. . .

خبر گوگل اولین تیزر رسمی پیکسل واچ ۲ را منتشر کرد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
157
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


رندر رسمی پیکسل واچ ۲ گوگل

تیزر ویدیویی پیکسل واچ ۲ نشان می‌دهد ساعت جدید گوگل تفاوت‌ ظاهری بسیار کمی با نسل اول دارد.

گوگل ساعاتی پیش تیزر رسمی ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ را منتشر کرد. پیکسل واچ ۲ شباهت بسیار زیادی به نسل قبل دارد، اما همچنان بین این دو ساعت تفاوت‌هایی دیده می‌شود، ازجمله دکمه‌ی چرخان جدید، گواهی ضدآب IP68 و بهره‌مندی پیکسل واچ ۲ از آرایه‌ی متفاوت حسگرها.
گوگل در فاصله‌ی چند هفته به برگزاری مراسم جدیدش، تصاویر و ویدیوی رسمی محصولاتی را که در آن رویداد معرفی می‌شوند منتشر کرده است. در ابتدا شاهد انتشار تیزر پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو بودیم و اکنون زمانش رسیده که پیکسل واچ ۲ را ببینیم.
ورج می‌گوید بزرگ‌ترین تفاوت بین پیکسل واچ ۲ و پیکسل واچ ۱، در آرایه‌ی حسگرها دیده می‌شود. در ساعت پیکسل واچ ۲ شاهد طراحی مدورتری برای حسگرها هستیم و چراغ‌های LED کوچک‌تری به چشم می‌خورند. شایعه‌ها می‌گویند ساعت جدید گوگل از حسگر فعالیت الکترودرمال ساعت فیت‌بیتس سنس ۲ استفاده می‌کند.

در تیزر تبلیغاتی گوگل شاهد اشاره به گواهی IP68 نیز هستیم. گوگل به‌هنگام رونمایی نسل اول پیکسل واچ گفته بود این ساعت تا عمق ۵۰ متری دربرابر نفوذ آب مقاوم است. گواهی IP68 بدین معنی است که ساعت گوگل تا حدی دربرابر تفوذ گردوغبار نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد.

قیمت ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ گوگل فعلاً اعلام نشده است. احتمالاً قیمت این ساعت بیشتر از پیکسل واچ و کمتر از قیمت اپل واچ خواهد بود.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین