- شناسه کاربر
- 277
- تاریخ ثبتنام
- 2021-01-07
- آخرین بازدید
- نوشتهها
- 4,568
- راهحلها
- 74
- پسندها
- 32,755
- امتیازها
- 837
- محل سکونت
- آغوش مــآه
- سکه
- 15,625
- نام هنری
- ماهِ نیلگون
- انتشاریافتهها
- 4
Sevdiğin Birini Kaybettiğinde, Geri Alamayacağın Bir Parçanı Da Kaybedersin
وقتی کسی که دوستش داشتی رو از دست میدی، همچنین تُ قسمتی از خودتو از دست میدی که نمیتونی پسش بگیری...
Bu Saatten Sonra
Olsan Eevinmem
Olmasan Üzülmem
Hiç Vir Tesirin Yok Bende...
از این لحظه به بعد؛
باشی خوشحال نمیشم،
نباشی ناراحت نمیشم.
هیچ تاثیری رو من نداری
Bazı Hasretler Ancak Ölümle Sona Erer...
بعضی از حسرتها با مرگ به پایان میرسن...

Dost Vefayı,
Yar Sevdayı Bilmeli
دوست باید وفا رو بدونه،
یار عشق رو
Sessizliği Zayıflıkla Karıştırma
Zeki İnsanlar Hayatta Büyük Adımları Yüksek Sesle Planlamazlar
سكوت رو با ضعف اشتباه نگير. آدمهاى باهوش قدمهاى بزرگ زندگى رو با صداى بلند برنامه ريزى نميكنن...
Benim De Duygularım Var
Kalbim Var Mesela
Kırılıyor...
منم احساسات دارم
مثلا قلب دارم
میشکنه
Sensiz Nefes Almak Bile Zor Gelir...
بدون تو نفس کشیدنم حتی سخته...

Seni İlk Gördüğümde Kalbim
"Kendisi" Diye Fısıldadı.
اولین باری که دیدمت قلبم
زمزمه کرد، "خودشه"

Ben Kendimden Özür Dilerim
Ama Ben Hala Çok Seviyorum...
من از خودم معذرت میخوام
اما من هنوز خیلی دوسش دارم...

Seninle Olmak İstediğim Sadece İki
Zaman Dilimi Var; Şimdi Ve Her Zaman.
فقط دو زمان هست، که من میخوام
با تو باشم؛ الان و همیشه.

Gidememişsin Ama Kalamamışsın Da...
نتونستی بری،اما نتونستی هم بمونی...
Kalp Dolucak Bir Kutu Değil, Ne Kadar Çok Seversen O Kadar Büyür
قلب مث یه جعبه نیست که پُر بشه.
هر چی بیشتر عشق بورزی،بزرگتر میشه
Cuma Böylesine Bile Çok İç Karartıcı
Şimdi Sende Yoksun
جمعه همینجوریش دلگیر هست
حالا تو هم هی نباش...
Gülüşümün Gerçek Olduğu Günleri Özlüyorum
دلم برای روزهایی که لبخندم واقعی بود تنگ شده...

Sen Sadece Gül
Bana Hayatı Hissettirmek İçin
تو فقط لبخند بزن
تا من زندگی رو حس کنم

Güzel Şeyler Hiç Bitmesin,Mesela Senin Sevgin
کاش چیزای زیبا تموم نشن،مثلِ عشقِ تو
Sevmek Güzeldir, Değer Bilmek Bambaşka Bir Olaydır
دوست داشتن زیباست،اما قدر دونستن یه چیز دیگس
Gözümün Yaşından Toprak Da Doyacak
از اشکهای من خاک هم سیراب میشه
İki aşk arasında kalmak
Mümkün mü yoksa değil ?
بین دو تا عشق گیر کردن
امکان داره یا نداره ..؟
İstemem Artık, İyiliğini Bile
Kendim Sararım Yaralarımı
حتی لطفت رو هم دیگه نمیخوام
خودم زخمهام رو بغل میکنم

Aşkındır Beni Yaşatan
Götür Beni Gittiğin Yere
عشق تو هست که منو زنده نگه داشته
منو ببر هرجا که میری


Benim Hayatımın Çoktandır Elektiği Gitmiş
زندگی من خيلى وقته برقش رفته ...
.En kötü acı şu kı telefonunu kontrol edarsan ve biriyle dertleşmeye çalışırsan ama hiç kimseyi bulamazsin
بدترین درد این است که تلفنت را کنترل کنی و بخواهی با کسی درد و دل کنی اما هیچ کس را پیدا نکنی.
***
Iyilik “insanlığın” en önemli ilkesidir. Biri benden yardım isterse, bu hala yeryüzünde değerli olduğum anlamına geliyor
مهربانی مهمترین اصل انسانیت است. اگر کسی از من کمک بخواهد این یعنی من هنوز روی زمین ارزش دارم
Gurur dediğim şey senin için yere attım. Bunu bil ki benim hissim o kadar değerli ki bunu karşılayamayacağını bılıyorum
چیزی که به آن غرور می گفتم به خاطر تو زمین زدم. این را بدان که احساسات آن قدر با ارزش هستند که میدانم تو نمی توانی هزینه آن را پرداخت کنی.
.Ne kadar yüksek olduğun önemli değil. Önemli olan gökyüzünde bir etobur ya da kartal olmanız
مهم نیست که تا چه اندازه بالا هستی، مهم این است که در آسمان یک لاشخور هستی یا یک عقاب.
İnsanlar yalnız omadıklarında gıderler ve yalnız oldukları zaman geri dönerler ve döndüklerinde sadece bir cumleyi hak ediyorlar: git ve asla geri dönme
انسان ها زمانی که تنها نباشند می روند و زمانی که تنها شدند بر می گردند و زمانی که بر گشتند تنها لایق یک جمله اند: برو و دیگر هیچ وقت برنگرد.
Ben her zaman kibirli insanları severdim. Çünkü seni sevdiğimi söylemeleri çok zor ama dedikleri zaman kalbine dokunuyor. Neden biliyor musun? Çünkü eminsin buna alışmamişdır. Çünkü eminsin sadece sana söylemişdir. Çunku tüm gururunun bo sözler için ayak bastığından eminsin
Çünkü eminsin “seni seviyorum” gerçekten seni seviyorum anlamına geliyor
من همیشه آدم های مغرور را دوست داشتم. چون برای آنها بسیار سخت است که بگویند دوستت دارم اما اگر این جمله را می گویند به دلت می نشیند، می دانی چرا؟ چون می دانی این جمله را از روی عادت نگفته است. چون می دانی این جمله را فقط به تو گفته است. چون برای گفتن این جمله تمام غرورش را زیر پاهایش له کرده است. چون مطمئنی دوستت دارم واقعا به معنای دوستت دارم م
Diğerleri için değişmeyeceğim çünkü ben mükemmelim
به خاطر دیگران تغییر نمی کنم چون که من فوق العاده ام.
Sana sıradan gibi davranan birini asla sevme
هرگز عاشق کسی نشو که با تو مانند یک انسان معمولی برخورد می کند.
Her yerde bulunan bir taş değil, saygın ve nadir bir olmas ol
سنگی نباش که همه جا پیدا می شود، الماسی باش که با ارزش و نادر است.
Herkesin bir zayıflığı var ama ben herkes değilim
هرکسی یک ضعفی دارد اما من هرکس نیستم!
Iyı bir ormanım ama sen mücadele etmek için değerli bir hedef değilsin
جنگجوی خوبی هستم اما تو هدف خوبی برای جنگیدن نیستی.
Arkamızda konuşanlarının arkasında asla konuşmuyoruz. Çünkü biz onlardan çok ilerideyiz! Arkamdaki kelimeler kelime değil… “kızgınlık”
هیچ وقت پشت سر آنهایی که پشت سر ما حرف زدند حرف نمیزنیم. چون ما از آنها جلوتریم! حرف هایی که پشت سر ما هست حرف نیست "حسادت" است.
Akıllı telefonlar ve aptal insanlar çağında yaşıyoruz
ما در عصر تلفن های هوشمند و انسان های احمق زندگی می کنیم.
Senin gibi olmaya çalıştım, kişiliğim hoşuna gitmedi
سعی کردم مثل تو باشم، شخصیتم آن را دوست نداشت
Keşke kafamda “Google” ve kalbimde “Antivirus” olsaydı
ای کاش در ذهنم گوگل داشتم و در قلبم آنتی ویروس.
Kapım her zaman sana açık, bu yüzden ayrılmaktan çekinme
در من همیشه به روی تو باز است، پس هر وقت خواستی جدا شو و برو.
Eğer gerçeği dayanamıyorsan benim fikrimi sorma, seni daha iyi hissettirmek için sana yalan söylemeyeceğim
اگر تحمل شنیدن حقیقت را ندارید نظر من را نپرسید، چون من برای اینکه شما حس خوبی داشته باشید نمی توانم دروغ بگویم.
Kalbini takip et ama aptal olma
از قلبت پیروی کن اما احمق نباش.
İnsanlar aşksız yaşayamayacağını söylüyor... bence oksijen daha önemli
انسان ها معتقدند بدون عشق نمی توان زندگی کرد اما به نظر من اکسیژن مهم تر است.
.Kıskançlık aynı zamanda sadece aşk ve nefrettir
حسادت هم زمان عشق و نفرت است.
Benimle oynama! Çünkü senden daha iyi oynayabileceğimi biliyorum
با من بازی نکن چون مطمئنم از تو بهتر بازی می کنم.
Benden hoşlananlar ellerini kaldırsın ve benden hoşlanmayanlar da standartlarını yükseltsin
آنهایی که از من خوششان می آید دستهایشان را بالا ببرند و آنهایی که از من خوششان نمی آید معیارهایشان را بالا ببرند.
İnsanlar bana gülüyor çünkü ben farklıyım ve ben onlara gülüyorum çünkü hepsi aynı
انسان ها به من می خندند چون من متفاوتم و من به آنها می خندم چون همه مثل هم هستند.
Başını dik tut. Senin gününde geliyor
سرت را بالا نگه دار، روز تو هم می رسد.
Eğer kibar olmuyursan sessiz ol
اگر نمی توانی مهربان باشی پس ساکت باش.
Benim hayatim, benim seçimlerim, hatalarım, derslerim hiç biri seni ilgilendirmez
زندگی من، انتخاب های من، خطاهای من، درس های من هیچ کدام به تو مربوط نیست.
Sessizlik en güçlü çığlık
سکوت قوی ترین فریاد است.
Kendini kendin için kanıtla diğerleri için değil
خودت را به خودت ثابت کن به دیگران نه!
.Ne kadar karanlık olursa olsun güneş tekrar doğacak
مهم نیست چه قدر تاریک است خورشید دوباره طلوع خواهد کرد.
Kimseye güvenme, bu hayatı daha güvenli hale getirir
به هیچ کس اعتماد نکن، این زندگی را امن می کند
Unutma ki bu sadece kötü bir gün, kötü bir hayat değil
فراموش نکن که این فقط یک روز بد بود نه یک زندگی بد
Hayat kısa, her günü son gününmüş gibi takdir et
زندگی کوتاه است، هر روز را طوری احساس کن که انگار آخرین روز است.
Her olumsuz için bir olumlu var
برای هر غیر ممکن یک ممکن وجود دارد.
Birini affetmek kolaydır, onlara tekrar güvenmek çok zor
بخشیدن آدم ها راحت است اما اعتماد کردن دوباره به آنها بسیار سخت است.
Bazen sabahları en güçlü insanlar bütün gece ağlayan insanlardır
گاهی اوقات انسان هایی که در طول روز بسیار قوی هستند، همان انسان هایی هستند که طول شب گریه کرده اند.
Eğer işler ters giderse sen onlarla gitme
اگر کارها بد پیش رفت تو با اون ها نرو.
Ne kadar güçlü olursan ol, her zaman seni zayıflatabilecek biri var
هرچه قوی باشی مهم نیست همیشه کسی هست که نقطه ضعف تو باشد.
Herkes kendi yolunda güzeldir çünkü Tanrı hata yapmaz
هرکسی در نوع خودش زیبا است زیرا خداوند خطا نمی کند.
وقتی کسی که دوستش داشتی رو از دست میدی، همچنین تُ قسمتی از خودتو از دست میدی که نمیتونی پسش بگیری...
Bu Saatten Sonra
Olsan Eevinmem
Olmasan Üzülmem
Hiç Vir Tesirin Yok Bende...
از این لحظه به بعد؛
باشی خوشحال نمیشم،
نباشی ناراحت نمیشم.
هیچ تاثیری رو من نداری
Bazı Hasretler Ancak Ölümle Sona Erer...
بعضی از حسرتها با مرگ به پایان میرسن...
Dost Vefayı,
Yar Sevdayı Bilmeli
دوست باید وفا رو بدونه،
یار عشق رو
Sessizliği Zayıflıkla Karıştırma
Zeki İnsanlar Hayatta Büyük Adımları Yüksek Sesle Planlamazlar
سكوت رو با ضعف اشتباه نگير. آدمهاى باهوش قدمهاى بزرگ زندگى رو با صداى بلند برنامه ريزى نميكنن...
Benim De Duygularım Var
Kalbim Var Mesela
Kırılıyor...
منم احساسات دارم
مثلا قلب دارم
میشکنه
Sensiz Nefes Almak Bile Zor Gelir...
بدون تو نفس کشیدنم حتی سخته...
Seni İlk Gördüğümde Kalbim
"Kendisi" Diye Fısıldadı.
اولین باری که دیدمت قلبم
زمزمه کرد، "خودشه"
Ben Kendimden Özür Dilerim
Ama Ben Hala Çok Seviyorum...
من از خودم معذرت میخوام
اما من هنوز خیلی دوسش دارم...
Seninle Olmak İstediğim Sadece İki
Zaman Dilimi Var; Şimdi Ve Her Zaman.
فقط دو زمان هست، که من میخوام
با تو باشم؛ الان و همیشه.
Gidememişsin Ama Kalamamışsın Da...
نتونستی بری،اما نتونستی هم بمونی...
Kalp Dolucak Bir Kutu Değil, Ne Kadar Çok Seversen O Kadar Büyür
قلب مث یه جعبه نیست که پُر بشه.
هر چی بیشتر عشق بورزی،بزرگتر میشه
Cuma Böylesine Bile Çok İç Karartıcı
Şimdi Sende Yoksun
جمعه همینجوریش دلگیر هست
حالا تو هم هی نباش...
Gülüşümün Gerçek Olduğu Günleri Özlüyorum
دلم برای روزهایی که لبخندم واقعی بود تنگ شده...
Sen Sadece Gül
Bana Hayatı Hissettirmek İçin
تو فقط لبخند بزن
تا من زندگی رو حس کنم
Güzel Şeyler Hiç Bitmesin,Mesela Senin Sevgin
کاش چیزای زیبا تموم نشن،مثلِ عشقِ تو
Sevmek Güzeldir, Değer Bilmek Bambaşka Bir Olaydır
دوست داشتن زیباست،اما قدر دونستن یه چیز دیگس
Gözümün Yaşından Toprak Da Doyacak
از اشکهای من خاک هم سیراب میشه
İki aşk arasında kalmak
Mümkün mü yoksa değil ?
بین دو تا عشق گیر کردن
امکان داره یا نداره ..؟
İstemem Artık, İyiliğini Bile
Kendim Sararım Yaralarımı
حتی لطفت رو هم دیگه نمیخوام
خودم زخمهام رو بغل میکنم
Aşkındır Beni Yaşatan
Götür Beni Gittiğin Yere
عشق تو هست که منو زنده نگه داشته
منو ببر هرجا که میری
Benim Hayatımın Çoktandır Elektiği Gitmiş
زندگی من خيلى وقته برقش رفته ...
.En kötü acı şu kı telefonunu kontrol edarsan ve biriyle dertleşmeye çalışırsan ama hiç kimseyi bulamazsin
بدترین درد این است که تلفنت را کنترل کنی و بخواهی با کسی درد و دل کنی اما هیچ کس را پیدا نکنی.
***
Iyilik “insanlığın” en önemli ilkesidir. Biri benden yardım isterse, bu hala yeryüzünde değerli olduğum anlamına geliyor
مهربانی مهمترین اصل انسانیت است. اگر کسی از من کمک بخواهد این یعنی من هنوز روی زمین ارزش دارم
Gurur dediğim şey senin için yere attım. Bunu bil ki benim hissim o kadar değerli ki bunu karşılayamayacağını bılıyorum
چیزی که به آن غرور می گفتم به خاطر تو زمین زدم. این را بدان که احساسات آن قدر با ارزش هستند که میدانم تو نمی توانی هزینه آن را پرداخت کنی.
.Ne kadar yüksek olduğun önemli değil. Önemli olan gökyüzünde bir etobur ya da kartal olmanız
مهم نیست که تا چه اندازه بالا هستی، مهم این است که در آسمان یک لاشخور هستی یا یک عقاب.
İnsanlar yalnız omadıklarında gıderler ve yalnız oldukları zaman geri dönerler ve döndüklerinde sadece bir cumleyi hak ediyorlar: git ve asla geri dönme
انسان ها زمانی که تنها نباشند می روند و زمانی که تنها شدند بر می گردند و زمانی که بر گشتند تنها لایق یک جمله اند: برو و دیگر هیچ وقت برنگرد.
Ben her zaman kibirli insanları severdim. Çünkü seni sevdiğimi söylemeleri çok zor ama dedikleri zaman kalbine dokunuyor. Neden biliyor musun? Çünkü eminsin buna alışmamişdır. Çünkü eminsin sadece sana söylemişdir. Çunku tüm gururunun bo sözler için ayak bastığından eminsin
Çünkü eminsin “seni seviyorum” gerçekten seni seviyorum anlamına geliyor
من همیشه آدم های مغرور را دوست داشتم. چون برای آنها بسیار سخت است که بگویند دوستت دارم اما اگر این جمله را می گویند به دلت می نشیند، می دانی چرا؟ چون می دانی این جمله را از روی عادت نگفته است. چون می دانی این جمله را فقط به تو گفته است. چون برای گفتن این جمله تمام غرورش را زیر پاهایش له کرده است. چون مطمئنی دوستت دارم واقعا به معنای دوستت دارم م
Diğerleri için değişmeyeceğim çünkü ben mükemmelim
به خاطر دیگران تغییر نمی کنم چون که من فوق العاده ام.
Sana sıradan gibi davranan birini asla sevme
هرگز عاشق کسی نشو که با تو مانند یک انسان معمولی برخورد می کند.
Her yerde bulunan bir taş değil, saygın ve nadir bir olmas ol
سنگی نباش که همه جا پیدا می شود، الماسی باش که با ارزش و نادر است.
Herkesin bir zayıflığı var ama ben herkes değilim
هرکسی یک ضعفی دارد اما من هرکس نیستم!
Iyı bir ormanım ama sen mücadele etmek için değerli bir hedef değilsin
جنگجوی خوبی هستم اما تو هدف خوبی برای جنگیدن نیستی.
Arkamızda konuşanlarının arkasında asla konuşmuyoruz. Çünkü biz onlardan çok ilerideyiz! Arkamdaki kelimeler kelime değil… “kızgınlık”
هیچ وقت پشت سر آنهایی که پشت سر ما حرف زدند حرف نمیزنیم. چون ما از آنها جلوتریم! حرف هایی که پشت سر ما هست حرف نیست "حسادت" است.
Akıllı telefonlar ve aptal insanlar çağında yaşıyoruz
ما در عصر تلفن های هوشمند و انسان های احمق زندگی می کنیم.
Senin gibi olmaya çalıştım, kişiliğim hoşuna gitmedi
سعی کردم مثل تو باشم، شخصیتم آن را دوست نداشت
Keşke kafamda “Google” ve kalbimde “Antivirus” olsaydı
ای کاش در ذهنم گوگل داشتم و در قلبم آنتی ویروس.
Kapım her zaman sana açık, bu yüzden ayrılmaktan çekinme
در من همیشه به روی تو باز است، پس هر وقت خواستی جدا شو و برو.
Eğer gerçeği dayanamıyorsan benim fikrimi sorma, seni daha iyi hissettirmek için sana yalan söylemeyeceğim
اگر تحمل شنیدن حقیقت را ندارید نظر من را نپرسید، چون من برای اینکه شما حس خوبی داشته باشید نمی توانم دروغ بگویم.
Kalbini takip et ama aptal olma
از قلبت پیروی کن اما احمق نباش.
İnsanlar aşksız yaşayamayacağını söylüyor... bence oksijen daha önemli
انسان ها معتقدند بدون عشق نمی توان زندگی کرد اما به نظر من اکسیژن مهم تر است.
.Kıskançlık aynı zamanda sadece aşk ve nefrettir
حسادت هم زمان عشق و نفرت است.
Benimle oynama! Çünkü senden daha iyi oynayabileceğimi biliyorum
با من بازی نکن چون مطمئنم از تو بهتر بازی می کنم.
Benden hoşlananlar ellerini kaldırsın ve benden hoşlanmayanlar da standartlarını yükseltsin
آنهایی که از من خوششان می آید دستهایشان را بالا ببرند و آنهایی که از من خوششان نمی آید معیارهایشان را بالا ببرند.
İnsanlar bana gülüyor çünkü ben farklıyım ve ben onlara gülüyorum çünkü hepsi aynı
انسان ها به من می خندند چون من متفاوتم و من به آنها می خندم چون همه مثل هم هستند.
Başını dik tut. Senin gününde geliyor
سرت را بالا نگه دار، روز تو هم می رسد.
Eğer kibar olmuyursan sessiz ol
اگر نمی توانی مهربان باشی پس ساکت باش.
Benim hayatim, benim seçimlerim, hatalarım, derslerim hiç biri seni ilgilendirmez
زندگی من، انتخاب های من، خطاهای من، درس های من هیچ کدام به تو مربوط نیست.
Sessizlik en güçlü çığlık
سکوت قوی ترین فریاد است.
Kendini kendin için kanıtla diğerleri için değil
خودت را به خودت ثابت کن به دیگران نه!
.Ne kadar karanlık olursa olsun güneş tekrar doğacak
مهم نیست چه قدر تاریک است خورشید دوباره طلوع خواهد کرد.
Kimseye güvenme, bu hayatı daha güvenli hale getirir
به هیچ کس اعتماد نکن، این زندگی را امن می کند
Unutma ki bu sadece kötü bir gün, kötü bir hayat değil
فراموش نکن که این فقط یک روز بد بود نه یک زندگی بد
Hayat kısa, her günü son gününmüş gibi takdir et
زندگی کوتاه است، هر روز را طوری احساس کن که انگار آخرین روز است.
Her olumsuz için bir olumlu var
برای هر غیر ممکن یک ممکن وجود دارد.
Birini affetmek kolaydır, onlara tekrar güvenmek çok zor
بخشیدن آدم ها راحت است اما اعتماد کردن دوباره به آنها بسیار سخت است.
Bazen sabahları en güçlü insanlar bütün gece ağlayan insanlardır
گاهی اوقات انسان هایی که در طول روز بسیار قوی هستند، همان انسان هایی هستند که طول شب گریه کرده اند.
Eğer işler ters giderse sen onlarla gitme
اگر کارها بد پیش رفت تو با اون ها نرو.
Ne kadar güçlü olursan ol, her zaman seni zayıflatabilecek biri var
هرچه قوی باشی مهم نیست همیشه کسی هست که نقطه ضعف تو باشد.
Herkes kendi yolunda güzeldir çünkü Tanrı hata yapmaz
هرکسی در نوع خودش زیبا است زیرا خداوند خطا نمی کند.