اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**
♥️⃤ Sadece korkuyorum tekrar kırılmaktan, Boşuna bağlanmaktan🌹

فقط میترسم از اینکه دوباره بشکنم، بیهوده وابسته بشم

Bazen Yalnız Olmak İyidir
Kimse Seni Kıramıyor...

بعضی وقتها تنها بودن خوبه
هیچ کسی تو را اذیت نمیکنه...

🥀Bazen hiç tanımadığın biriyle dertleşmek istersin...🥀

بعضی وقتا دلت میخاد با یکی که اصلا نمیشناسیش درد و دل کنی
 
Yaşama sevincinin yaşı yoktur,
Yüreğinizin renklerini, kimsenin avuçlarına bırakmayın💜💙💚💛🧡

لذت بردن از زندگی سن وسال نداره
رنگای قلبتونو، به دستای کسی نسپارید...

🥀Heç gözləmədiyin şeyləri heç GÖZLƏMƏDİYİN insanlar EDƏR..

کارایی که انتظارشو نداری آدمایی که فک میکردی ازشون بعیده انجام میدن!
 
Seni ilk gördüğümde içimden dedim ki ;bu iyi biri ,onu sev, onu kaybetme !

وقتی که برای اولین بار دیدمت؛ به خودم گفتم این آدم خوبیه،دوسش داشته باش،اونو از دست نده♥️👌

Ben senin için ağlarken,sen onu tercih ettin
وقتی من بخاطر تو گریه میکردم،تو اونو ترجیح دادی

Bütün yaralarımın sebebi olan kişide tek bir çizgim bile yok
حتی یه خراش هم روی کسی که دلیلِ تمامِ زخم‌هامِ،بجا نگذاشتم😊
 
Sen yoksun,boşuna yağıyor yağmur
Birlikte ıslanamayacağız ki

تو نیستی،بارون بیهوده میباره. نمیتونیم که باهم خیس بشیم💔

" Geçmiş değil bugün gibi yaşıyorum hala seni. "

" در گذشته نیست هنوز هم مثل امروز دارم تو را زندگی میکنم. "❤️

Bıraktım
Herkes kendini haklı sansın.

رها کردم
هر کسی خودش را برحق بداند..
 
Sesini duydum mu, dünyayı unutuyorum..

صدایش را که میشنوم،دنیا فراموشم می شود...💟

Kimse benim yerime yaşamıyor kimse benim yerime gözyaşı dökmüyor
Beni yargılama...

هیچکس به‌جای من زندگی نمی‌کنه
هیچ‌کس به‌جای من اشک نمی‌ریزه
منو قضاوت نکن...

Güzel bir kalp, binlerce güzel yüzden iyidir. 🥀

یک قلب زیبا، زیباتر از هزاران صورتِ زیباست.
 
Seni sevdiğimden beri dünyam daha güzel oldu.
از آن دم که تو را دوست داشتم‏ جهانم زیباتر شد.♥️

Çok yanlışım oldu ama
Sen en güzeliydin.

خیلی اشتباه داشتم
اما تو زیبا ترینش بودی.

Göze görünmüyor diye
Yara yok mı sanırsın?

چون با چشم دیده نمیشه/
خیال میکنی زخمی وجود نداره؟🎈
 
Ben küsmek ve bağırmak nedir bilmem, sadece eskisi gibi olmamayı tercih ederim.
من نمیدونم قهر کردن یا فریاد زدن یعنی چی،
فقط مانند قبل رفتار نکردن رو ترجیح میدم .

Çokça yağmur yağsa, temizlenir mi şu kirli dünya?

باران خیلی زیادی بباره،
این دنیای کثیف پاکیزه میشه؟

Çok önemsedik işe yaramadı,
Artık boşveriyoruz.

خیلی اهمیت دادیم فایده ای نداشت،
دیگه بیخیال میشیم.
 
Bize yakışmaz diye yapmadığımız her şeyi bize yaptılar .

تمام کارهایی که گفتیم برازنده ی ما نیست رو برای خودمون انجام دادند..

Toprak bir gün yağmurun kıymetini anlayacak ;
Fakat o gün yağmur yağmayacak.

یه روز خاک قدر باران رو میفهمه؛
فقط اون روز دیگه باران نمیباره.😶

insanı sessiz kalmaya zorlayan acı onu bağırmaya zorlayan acısından çok daha ağırdır.
دردی که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگینتر از دردیست که انسان رابه فریاد وامیدارد.
 
"Soğuk söz duymuş bir gönül, kırk yaz görse ısınmaz."

"قلبی که یک کلمه ی سرد بشنوه، چهل تابستان هم ببینه گرم نمیشه. "😕

Çok güçlüyüm ben ama,
bazen birinin bana üzülmememi söylemesini istiyorum,
her şey yoluna girecek.
Ben Senin yanındayım.

من خیلی قوی ام اما،
بعضی وقتا دلم میخواد یکی بهم بگه ناراحت نباش، همه چیز درست میشه.
من کنارتم .😭
 
Kalbi sessizce yiyen kederden Tanrı'ya sığınırım ...

پناه می‌برم به خدا از اندوهی که قلب را در سکوت می‌خورد...💔

Büyümek kaçınılmaz ama, ruhun yaşlandıkça bu sana kalmış ...
بالارفتن سن حتمی است،اما اینکه "روح" تو پیر شود،بستگی به خودت دارد...

Kuşlara yolunu bulduran Allah, seni de yolda bırakmaz.

خدایی که به پرندگان مسیر را نشان میدهد،
تو را در نیمه راه رها نمیکند.😍
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا