر یکی از مهم‌ترین رقبایش یعنی موتورولا ریزر اولترا را شکست داده است.
کانال یوتیوب Mrkeybrd با شروع ویدیوی زنده، آزمایشی را روی گلکسی زدفلیپ ۵ و موتورولا ریزر اولترا انجام داده تا مشخص شود این گوشی‌ها تا چند بار تا شدن دوام می‌‌آورند. گوشی تاشو سامسونگ تا لحظه‌ی نوشته شدن این مقاله به‌ رکورد درخورتوجه ۲۷۸ هزار تاشدن دست یافته درحالی‌که رکورد گوشی تاشو موتورولا در آزمایش مذکور ۱۲۶۳۶۴ است.
البته گلکسی زد فلیپ ۵ پس‌ از عبور از رکورد ۲۲۳ هزار بار تاشدن، توانایی باز ماندن در حالت ۹۰ درجه را از دست می‌دهد که باز هم ۲۳ هزار بار بیشتر از رکورد رسمی اعلام‌شده از طرف سامسونگ است.
سامسونگ در گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ از سیستم لولای جدید بهره گرفته است. این تغییر باعث می‌شود لبه‌های دستگاه در حالت تاشو به‌طور کامل روی یکدیگر قرار بگیرند و هیچ شکافی بین آن‌ها وجود نداشته باشد. لولای جدید به‌دلیل ساختار خاص خود مقاومت بیشتری در برابر نفوذ گردوغبار دارد و طراحی بهینه‌ی آن باعث می‌شود پس‌ از ۲۷۸ هزار بار تا شدن، همچنان بدون مشکل کار کند. این رقم یعنی می‌توانید به‌مدت پنج سال هر روز این گوشی را حدوداً ۱۵۰ بار تا کنید که رکورد بسیار خوبی محسوب می‌شود.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین