. . .

معرفی خواص سبزی شاهی

تالار خاصیت‌ها

Aiden

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
مدیر
دل‌نویس
تیم تبلیغات
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
| کتاب گویا |
مدیر
تبلیغات
شناسه کاربر
395
تاریخ ثبت‌نام
2021-03-04
آخرین بازدید
موضوعات
210
نوشته‌ها
2,099
راه‌حل‌ها
39
پسندها
14,702
امتیازها
516
سن
19
محل سکونت
متروکه‌‌ی احساس

  • #11
پیشگیری از کم خونی
شاهی همچنین حاوی مقدار زیادی آهن است. آهن موجود در بدن می تواند هموگلوبین بدن را تأمین کند. این هموگلوبین مطمئنا گلبول های قرمز خون را در بدن افزایش می دهد، که برای افرادی که بسیار مستعد از دست دادن مقدار زیادی خون به دلیل آسیب یا در دوران قاعدگی و بارداری هستند بسیار مفید است. بنابراین، افزودن شاهی که حاوی آهن است شما را از ابتلا به بیماری کم خونی دور نگه می دارد.

درمان سرفه
شاهی حاوی ترکیبی بنام گلیکوزیدهای گوگرد است که برای درمان هرگونه بیماری همراه با برونشیت طولانی مدت به ویژه سرفه ها بسیار قدرتمند است. برخی از متخصصان می گویند، گلیکوزیدهای گوگرد دارای اثرات محرکی هستند که یک سلاح بسیار قدرتمند برای غلبه بر بیماری های مربوط به برونشیت مزمن محسوب می شوند.

موهای سالم تر
شاهی حاوی مواد مغذی زیادی مانند مواد معدنی، روی و ویتامین ها است که برای سلامتی موهای شما نیز مفید است. روی موجود در آن باعث نابودی عفونت های باکتریایی در موهای شما می شود و ویتامین A موهای شما را برای رشد مجدد تحریک می کند. به هر معنی، شاهی گیاه مناسبی برای عمل به عنوان ضد شوره است، که موهای بسیار بهتری را مهیا می کند.
 

Aiden

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
مدیر
دل‌نویس
تیم تبلیغات
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
| کتاب گویا |
مدیر
تبلیغات
شناسه کاربر
395
تاریخ ثبت‌نام
2021-03-04
آخرین بازدید
موضوعات
210
نوشته‌ها
2,099
راه‌حل‌ها
39
پسندها
14,702
امتیازها
516
سن
19
محل سکونت
متروکه‌‌ی احساس

  • #12
جلوگیری از اسهال
همانطور که قبلاً نیز گفته شد، شاهی به عنوان یک ماده پاک کننده عمل می کند، که در نتیجه میزان باکتری های سالم در روده را حفظ کرده و از رشد باکتری های بد که باعث ایجاد مشکل گوارشی مانند یبوست یا اسهال می شوند جلوگیری می کند. علاوه بر این، شاهی همچنین حاوی فیبر محلول و مقدار کافی آب است که به عنوان یک ادرارآور برجسته، به هضم غذاها کمک می کند.

جلوگیری از بیماری های قلبی
شاهی حاوی 1961 میکروگرم از یک ترکیب مفید به نام لوتئین است. این ترکیب لوتئین یک مزیت برای جلوگیری از ایجاد بیماری عروق کرونر و حمله قلبی خواهد بود. این ماده با جلوگیری از رشد رسوب خطرناک شریانی، بدن شما را از هرگونه بیماری قلبی محافظت می کند. شاهی همچنین حاوی ترکیبی به نام زاکسانتین است که همچنین برای حفظ سلامت قلب شما ضروری است.

کاهش وزن
از آنجایی که شاهی بسیار کم کالری (حدود 18 کالری در هر وعده)، این گیاه برای همه شما که می خواهید وزن کم کنید بسیار مفید است. شاهی بدون افزودن کالری زیاد در بدن، مواد مغذی مفیدی را به شما ارائه می دهد. همچنین، شاهی حاوی فیبر و اسیدهای آمینه رژیم غذایی است که باعث می شود شما گرسنه نشوید و اطمینان حاصل کنید که معده شما پر تر از گذشته می شود.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
7
بازدیدها
365
پاسخ‌ها
13
بازدیدها
355
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
113

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین