. . .

مذهبی جملات مذهبی دخترانه

تالار زندگی نامه امامان و پیامبران

راضیه

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
304
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-17
آخرین بازدید
موضوعات
86
نوشته‌ها
106
پسندها
157
امتیازها
103

  • #1
می گویند دین فقط دخترها را محدود میکند، اما اینطور نیست، کسانی که این حرف را می زنند دین را به خوبی درک نکرده اند. دین دخترها را محدود نمیکند، چارچوب هایی تعیین میکند که در قالب آنها زندگی بهتری می توان ساخت. اما متاسفانه عده ای از همین چارچوب ها به عنوان ابزاری علیه دختران استفاده میکنند.

***

من یک دخترم، همانقدر که تو به خدا نزدیک هستی، من هم به خدا نزدیکم. در جسم هر دوی ما روحی از خدا دمیده شده، روحی که سر منشا تمام حس های خوب است. برخی به دلیل تعریف اشتباه مرا کمتر از تو یا کوچک تر از تو می دانند اما خدایی که من و تو را آفریده، در خلقت هر دوی مان هیچ کوتاهی نکرده و به همین دلیل هیچ برتری و اولویتی هم وجود ندارد.

***

دین می تواند مسیر آزادی برای یک دختر باشد و حصاری برای دختر دیگر، دین می تواند راه زندگی برای دختری باشد و بیراهه ای برای دختری دیگر، دین می توان چراغ راهی برای یک دختر باشد و آتشی که روح و جان را می سوزاند برای دختری دیگر. هر دوی این ها بستگی به تعریف ما از دین دارد، دین را در چه میبینیم؟!

***

من یک دخترم و الگوی راهم فاطمه زهراست. همان فاطمه ای که الگویی برای تمام زنان جهان است. به راستی اگر چراغ هدایت هر دختری این بانوی مکرمه باشد، مقصد راهش بهشت خواهد بود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین