اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**
Sevdiğin Birini Kaybettiğinde, Geri Alamayacağın Bir Parçanı Da Kaybedersin

وقتی کسی که دوستش داشتی رو از دست میدی، هم‌چنین تُ قسمتی از خودتو از دست میدی که نمیتونی پسش بگیری...💔

Bu Saatten Sonra
Olsan Eevinmem
Olmasan Üzülmem
Hiç Vir Tesirin Yok Bende...

از این لحظه به بعد؛
باشی خوشحال نمیشم،
نباشی ناراحت نمیشم.
هیچ تاثیری رو من نداری😊

Bazı Hasretler Ancak Ölümle Sona Erer...

بعضی از حسرتها با مرگ به پایان میرسن...💔🥀

Dost Vefayı,
Yar Sevdayı Bilmeli

دوست باید وفا رو بدونه،
یار عشق رو♥️

Sessizliği Zayıflıkla Karıştırma
Zeki İnsanlar Hayatta Büyük Adımları Yüksek Sesle Planlamazlar

سكوت رو با ضعف اشتباه نگير. آدمهاى باهوش قدمهاى بزرگ زندگى رو با صداى بلند برنامه ريزى نميكنن...

Benim De Duygularım Var
Kalbim Var Mesela
Kırılıyor...

منم احساسات دارم
مثلا قلب دارم
میشکنه💔

Sensiz Nefes Almak Bile Zor Gelir...

بدون تو نفس کشیدنم حتی سخته...🥺💔

Seni İlk Gördüğümde Kalbim
"Kendisi" Diye Fısıldadı.

اولین باری که دیدمت قلبم
زمزمه کرد، "خودشه"🥺❤️

Ben Kendimden Özür Dilerim
Ama Ben Hala Çok Seviyorum...

من از خودم معذرت میخوام
اما من هنوز خیلی دوسش دارم...🥺💔

Seninle Olmak İstediğim Sadece İki
Zaman Dilimi Var; Şimdi Ve Her Zaman.

فقط دو زمان هست، که من میخوام
با تو باشم؛ الان و همیشه.🥺♥️

Gidememişsin Ama Kalamamışsın Da...

نتونستی بری،اما نتونستی هم بمونی...💔

Kalp Dolucak Bir Kutu Değil, Ne Kadar Çok Seversen O Kadar Büyür

قلب مث یه جعبه نیست که پُر بشه.
هر چی بیشتر عشق بورزی،بزرگتر میشه♥️

Cuma Böylesine Bile Çok İç Karartıcı
Şimdi Sende Yoksun

جمعه همینجوریش دلگیر هست
حالا تو هم هی نباش...💔

Gülüşümün Gerçek Olduğu Günleri Özlüyorum

دلم برای روزهایی که لبخندم واقعی بود تنگ شده...😔💔

Sen Sadece Gül
Bana Hayatı Hissettirmek İçin

تو فقط لبخند بزن
تا من زندگی رو حس کنم😍♥️

Güzel Şeyler Hiç Bitmesin,Mesela Senin Sevgin

کاش چیزای زیبا تموم نشن،مثلِ عشقِ تو🙃

Sevmek Güzeldir, Değer Bilmek Bambaşka Bir Olaydır

دوست داشتن زیباست،اما قدر دونستن یه چیز دیگس👌

Gözümün Yaşından Toprak Da Doyacak

از اشک‌های من خاک هم سیراب میشه😭

İki aşk arasında kalmak
Mümkün mü yoksa değil ?

بین دو تا عشق گیر کردن
امکان داره یا نداره ..؟

İstemem Artık, İyiliğini Bile
Kendim Sararım Yaralarımı

حتی لطفت رو هم دیگه نمی‌خوام
خودم زخم‌هام رو بغل می‌کنم💔🥀

Aşkındır Beni Yaşatan
Götür Beni Gittiğin Yere

عشق تو هست که منو زنده نگه داشته
منو ببر هرجا که میری🥺💔👨‍🦯

Benim Hayatımın Çoktandır Elektiği Gitmiş

زندگی من خيلى وقته برقش رفته ...💔

.En kötü acı şu kı telefonunu kontrol edarsan ve biriyle dertleşmeye çalışırsan ama hiç kimseyi bulamazsin

بدترین درد این است که تلفنت را کنترل کنی و بخواهی با کسی درد و دل کنی اما هیچ کس را پیدا نکنی.

***

Iyilik “insanlığın” en önemli ilkesidir. Biri benden yardım isterse, bu hala yeryüzünde değerli olduğum anlamına geliyor

مهربانی مهمترین اصل انسانیت است. اگر کسی از من کمک بخواهد این یعنی من هنوز روی زمین ارزش دارم

Gurur dediğim şey senin için yere attım. Bunu bil ki benim hissim o kadar değerli ki bunu karşılayamayacağını bılıyorum

چیزی که به آن غرور می گفتم به خاطر تو زمین زدم. این را بدان که احساسات آن قدر با ارزش هستند که میدانم تو نمی توانی هزینه آن را پرداخت کنی.

.Ne kadar yüksek olduğun önemli değil. Önemli olan gökyüzünde bir etobur ya da kartal olmanız

مهم نیست که تا چه اندازه بالا هستی، مهم این است که در آسمان یک لاشخور هستی یا یک عقاب.

İnsanlar yalnız omadıklarında gıderler ve yalnız oldukları zaman geri dönerler ve döndüklerinde sadece bir cumleyi hak ediyorlar: git ve asla geri dönme

انسان ها زمانی که تنها نباشند می روند و زمانی که تنها شدند بر می گردند و زمانی که بر گشتند تنها لایق یک جمله اند: برو و دیگر هیچ وقت برنگرد.

Ben her zaman kibirli insanları severdim. Çünkü seni sevdiğimi söylemeleri çok zor ama dedikleri zaman kalbine dokunuyor. Neden biliyor musun? Çünkü eminsin buna alışmamişdır. Çünkü eminsin sadece sana söylemişdir. Çunku tüm gururunun bo sözler için ayak bastığından eminsin

Çünkü eminsin “seni seviyorum” gerçekten seni seviyorum anlamına geliyor

من همیشه آدم های مغرور را دوست داشتم. چون برای آنها بسیار سخت است که بگویند دوستت دارم اما اگر این جمله را می گویند به دلت می نشیند، می دانی چرا؟ چون می دانی این جمله را از روی عادت نگفته است. چون می دانی این جمله را فقط به تو گفته است. چون برای گفتن این جمله تمام غرورش را زیر پاهایش له کرده است. چون مطمئنی دوستت دارم واقعا به معنای دوستت دارم م

Diğerleri için değişmeyeceğim çünkü ben mükemmelim

به خاطر دیگران تغییر نمی کنم چون که من فوق العاده ام.

Sana sıradan gibi davranan birini asla sevme

هرگز عاشق کسی نشو که با تو مانند یک انسان معمولی برخورد می کند.

Her yerde bulunan bir taş değil, saygın ve nadir bir olmas ol

سنگی نباش که همه جا پیدا می شود، الماسی باش که با ارزش و نادر است.

Herkesin bir zayıflığı var ama ben herkes değilim

هرکسی یک ضعفی دارد اما من هرکس نیستم!

Iyı bir ormanım ama sen mücadele etmek için değerli bir hedef değilsin

جنگجوی خوبی هستم اما تو هدف خوبی برای جنگیدن نیستی.

Arkamızda konuşanlarının arkasında asla konuşmuyoruz. Çünkü biz onlardan çok ilerideyiz! Arkamdaki kelimeler kelime değil… “kızgınlık”

هیچ وقت پشت سر آنهایی که پشت سر ما حرف زدند حرف نمیزنیم. چون ما از آنها جلوتریم! حرف هایی که پشت سر ما هست حرف نیست "حسادت" است.

Akıllı telefonlar ve aptal insanlar çağında yaşıyoruz

ما در عصر تلفن های هوشمند و انسان های احمق زندگی می کنیم.

Senin gibi olmaya çalıştım, kişiliğim hoşuna gitmedi

سعی کردم مثل تو باشم، شخصیتم آن را دوست نداشت

Keşke kafamda “Google” ve kalbimde “Antivirus” olsaydı

ای کاش در ذهنم گوگل داشتم و در قلبم آنتی ویروس.

Kapım her zaman sana açık, bu yüzden ayrılmaktan çekinme

در من همیشه به روی تو باز است، پس هر وقت خواستی جدا شو و برو.

Eğer gerçeği dayanamıyorsan benim fikrimi sorma, seni daha iyi hissettirmek için sana yalan söylemeyeceğim

اگر تحمل شنیدن حقیقت را ندارید نظر من را نپرسید، چون من برای اینکه شما حس خوبی داشته باشید نمی توانم دروغ بگویم.

Kalbini takip et ama aptal olma

از قلبت پیروی کن اما احمق نباش.

İnsanlar aşksız yaşayamayacağını söylüyor... bence oksijen daha önemli

انسان ها معتقدند بدون عشق نمی توان زندگی کرد اما به نظر من اکسیژن مهم تر است.

.Kıskançlık aynı zamanda sadece aşk ve nefrettir

حسادت هم زمان عشق و نفرت است.

Benimle oynama! Çünkü senden daha iyi oynayabileceğimi biliyorum

با من بازی نکن چون مطمئنم از تو بهتر بازی می کنم.

Benden hoşlananlar ellerini kaldırsın ve benden hoşlanmayanlar da standartlarını yükseltsin

آنهایی که از من خوششان می آید دستهایشان را بالا ببرند و آنهایی که از من خوششان نمی آید معیارهایشان را بالا ببرند.

İnsanlar bana gülüyor çünkü ben farklıyım ve ben onlara gülüyorum çünkü hepsi aynı

انسان ها به من می خندند چون من متفاوتم و من به آنها می خندم چون همه مثل هم هستند.

Başını dik tut. Senin gününde geliyor

سرت را بالا نگه دار، روز تو هم می رسد.

Eğer kibar olmuyursan sessiz ol

اگر نمی توانی مهربان باشی پس ساکت باش.

Benim hayatim, benim seçimlerim, hatalarım, derslerim hiç biri seni ilgilendirmez

زندگی من، انتخاب های من، خطاهای من، درس های من هیچ کدام به تو مربوط نیست.

Sessizlik en güçlü çığlık

سکوت قوی ترین فریاد است.

Kendini kendin için kanıtla diğerleri için değil

خودت را به خودت ثابت کن به دیگران نه!

.Ne kadar karanlık olursa olsun güneş tekrar doğacak

مهم نیست چه قدر تاریک است خورشید دوباره طلوع خواهد کرد.

Kimseye güvenme, bu hayatı daha güvenli hale getirir

به هیچ کس اعتماد نکن، این زندگی را امن می کند

Unutma ki bu sadece kötü bir gün, kötü bir hayat değil

فراموش نکن که این فقط یک روز بد بود نه یک زندگی بد

Hayat kısa, her günü son gününmüş gibi takdir et

زندگی کوتاه است، هر روز را طوری احساس کن که انگار آخرین روز است.

Her olumsuz için bir olumlu var

برای هر غیر ممکن یک ممکن وجود دارد.

Birini affetmek kolaydır, onlara tekrar güvenmek çok zor

بخشیدن آدم ها راحت است اما اعتماد کردن دوباره به آنها بسیار سخت است.

Bazen sabahları en güçlü insanlar bütün gece ağlayan insanlardır

گاهی اوقات انسان هایی که در طول روز بسیار قوی هستند، همان انسان هایی هستند که طول شب گریه کرده اند.

Eğer işler ters giderse sen onlarla gitme

اگر کارها بد پیش رفت تو با اون ها نرو.

Ne kadar güçlü olursan ol, her zaman seni zayıflatabilecek biri var

هرچه قوی باشی مهم نیست همیشه کسی هست که نقطه ضعف تو باشد.

Herkes kendi yolunda güzeldir çünkü Tanrı hata yapmaz

هرکسی در نوع خودش زیبا است زیرا خداوند خطا نمی کند.
 
Asla bir aptalla tartışmayın, sizi seviyelerine çekecekler ve sizi deneyim yoluyla yenecekler

هرگز با یک احمق بحث نکنید، آنها شما را به سطح خود می کشانند و به شما از راه تجربه آسیب می رسانند.

Hayat kısa... hala dişleriniz varken gülümseyin

زندگی کوتاه است... پس تا دندان دارید بخندید.

Hemen değil ama kesinlikle kazanacağım

فورا نه اما قطعا برنده می شوم.

Sessiz insanlar en gürültülü zihinlere sahiptir

افراد ساکت، شلوغ ترین ذهن ها را دارند.

Sabırlı olmakla ve zamanınızı boşa harcamak arasındaki farklı bilin

فرق بین صبور بودن و تلف کردن زمان را بدانید.

Her insan bir kitaptır ve okuyucusunu bekler

هر انسان یک کتاب است و منتظر خواننده اش است.

Savaşmak zorunda olduğunuz en zor savaş, hissettiğin ve bildiklerin arasındki savaş

سخت ترین جنگی که در آن مجبور به جنگیدن هستید، جنگ بین حس های شما و دانسته های شما می باشد.

.Kimseye bir açıklama borçlu değiliz karar ve davranışlarımız kimseye zarar verene kadar

نیازی نیست هیچ توضیحی به کسی بدهیم تا آن زمان که تصمیم ها و رفتارهای ما به کسی آسیب برساند.

.O kadar acı vericidir ki birisinin sana ihtiyacı olmadığı zaman davranışı seninle değişiyor

آن قدر آزاردهنده است که زمانی که شخصی به تو احتیاج ندارد رفتارش با تو تغییر می کند.

Senden nefret edenler suyun üzerinde yürüdüğünü görseler bile diyorlar çünkü yüzmeyi bilmiyorsun

کسانی که از تو متنفر هستند حتی اگر ببینند بر روی آب راه می روی می گویند چون شنا کردن بلد نیستی!

Endişelenme, gelen şey kaybolan dan daha iyidir

نگران نباش! چیزی که می آید از چیزی که رفته است بسیار بهتر است.

Her insanın yaşam kitabında yüksek sesle okumadığı bir bölümü vardır

هر انسانی در کتاب زندگی اش یک فصلی دارد که نمی تواند آن را با صدای بلند بخواند.

Ben bir kizim! Ama gel sana erkekliği öğreteyim

من یه دخترم! اما بیا بهت مردونگی یاد بدم.

Yaşlandıkça hayatınızda fazladan insan olduğunu fark edersiniz

هر چه بزرگتر شوید بیشتر می فهمید که افراد اضافی در زندگی شما وجود دارد.

Bugünden daha genç olmayacağınız gençlik günlerinin tadını çıkarın

از روزهای جوانی لذت ببرید زیرا از امروز جوان تر نخواهید بود.

Bir yerden sonra sadece sen ve kendin kalacaksin

از یه جایی به بعد فقط خودت می مانی و خودت.

Yaşam kanalını değiştirmek için uzaktan kumandaya ihtiyacımızı var

برای عوض کردن کانال زندگی به کنترل نیاز داریم!

Düşmanınızdan bir kez korkun... arkadaşınızdan binlerce kez

از دشمن خود یک بار بترسید و از دوست خود هزاران بار بترسید.

Dövüştüğünde bazı arkadaşlarla ne kadar düşman olduklarını anlarsın

هنگامی که با دوست خود دعوا می کنی می فهمی که چه قدر دشمن بوده است.

Benim nebzim senin gülmelerinle atıyor.

مَن نبضَـم با لبخندِ تو ميزنه . . ♡

Hiç bir zaman kaybetmem. Ya kazanırım ya öğrenirim

هیچ موقع شکست نمیخورم،
یا پیروز میشم یا یاد میگیرم✌️🙂

➖♥️••Senin kimin incittiğinin önemi yok .önemli olan seni kimin gülümsettiği 🇹🇷

مهم نیست که کی اذیتت کرده. مهم اینه که کی میخندونتت

Güzel Günler Sana Gelmez Sen Onlara Yürüyeceksin...

روز های خوب به سمت تو نمیان
تو باید به سمتشون بری 🚶‍♂👌

♥️⃤ Gözlerin tarifsiz en güzel manzaram


چشمات زیباترین منظره‌ی غیر قابل وصفمه♥️💫

🇹🇷 İnsanların yüzüne iyi bakın !
Acısı çok olanın gülüşü güzel olur ..

خوب به صورت آدما نگاه کنین،اونایی که درد زیادی دارن،لبخندشون زیباست...

♠️⃤ Sözüm söz,
Ölümüne seveceğim

قولم قوله
تا پای مرگ دوسِت خواهم داشت...

Önemi yok artik.
RÜZGAR ESTİ , DAL KIRILDI .

دیگه اهمیتی نداره.
باد وزید، شاخه شکست .

♥️⃤ Hiç kimse bilmez kimsenin hikayesini, acı tek kişilik sofradır

هیچ کسی از داستان کسی دیگه خبر نداره؛ درد یک سُفره‌ی تک نفرست

Sabrın sana mucizeler getirecektir

صبرت ،برات معجزه‌ها میاره🌹

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

💚⃤ Bir kez yalanını yakaladığın kişinin, bin kez doğrusunu sorgularsın

کسی که یه بار دروغشو فهمیدی، هزار بار حقیقتشو زیر سوال میبری

An gelir tüm yollar tek noktada düğümlenir. Adına nasip denir☘

لحظه ای فرا میرسه که همه راه ها در یک نقطه گره میخورند،بهش تقدیر میگن...

➖💖••İnsan eskileri özlerde ben en çok kendimi özledim 🇹🇷

انسان دلتنگ گذشته‌ ها میشه ولی من بیشتر دلتنگ خودمم

♠️⃤ Sen benim ışığımsın
tüm bu gölgeler arasında

تو نور منی بين اين همه سايه

💛⃤ Dalını kırıp gölgen yok diye suçlarlarmış seni ...

شاخه‌ ت رو میشکنن و به نداشتن سایه متهمت میکنن...

🇹🇷 Baba Çınar Gibidir
Meyvesi Olmasa da, GÖLGESİ Yeter

پدر مثل درخت چنار میمونه، میوه هم نداشته باشه،سایه‌اش برامون کافیه🙃🌿

Kalbimin tümü seni istiyor

تمــام قلبــم تو را می‌طلبد ...🌎

🇹🇷 Anlayanı yoktu, Susmayı tercih etti

چون کسی رو نداشت که بفهمتش، سکوت رو ترجیح داد

Et tout à coup tu es
devenu mon tout

و ناگهان تو همه چیز من شدی... 💍♥️

Solmanı dört gözle bekleyenlerin, senin dost sandığın düşmanların dır💯‼️

کسایی که چهارچشمی منتظر پژمرده شدنت هستن، دشمنایی هستن که فکر میکنی دوستاتن

➖♥️••Olmuyorsa ZORLARIM, ağa boşuna Sevmedik... 🇹🇷

اگه نشه، زورش میکنم، الکی که عاشق نشدم

♥️⃤ Ben hiçbir şey saklamıyorum, sadece insanları iş ve yaşamıma karıştırmıyorum😕

من مخفى كارى نميكنم فقط آدما رو قاطى كارو زندگيم نميكنم

Benim hayatımı güzelleştiren tek tarih,seninle tanıştığım gün

تنها تاریخی که زندگیم رو زیبا کرد،روزیه که با تو آشنا شدم🥰

Kalp seçemez,sadece SEVER

قلب انتخاب نمیکنه،فقط عشق میورزه🦋💜

Her yağmur yağdığında
Gözlerin hep aklımda

هر وقت که بارون میگیره
چشمات میاد تو ذهنم

Kızınca ,Kırılınca ,Üzülünce
hepsi geçiyor da
Soğuyunca çaresi yok

عصبانی میشی، می شکنی، می رنجی
همش میگذره...
اما سرد که بشی
هیچ چاره و درمانی نداره :)

İnsan Lrmak Suyun Benzer.
Bulandı Mı Artık Onun Dibini Göremezsin...

انسان شبیه آب رودخونه‌ست، وقتی گل آلود شد دیگه نمیشه تهشو دید..

Bana kendimi iyi hissettirdiğin günleri özlüyorum
دلتنگ روزهایی هستم که باعث میشدی حس خوبی داشته باشم

Bazı insanlar da fotoğraf gibidir Ne kadar büyütürsen, o kadar kalitesi düşer
بعضی آدما مثل عکس هستن، هر چقدر بزرگشون کنی همونقدر از کیفیت شون کم میشه

Unuttum sanma, bir şarkı çalar yine düşersin aklıma
فکر نکن فراموش کردم، بازم یه ترانه پخش میشه، دوباره یادم میفتی

Dağ dağa kavuştu
insan insana yine hasret
کوه به کوه رسید
اما آدما بازم تو حسرت هم هستن
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا