اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

مهم قابلیت های درخواستی کاربران

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع M.MohammadiZ
  • تاریخ شروع تاریخ شروع

سلام اگه امکانش باشه این شکلک رو هم تو کیبورد انجمن اضافه بکنید ممنون
سلام
وقت بخیر
این شکلکی که مد نظرتونه و هر شکلک جدیدی که ساخته میشه رو باید منتظر بود تا در نسخه های جدید انجمن مشاهده کرد. (توسط سازندگان سیستم زنفورو افزوده میشن)
 
امکانش هست که قلب های متحرک از زمینه ی سایت برداشته بشند؟ کار با سایت رو دچار مشکل می کنند.
 
امکانش هست که قلب های محرک از زمینه ی سایت برداشته بشند؟ کار با سایت رو دچار مشکل می کنند.
سلام به علت تولد رمانیک هستن
امروز برداشته میشن.
 
سلام خداقوت، اگر بشه قابلیت گروه بندی گپ، پیوی و... رو اعمال کرد عالی میشه.
 
سلام خداقوت، اگر بشه قابلیت گروه بندی گپ، پیوی و... رو اعمال کرد عالی میشه.
سلام
همین الان هم چنین قابلیتی برای مدیران فعال هست.
از طریق اعمال برچسب میتونید گفتگوهاتون رو گروه بندی کنید.
 
سلام
بااحترام به آگاهی می رسانم باتوجه به اینکه در نوشتن داستان ، دلنوشته حتی شعر هرنویسنده سبک متفاوتی دارد برای مثال عرض کنم که یک نویسنده مثل من گاهی عادت دارد اول داستان یا دلنوشته را بنویسد سپس بعد از تکمیل آن در بازبینی نهایی با توجه به کلیت اثر یک نام اصلی انتخاب کند و مقدمه کلی بنویسد ، یا عنوان بندی کند ، این موضوع نیازمند این است که قابلیت حذف یا اضافه کردن یک صفحه به اول ، وسط انتها یا حتی هرجایی که نویسنده درنظر دارد امکان پذیر باشد . متاسفانه من نتوانستم این قابلیت را در دلنوشته خودم که از صفر تا صد آن درهمینجا انجام می شود پیدا کنم عالی بود اگر این قابلیت فراهم شود و قدرت ویرایش یا صفحه بندی به نویسنده داده شود تا اگر علاقه داشت موضوعی را کم ، زیاد یا جابه جا کند . کاری که من در نوشته های خطی خود در پوشه دستی انجام می دادم . ضمنا من لینک موزیک را درصفحه نمایش خود فعال کردم اما خودم موزیک انتخابی را نمی شنوم و علت این موضوع را نمی دانم . سوما اگر امکاناتی بود تا می شد موسیقی را از صفحه لب تاب خودمان آپلود کنیم خیلی بهتر می شد. درخاتمه از شما و همه اعضای تیم شما از بالاترین سطح تا پایین ترین آن تشکر ویژه دارم که چنین فضایی را برای اهل قلم فراهم کردید.
 
با سلام و احترام
بااحترام به آگاهی می رسانم باتوجه به اینکه در نوشتن داستان ، دلنوشته حتی شعر هرنویسنده سبک متفاوتی دارد برای مثال عرض کنم که یک نویسنده مثل من گاهی عادت دارد اول داستان یا دلنوشته را بنویسد سپس بعد از تکمیل آن در بازبینی نهایی با توجه به کلیت اثر یک نام اصلی انتخاب کند و مقدمه کلی بنویسد ، یا عنوان بندی کند ، این موضوع نیازمند این است که قابلیت حذف یا اضافه کردن یک صفحه به اول ، وسط انتها یا حتی هرجایی که نویسنده درنظر دارد امکان پذیر باشد . متاسفانه من نتوانستم این قابلیت را در دلنوشته خودم که از صفر تا صد آن درهمینجا انجام می شود پیدا کنم عالی بود اگر این قابلیت فراهم شود و قدرت ویرایش یا صفحه بندی به نویسنده داده شود تا اگر علاقه داشت موضوعی را کم ، زیاد یا جابه جا کند . کاری که من در نوشته های خطی خود در پوشه دستی انجام می دادم .
متاسفانه قابلیت افزودن صفحات بین نوشته های فعلی امکان پذیر نیست و یک محدودیت سیستمی هست.
در حال حاضر راه حلی نیز ندارد.
البته میتونید در انتهای نوشته قبلی ادامه بدین و اونجا اضافش کنید و از خط فاصل مثل خطر زیر جهت جداسازی استفاده کنید.

همین خطی که بین این متن و متن بالایی قرار گرفته.

ضمنا من لینک موزیک را درصفحه نمایش خود فعال کردم اما خودم موزیک انتخابی را نمی شنوم و علت این موضوع را نمی دانم .
به نمایتون سر زدم و موزیک نمایه تون بدون مشکل پخش شد. مجددا امتحان کنید.

سوما اگر امکاناتی بود تا می شد موسیقی را از صفحه لب تاب خودمان آپلود کنیم خیلی بهتر می شد.
این مورد نیازمند برنامه نویسی مجزا هست و همینطور آپشن های اضافی از طرف سرور جهت درج موزیک در اونجا.
ولی میتونید موزیک هاتون رو توی سایت هایی مثل uupload بذارید و سپس لینک دانلود رو توی قسمت مربوط به موزیک نمایه بذارید.

درخاتمه از شما و همه اعضای تیم شما از بالاترین سطح تا پایین ترین آن تشکر ویژه دارم که چنین فضایی را برای اهل قلم فراهم کردید.
خواهش میکنم. بزرگوارید. :rose:
 
با سلام و احترام

متاسفانه قابلیت افزودن صفحات بین نوشته های فعلی امکان پذیر نیست و یک محدودیت سیستمی هست.
در حال حاضر راه حلی نیز ندارد.
البته میتونید در انتهای نوشته قبلی ادامه بدین و اونجا اضافش کنید و از خط فاصل مثل خطر زیر جهت جداسازی استفاده کنید.

همین خطی که بین این متن و متن بالایی قرار گرفته.


به نمایتون سر زدم و موزیک نمایه تون بدون مشکل پخش شد. مجددا امتحان کنید.


این مورد نیازمند برنامه نویسی مجزا هست و همینطور آپشن های اضافی از طرف سرور جهت درج موزیک در اونجا.
ولی میتونید موزیک هاتون رو توی سایت هایی مثل uupload بذارید و سپس لینک دانلود رو توی قسمت مربوط به موزیک نمایه بذارید.


خواهش میکنم. بزرگوارید. :rose:
ممنون بابت راهنمایی های مفید شما واضح و شفاف بود . مخصوصا با معرفی سایت مورد اشاره اقدام لازم انجام شد. تشکرمجدد مرا پذیرا باشید
 
آخرین ویرایش:

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 4)

عقب
بالا