اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**
Yanındakiyle yaşlanır, kalbindekiyle ölürsün

با اونی که پیشته پیر میشی، با اونی که تو قلبته میمیری💔

Gerçeklikten bıkmış olabilirsiniz,
Ama hayalerinzden asla!

ممکنه از واقعیت خسته بشی،
اما از رویاها هرگز!

Herkes seni yalnış anlarken "olsun ben senin yüreğini biliyorum." Diyen bir insanın tarifsiz güzelliği.

وقتی که همه در موردت اشتباه برداشت می کنند، زیبایی وصف ناپذیر یک انسان است که میگوید" باشه، من قلب تو را میشناسم.
 
Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler Ağzına dolar insanin Sussan acıtır Konuşsan kanatır

گاهی اوقات کلمه ها مثل خرده شیشه‌ هستند، پر میشن تو دهنت، سکوت کنی عذابت میدن، حرف بزنی زخمیت میکنن💔

Ne Yaparsam Olmuyor
Olmuyor Eskisi Gibi
Güldürmüyor,Ağlatmıyor, Kimse Senin Gibi

هر کاری کنم نمیشه،مثل قبل نمیشه
کسی مثل تو نه میتونه بخندونه و نه میتونه بگریونه
 
Seni Özledim
Senin İçin Değil
Kendimi Özledim
Yanımda Benim İçin ...

دلتنگم
نه برای تو،
دلم برای خودم تنگ شده
برای منِ کنارِ تو ...

Özlüyormuş İnsan Hiç Tutamadığı Elleri Bile

آدم میتونه دلتنگ دستهایی بشه که اصلا نگرفتتشون🙂

Ne Ölmek Nefessiz Kalmaktır Ne De Yaşamak Nefes Almaktır. Yaşamak; Sevilmeyi Hak Eden Birine Yaşamını Harcamaktır.

نه مردن نفس نکشیدنه نه زندگی نفس کشیدنه
زندگی یعنی به کسی که لایقه دوست داشتنه زندگیتو صرف کنی.
 
Gülüşünde Sakladığın Bir Dünya Var.
Ben Orada Yaşamak İstiyorum 🙃♥️

توی لبخندت یه دنیا مخفیه،
من میخوام اونجا زندگی کنم 🙃♥️

Kime Değer Versen Hemen Değişiyor !
Biz Sevmeyi Biliyoruz da , Bazıları Sevilmeyi Zerre Haketmiyor

به هر کسی که ارزش میدیم فورا عوض میشه ! ما دوست داشتن رو بلدیم ولی بعضیا ذره‌ای لیاقت دوست داشته شدن ندارن🙂

Beni Olduğum Gibi Sev
Benden Olmamı İstediğin
Şey İçin Değil . . .

مرا برای آنچه که هستم دوست داشته باش!
نه برای آنچه که میخواهی باشم . . ‌.
 
İsteklerine Karşı Konuş,
Gerçek Yüzlerini Gör ..!

برخلاف میلشون حرف بزن،
خود واقعیشونو ببین ... 🙂

Bazen Sadece Susarsın. Konuşak Istemediğinden Değil. Anlayacak Insan Olmadığından Susarsın.

بعضی وقت ها فقط سکوت میکنی
نه برای اینکه نمیخوای حرفی بزنی
بلکه برای اینکه کسی نیست که تو را بفهمد
سکوت میکنی..‌‌.😞

Kızlar güçsüz falan değiller.
Sadece çok sinirlenince gözlerinin dolması gibi kötü bir huyları var .

دختر ها هیچ وقت ضعیف نیستند
فقط یه عادت بدی دارند
وقتی عصبانی میشوند چشمهایشان پر میشود...🙂
‌‌‌
 
En Acı Cümle:
Söz Vermiştin...

تــــلـــخ تـــریــــن جــــمـــلــــه :
" قــــــول داده بــــــودی... "💔

Gel Bırbırımıze Hayat Olalım
Ayrılırsak Hayatını Kaybetti Desinler...

بیا واسه همدیگه زندگی باشیم
که اگه از هم جدا هم شدیم،
بگن زندگی شو از دست داد...❤️

Her yeri gezsem...
Kalbimin Başkenti sensin...

هرجارو بگردم..
پایتخت قلبم تویی....🙈
 
Güzel Günler Sana Gelmez Sen Onlara Yürüyeceksin...

روز های خوب به سمت تو نمیان
تو باید به سمتشون بری 🚶‍♂👌

Annezin 9 Ay Zorla Yaşamasından Sonra Kurulan Kalbi Bir Aptalın Eliyle Kırmayın...

قلبی که مادرتون 9 ماه سختی دیده تا شکل بگیره رو ندین دست یه آدم نفهم که بشکنه...
 
Sonunu Bilmeden İzlediğim En Güzel Filmdi Gözlerin...❤️

بدون آنکه آخرش را بدانم چشمانت زیباترین فیلمی بود تماشایش کردم♥️

Seni o kadar guzel anlattim ki herkese..
Şimdi utaniyorum yaptiklarini soylemeye...

تورو انقدرخوب واسه همه توصیف کردم،
که الان خجالت میکشم،کارایی که انجام دادی رو به بقیه بگم...💔

Bedbextliyin Ağrisını Dadmadan Heyatın Şirinliyini Giymetlendirmek Olmaz...

تا دردِ بدبختی رو نچشیم
شیرینی زندگی رو نمیتونیم بفهمیم...🙂

Ben Aşkı Hayattan Çok Ölüme Benzetinim.
Ve Insan Bir Kere Ölür...

عشق را در زندگی بیشتر به مرگ شبیه میدانم
و انسان یک بار میمیرد...

İnsanı İnsan Yapan, Yüzüne Güzellik Katan Ve Onu Sevdiren Tek Şey Kalbinin Temizliğidir. Yoksa Hepimiz Aynıyız Etten Ve Kemikten Olurmuş Bedenleriz...

چیزی که انسان رو انسان میکنه
چیزی که زیباش میکنه و تنها چیزی که باعث میشه دوسش داشته باشن پاک بودنِ قلبشه
وگرنه هممون مثلِ همیم
هممون از یه گوشت و استخوانیم...👌🏻

İnsanlar Sonradan, Onlara Ettiğiniz Iyiliğin Intikamını Alıyorlardı Daima...

انسانها بعدا انتقامِ خوبی هایی رو که در حقشون کردین رو ازتون میگیرن همیشه...

Yüzümü Güldürende Sendin,
Canımı Yakanda...

هم باعث لبخندم شدی
هم جونمو به آتیش کشیدی...

Dolunay Şahit, Bütün Yıldızlar Şahit
Ben Çok Fena Hastayım San...


ماهِ کامل شاهده
همه ستاره ها شاهدن
من خیلی بد
بیمارِ توام...💔

İnsan Lrmak Suyun Benzer.
Bulandı Mı Artık Onun Dibini Göremezsin...

انسان شبیه آب رودخونه‌ست، وقتی گل آلود شد دیگه نمیشه تهشو دید..

Kimse mükemmel değil!

هیچکس کامل نیست!

Mutlu olmak ister misin?!
Kimseden bir şey beklemiyordu :)!

دوست داری خوشبخت شی؟!
از هیچکس،هیچ توقعی نداشته باش:)!

Kimse benim değil ve bu benim gücüm !!!

هیچکس من نیست،واینه قدرت من!!!.

Arkamın arkasında olmaya söz verdim!

عهد کردم ،که خودم پشت خودم باشم وبس!

Önemi yok artik.
RÜZGAR ESTİ , DAL KIRILDI .

دیگه اهمیتی نداره.
باد وزید، شاخه شکست .

Değersiz insanlar umuduyla hayal kurmak
Bitirmek için pahalı¡¡¡¡¡


رویا ساختن به امید آدمای بی ارزش براتون
گرون تموم میشه¡¡¡¡¡

Değerli parfümler
Bir kenara koyun.
İnsan güven kokusu almalı ...


عطرهای گران بها را
بذارید کنار.‌..
انسان باید بوی اعتماد بدهد...

Bana güldüler çünkü ben farklıydım,
Onlara güldüm çünkü hepsi aynıydı

آنها به من خندیدند چون متفاوت بودم،
من به آنها خندیدم چون همه مثل هم بودَن~~

Bazı insanlar yağmuru hisseder,
Ama gerisi ıslanır ...

بعضی آدما بارون رو حس میکنند،
ولی بقیه فقط خیس میشن...

Çok farklı
Sevdiğin kişi arasında çünkü o güzel
Ve güzel olan çünkü onu seviyorsun

خیلی فرق هست
بین اون کسی که چون قشنگه دوسش داری
واون کسی که چون دوسش داری قشنگه..

Her şeyim var ....
İstediğim her şeyi alıyorum :)

همه چی دارم....
هرچی بخوامم بدست میارم :)

Her zaman hayal gücünüzde olan, kaygısız :(

همیشه اونی که تو خیالته،بیخیالته :(

Keşke
Hedeflerime
Dönüştüreceğim
آرزوهامو
به اهدافم
تبدیل میکنم

Hayattaki güzel şeyler,Seninle daha GüzeL❤️

زیبایی‌های دنیا،با تو زیباترن

Bazen gülmek zorundasın.
Sonsuz hüzün .....!

گاهی باید خندید..
بر غمی بی پایان.....!

Umudun olurum,eğer bana inanırsan♥️

امیدت میشم،اگه باورم کنی

Hepsine sustum , fakat hiç birini unutmadım

در مقابل همشون سکوت کردم ولی ، هیچ کدوم رو فراموش نکردم

Bazen kalbinize dokunmalı ve şunları söylemelisiniz:
Zor olduğunu biliyorum
Ama sabırlı olun ....!.!. !!

بعضی وقتا باید دست بزاری رو قلبت و بگی:
میدونم سخته
ولی طاقت بیار....!.!.!

Ben kötü değilim
Sadece senin gibi görünüyordum !!

من بد نشدم
فقط کمی شبیه خودتون شدم!!!!

Balığa denizden başkası azaptır🐟🌊

برای ماهی هر چیزی غیر از دریا عذابه

Her şeyim tastamam.
Sadece biraz daha kendime ihtiyacım var

همه چیزم تمام و کماله
فقط یکم به خودم احتیاج دارم☺️🤍

Dünyanın bütün şiirleri senin üzerine yazılmış gibi
Her şair sanki seni tanıyormuş gibi😇🤍

مثل اینکه همه شعرهای دنیا برای تو سروده شدن،انگار همه شاعرا تورو میشناختن:)🤍

Dışınızın güzelliği içinizi mahvetmiş

زیبایی ظاهرتون ،باطنتون رو نابود کرده

Bir gün beni olduğum sürece görmediğin için çok özliceksin

روزی عمیقا دلتنگ منی میشی که تا وقتی بودم،بودنمو ندیدی🙂

Öyle bir yerdeyim ki şimdi, ne seni seve biliyorum ne de başkasını

الان تو یه موقعیتی ام ک نه تورو میتونم دوس داشته باشم نه کسی دیگه رو

Sevgine layık olmayan imsanları sevme

عاشق کسی نباش که لایق‌ِ دوست داشتنت نیست👌

İnsan Kendini Biliyorsa , Kimin Ne Dediği Çok Da Önemli Değil .

انسان اگر خودش را بشناسد
مهم نیست بقیه چه چیزی میگویند👌

Bunu unutma, dalgalar gelir gider ama deniz baki kalır🌊

اینو فراموش نکن موج ها میان و میرن
ولی دریا می‌مونه

Hayal ettiğin hayatı yaşa 🥰

زندگی‌ای که رویاشو داری زندگی کن

Herkes kaybettiğine yansın,sen benden başla
همه ب چیزایی ک از دست دادن بسوزن
تو از من شروع کن😉🤞

Sandığınız kadar önemli değlsiniz

اونقدری که فک میکنین،مهم نیستین:)

♥️⃤ Birisi Kendine inanıyorsa başkalarının ona inanması gerekmez😉

کسی که به خودش ایمان داره‌ لزومی نداره که دیگران اونو باور داشته باشن

Unutma
Her gelen sevmez,ve hiç bir seven GİTMEZ !

فراموش نکن
هر کسی که میاد عاشق نمیشه، و هر کسی که عاشق باشه ،نمیره👌 🌹

Allahım sen onu kalbimden ayırma

خداوندا،تو اونو از قلبم جدا نکن♥️💫

bedenim zere zeresi özlüyor seni

ذره ذره وجودم دلتَنگتِه . . ♡

Hayatımıza giren tüm herkesi, kendimiz gibi sandık

همه ادمایی که تو زندگیمون وارد شدن رو مثل خودمون فرض کردیم😊

Sende beni sevdin mi
Seven eder mi böyle

تو هم منو دوست داشتی؟
آدم عاشق اینجوری(رفتار)میکنه؟!🥀

Senin varlığın, benim tum hayalim

بودن تو، تموم آرزوییه که دارم🍃

♥️⃤ Bugün seni inciten, yarın seni güçlü kılacak

چیزی که امروز بهت اسیب میزنه فردا تو رو قوی میکنه.

Birini bulmak için kendini kaybetme👌
بخاطر اينكه كسى رو پيدا كنى خودتو گم نكن !


bir kaktüs gibi yalnız ol🌵
Ama hayallerin için savaş🌿

مثل کاکتوس تنها باش
اما برایِ آرزوهات بجنگ

Unutma zaman ayırmadığın herkes,zamanla ayrılır senden💯😉

فراموش نکن! برای هرکسی وقت نذاری
به وقتش ازت جدا میشه

Mutluluğu sende bulan senindir.gerisi misafir

اونی که خوشبختی رو در تو میبینه ،مالِ توئه.بقیه مسافرن👌

Bazen her yeri karanlık yap
,gerçekler parlasın diye✨

بعضی‌وقتا همه جا رو تاریك ڪن تا واقعیا برق بزنن...!

gülümse
Bırak dünden daha güçlü olduğunu bilsinler😉
لبخند بزن . .
بزار بدونن از دیروز قوی‌تری!🌞

Herkes birbirine benzer sadece bazıları daha güzel yalan söyler🤥

همه شبیه همن فقط بعضیا قشنگ تر دروغ میگن

Üzülme !
Bugünlerde geçecek, ümidin Rabbin olsun

ناراحت نباش! این روزها هم میگذره؛امیدت به خدا باشه😇🌹

Ve ben O gittikten sonra, kaybulmuş gibi hissediyorum

و من بعد رفتنِ اون حس میکنم که گم شدم🥀

Başkalarının hatalarından ders al
Hepsini denemek için vaktimiz yok😇🌞

از اشتباهات بقیه درس بگیر ؛
وقت نداریم همه رو امتحان کنیم:)

Unutma! Erken gelen samimiyet, pişmanlık doğurur

فراموش نکن!
صمیمیت زودرس،پشیمونی میاره👌

Sen Tanrı'nın koruması altındasın ve allah asla geç kalmaz😇

تو در پناه خدایی و خدا هیچ وقت دیر نمیکند. 🌩^^
 
♥️⃤Sadakatı sadakatle yanıt ver
Sadakatsizliği mesafe koyarak👌

وفادارى رو با وفادارى پاسخ بده.
بى وفايى رو با فاصله گرفتن

♥️⃤Geleceğin, bugün yaptığın şey üzerine kurulur
آينده ات، با كارهايى كه امروز ميكنى ساخته ميشه.

♥️⃤Her favori şarkının arkasında anlatılmamış bir hikaye var
پشت هر آهنگ مورد علاقه ، یک داستان نگفته هست 🎶

➖🖤••senden, sadece mesafeler benim payım

از تو فقط فاصله‌ات سهم من است

🖤••Sahip olduğun ilişki
İşgale karla sevmek atılmalıdır

‏رابطه ای که توش
دوس داشتن همراه با منفعته باید انداخت تو اشغالا!

➖🌸••Hayat bir yarış değil
Yolun tadını çıkar

زندگی مسابقه نیست
از مسیر لذت ببر🍀

Gözümde Yаş Kаlmаdı
Dinmez Mi Bu Ağrı

در چشمم اشکی نماند
این درد آروم نمی‌گیره؟

➖🍂••Hikayenin sonunu biliyorum ama insan bazen yanılmayı öyle çok ister ki

اخرِ داستانو میدونم ولی ادم یه وقتایی خیلی دلش میخاد که اشتباه کنه(اشتباه باشه)

Bazen mucizeler, yolunuza tesadüfen çıkan iyi kalpli insanlardır😍💚

گاهى وقتها معجزه، همون آدمهاى خوش قلبی هستن كه اتفاقى سر راهتون قرار ميگيرن

♥️⃤Bazen yapmamız gereken tek şey dünyaya bakışımızı değiştirmektir

بعضی وقتها تنها تغییری که نیاز داریم تغییر نگاهمان به دنیاست

Geleceği olmayan bir geçmiş için şimdini mahvetme

هرگز حالت رو واسه گذشته ای که آینده ای نداره خراب نکن

Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim

دلم میخاست خیلی چیزها کاملا جور دیگه ای بودن💔

Hiç yanında olmayan birinin hep aklında olması çok saçma

خیلی مسخره‌اس هر لحظه به یاد کسی بودن که اصلا کنارت نیست🥀

Sözlere değil, davranışlara inan. Çünkü kimse ben kötübiriyim,ben yalan söylüyorum,bana güvenme demez

حرف ها(قول ها) نه ،رفتار هارو باور کن
چون هیشکی نمیگه من ادم بدی ام،من دروغ میگم؛
نمیگه به من اعتماد نکن❗

Seni kaybetmeyi başaranı, asla kazanmak için uğraşmayacaksın

کسی که موفق شده از دستت بده
نباید هیچوقت تلاش کنی که بدستش بیاری👊😏

Güzelim o görmezden geldiğin şey benim kalbim yalnız

خوشگلم فقط بدون، اون چیزی که نادیده میگیری قلب منه😓

Bütün yorgunluklarımı alabilecek kadar güzelsin
به قدری زیبایی که میتونی همه خستگیامو بدر کنی

İçimde çok insan var ama çoğu Ceset

درونم خیلی انسان هست ولی بیشترشون جسد هستن😉

♥️⃤ Benim en kötü hikayemi, en sevdiğim insanlar yazdı

بدترین داستان‌های زندگیِ مرا،عزیزترین‌هایم نوشته‌اند

💙⃤Hakim Bey gözleri haklı

آقایِ قاضی حق با چشاشه . . ♡

İnsanoğlu o kadar dünyevileşir ki ,mezar kazan bile öleceğini unutur

انسان اونقدر غرق در دنیا میشه که،حتی گورکن هم مرگش رو فراموش میکنه

Sensiz olmaz diyemem ama bir şeyi kesin ve net söyleyebilirim.
Senden Başkasıyla OLAMAZ

نمیتونم بگم بی تو نمیشه اما،یه چیز رو قاطع و صریح میتونم بگم که با کسی به جز تو امکان نداره😘💛

Her Şey Senin İçin Sıkıcı Oluyor
Ruhun Ve Vücudun
Yaş Farkı Var ...! :)

خسته کننده میشه برات همه چیز
وقتی روح و جسمت
اختلاف سنی داشته باشه...! :)💔👨‍🦯

Kalbinizde Kalmak İçin Bazı Kelimeler Yapıldı !!

بعضی حرفا ساختہ شده واسہ تو دل موندن !!🥺💔👨‍🦯

Bir Kişi İçin Ne Kadar Olamaz?

مگه چقدر میتونه برای یه نفر نشه؟😔💔

Daha Çok Sevilebilirdin
Aceleniz Yok ..!

تو را می شد بیشتر دوست داشت،
عجول بودی نماندی..!☹️

Her Zaman Geri Gelmek Ve Hatırlamak İstiyorum
O Gitmişti, Ben Değildim ..;

هی‌میخوام‌برگردم‌ولی‌یهو‌یادم‌میاد
اونی‌که‌رفته،من‌نبودم..؛😔💔👨‍🦯

Soğukken Beklemeyin
Karşı Tarafta Sıcak Kalın...

وقتی سرد میشی انتظار نداشته باش
طرف مقابلت گرم بمونه...

Hiçbir Rab Ölmez,
Önce Tutkusu Gider,
Sonra Umudu,
Sonra İnancı,
Sonunda Kendini Terk Eder

هیچکی یهویی نمیره
اول شور و شوقش میره،
بعد امیدش،
بعد باورش،
آخر سر هم خودش میذاره میره💔👨‍🦯

Senden Ne Saklı!
Dünyadaki En Lanet Olası Duyguya Sahibim;
"Sahip Olmak" İle "Sahip Olmamak" Arasında Bir Şey ...

از تو چه پنهان !
دچار لعنتی ترین حسِ ممکنِ دنیا شده ام؛
چیزی بین"داشتن" و "نداشتنت"...😔💔👨‍🦯

Herkese Verdikleri Kadar Değer Ve Zaman Verin, Her Şey Yürek Burkan!

‌واسه هرکس همونقدری ارزش و وقت بذارید که اون میذاره، هر چیزی زیادیش دل و میزنه !🙂

Seni Anlıyorum Diyen Hiç Kimse
Beni Anlamadı

هیشکدوم از کسایی که بهم گفتن درکت میکنم
منو نفهمیدن!💔

Senin Yuzunden Hayatimda İlk Defa Aşik Oldum:)

تقصیر توعه ک اولین بار عاشق شدم🥺♥️

Sensiz Hayat Anlamsız...

زندگی بدون تو بی معناست...💔

Sen Olmazsan Yapamam:)

تو نباشی نمیتونم:)💔

Sen Benim En Güzel Hislerimsim...♥️

تو، از زیباترین احساسات منی...♥️

Arkadaş Sağlık Gibidir,
Değerini Yok Olunca Anlarsın...

دوست مثل سلامتی می مونه،
ارزشش رو وقتی می فهمی که از دستش دادی...🥺

"Ölüm Gibidir Sadakat.
Bir Kere Çizgiyi Geçtin Mi, Geri Dönüş Yoktur.. "

وفادار بودن مثل مرگ هست،
یک بار از محدوده اش رد بشی، دیگر راه بازگشتی وجود ندارد...🙂

Seni Seviyorum Diyenin Yaptığını,
İnsana Düşmanı Bile Yapmıyor

کسی که میگه دوستت دارم
کاری میکنه که دشمن آدم هم نمیکنه😒👌

Keşke Şimdi Yanımda Olsaydın...💔

کاش الان کنارم بودی...🥺💔

En Çokta "Gitmem" Diyenlerden Korkacaksın.

باید از اونایی که میگن "نمیرم"
بیشتر از همه بترسی.🙂

Biz Birbirimizin Hayatına Giremeyen, Çıkmayı Da Beceremeyen İki Kişiyiz Sadece.

ما دو نفر هستیم که
نه میتونیم وارد زندگی هم بشیم
نه میتونیم از زندگی هم بیرون بیاییم.🥺💔

Ya Batacağız Ya Çıkacağız
Ama Kimseye Minnet Etmeyeceğiz

یا غرق میشیم یا بیرون میایم
ولی منت هیچ کسیو نمیکشیم😎

Kalbim Senin Ve Hep Senin Kalacak

قلبم‌ ما‌ل‌ توعه‌ و‌ همیشه‌ برای‌ تو‌ میمونه♥️

Yaralıyor Beni
Yanımda Olmayışın

پیشم نبودنت،
زخمیم میکنه💔

Senin İçin Tüm Dünyayı Karşıma Aldım,
Sen Onlar Daha Kalabalık Diye O Tarafa Geçtin

بخاطر تو تمام دنیا رو مقابلم قرار دادم،
ولی چون اونا زیادبودن رفتی طرف اونا💔

Beraber Güldük, Tek Başıma Ağladım

باهم خندیدیم،(اما)تنها گریه کردم😭💔

Çaresiz Kaldıkça Hep Seni Düşünürüm...

هر وقت که ناامید میشم ، بهت فکر میکنم🥺♥️

Seni Kaybetmeyi Başaranı,
Asla Kazanmak İçin Uğraşmayacaksın

کسی که موفق شده از دستت بده
نباید هیچوقت تلاش کنی که بدستش بیاری👊😏

Seninle Yaşadığımız O Birkaç Anı
Bir Ömre Bedeldi


آن چند لحظه ای که با تو بودم
به یک عمر میارزه🥺♥️👨‍🦯

Gitmeyi Hala Bilmiyorum Ama ,
Bir Adım Geri Çekilmeyi Öğrendim Artik .

رفتن رو هنوز نمیدونم(بلد نیستم) اما،
یه گام به عقب رفتن رو دیگه یاد گرفتم‌.💔

Ne Kadar Çok Seversen Sev
Elinden Geleni Ne Kadar Yaparsan Yap
Rabb'in Rızası Olmayınca Olmaz...


هر چقدر که زیاد دوست داشته باشی،
هر کاری که از دستت برمیاد رو بکنی،
اگه خدایت رضایت نداشته باشه،نمیشه💔

Bazen De Peki Dersin .
İnandığın İçin Değil,
Yorulduğun İçin .

بعضی وقتا هم میگی 'اوکی'
نه به خاطر اینکه باور کردی،
به خاطر اینکه (دیگه) خسته شدی💔

Corona Oldun Mu Diye Sormak İçin Ara Bari

لاقل زنگ بزن و بپرس که کرونا گرفتم یا نه؟!🤣🤣🤦🏻‍♀️

Evet, Bu Da Geçer, Ama
Donmuş Bir Nehirin Yavaşlığı Gibi❄️

آری این نیز میگذرد،ولی به
کُندی یک رودخانه یخ زده...😔💔

Mesafeler Korkunç Bir Şeydir.
Özlüyor Mu ,Unutuyor Mu,Bilemezsin .

فاصله چیز خطرناکیه.
نمیفهمی دلتنگته یا داره فراموش میکنه🥺💔

Ben Senin Mutluluğunu İstiyorum
Dedi Ve Dediğini De Yaptı.
Aldı Gitti.

بهم گفت من خوشحالیِ تو رو میخوام،
و گفتنشم عملی کرد.
(خوشحالیم رو) برداشت و رفت💔

Seninle Eskisi Gibi Olmak İstiyorum ,
Ne Sen Beni Tanı Nede Ben Seni

میخوام باتو مثل گذشته باشم،
نه تو منو بشناسی و نه من تو رو🙂

Bir Gün Bir Yerde Yolumuz kKsişirse,
Sarıl Ve Bırakma Beni

اگه روزی سر راه هم قرار گرفتیم ،
بغلم کن و ولم نکن🥺♥️

Hayatımın Geri Kalanında
Seni Mutlu Etmek İstiyorum

در عمری که برام باقی مونده،
میخوام خوشحالت کنم🥺♥️
 
Sen Ne Gitmesini Bildin Ne Kalmasını.
Sen Acıtmasını Bildin Sadece


تو نه رفتن رو بلد شدی نه موندن رو.
تو فقط زجر دادن رو بلد بودی...💔

‌‌
Sensiz Hayatım Her Dakika Bir Kabus!

زندگیم بدون تو هر دقیقه یه کابوسه🥺💔👨‍🦯
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

O Herkesin Değil
Sadece Benim


اون بَراۍ هَر کسی نیست
فقط براي مَــنه♥️😌

Ben Onu Sevdiğimden Beri Gülmedim

از وقتی که اونو دوسش دارم،نخندیدم😔💔

Hayatımda Tek Sen Ol İstiyorum

میخوام فقط تو توی زندگیم باشی🥺♥️

Müsaden Varsa Seni Sonsuza
Kadar Sevmek İstiyorum..♡

اگه اجازه بدی، میخوام تا آخر
عمرم دوست داشته باشم🥺♥️

Dış Görünüş Önemli Olmasaydı,
Uğur Böçeğini Sevdiğin Gibi
Hamam Böçeğini De Severdin

اگه زیبایی بیرونی مهم نبود
همونطور که کفش‌دوزک رو دوست داری
سوسکم دوست داشتی🙂

♥️Seni Sevdiğim İçin Mutluyum♥️

♥️بخاطر دوست داشتنت خوشبختم♥️

Bazı İnsanlar Seni Kaybederek
Seni Nasıl Takdir Edeceğini
Öğrenecekler


بعضیا با از دست دادنِ تو
یاد میگیرن قَدرتو بدونن🙂

Biri var...
Ne Özlemekten Yoruldum
Ne Sevmekten

یکی هست...
نه از دلتنگ بودنش خسته‌ام
و نه از دوست داشتنش🥺♥️

Seni Seviyotum,
Çünkü Seninle Konuşurken
kalbim Bir Başka Çarpıyor

تو رو دوست دارم،
چون وقتی که باهات حرف میزنم،
قلبم یه جور دیگه میزنه🥺♥️

Belki De Kabullenip,Unutmalıyım

شایدم باید قبول کنم و فراموش کنم😔💔

Şimdi Sadece Bir Anıyız

الان فقط یک خاطره‌ هستیم💔

Kül Olacağını Bile Bile,
Ateşe Sevdalandık

با اینکه میدونستیم قراره خاکستر بشیم،
ولی عاشق آتش شدیم🔥💔

Sonunu Boşver,
Başı Çok Güzeldi

آخرشو بیخیال
اولش خیلی زیبا بود🙂❤️

Bilirsin Olmaz Kimse Senin Gibi . . .♡

میدونی هیچ کسی (برام)مثلِ تو نمیشه‌ . . .🥺❤️

En Büyük Uçurum Gözdür
Düşenin Parçası Bulunmaz!

چشم، بزرگترین پرتگاهه!
هر کی ازش بیفته، تیکه هاش هم پیدا نمیشه!👌

En Acısıda Ne Biliyor musunuz? Doktor Hanım
Sevmeyi Biliyor Aslında...
O Sadece Beni Sevmiyor .

خانوم دکتر میدونید تلخ ترین قسمتش کجاست؟
اون دوست داشتن رو بلده...
اون فقط منو دوست نداره... 🥺💔

Şarkılarda Anlamıyor Artık Halimizden

دیگه ترانه‌ها هم حالمونو نمیفهمن😔💔

Bir Aşkın En Kötü Hali
Bu Bir Belirsizlik ...

بدترین حالت یک عشق
بلاتکلیفی ست...💔

Harfart'ın Beğenmediği Yer
Takas Etme, Takas Etme!

اونجايي كِه حَرفِت اَرزِش نَداشت
حَرفِتو عَوض نَكُن ، جاتو عَوض كن !🙂

Bazen Sana Kırgın Olduğumu Unutupa
Özlüyorum

بعصی وقتا یادم میره که از دستت ناراحتم
و دلتنگت میشم🥺💔

Çok Yalnışım Oldu Ama
En Güzeli Sendin

خیلی اشتباه داشتم
اما زیباترینش تو بودی...🥺♥️

Sen Benim En Güzel Duamsin Bir Başkasi
Seni Arzülamasin Diye

تو ، زیباترین دعای من هستی
برای اینکه دیگری تو را آرزو نکند🥺♥️

Sensiz Şehir Boşluklarla Dolu

شهر بی تو پر از خالیه😔🥀

Sen Sadece Halimi Sor Ben "Seni SSeviyorum" Diye Yorumlarım

تو فقط حالم ‌را ‌بپرس، من خودم به دوستت دارم ترجمه اش میکنم🥺♥️

Negatif İnsanlardan Uzak Durun.
Onlar Herhangu Bir Çözüm İçin Bir Sorun Buluyrlar Ve Sizi Yalnız Bırakırlar

از افراد منفی فاصله بگیرید.
آنها برای هر راه حلی یک مشکل پیدا
می‌کنند و شما را تنها رها میکنند...♥️🌹

Dünyanın Çirkinliği Kötü İnsanların Carlığından Değil!
İyi İnsanların Sessizliğinden Dolayı ...

زشتی دنیا به خاطر وجود آدمای بد نیست !
به خاطر سکوت آدمای خوبه ...🙂

Genelikle Herkesi Mutlu Etmeye Çalışan Kişi
Herzaman Yalnızdir

كسي كه سعي ميكنه همه رو خوشحال كنه
معمولا خودش هميشه تنهاست 💔

Uyuzsun Ama Deliler Gibi
Seviyorum Seni

بداخلاقی ولی مثل دیوانه ها
دوستت دارم 🥺♥️

Kalbim Kırıldı Ama Gözlerimi Açtı.

قلبمو شکست اما چشمامو باز کرد.🙂

Bu Sefer Tükenmiş Olan Hislerim Değil ,
Benidim...

اینبار اونی که نابود شد احساسم نبود،
خودم بودم😊

Bu Kalp Atıyorsa,
Sebebi Sensin

اگه هنوز این قلب میتپه،
دلیلش وجودِ توئه♥️

Birini Kaybetmek İstiyorsanız,
Onu Çok Sevin ,Yeter

اگه میخواین کسی رو از دست بدین،
اونو زیاد دوست داشته باشین کافیه💔

Seninle Konuşurken
Sadece Yüzüm Değil,
Kalbim De Gülüyor

وقتی با تو حرف میزنم،
نه تنها صورتم بلکه
قلبم هم خندون میشه❤️

Bazen Kalbin Kırılır
Seni Tanrı'ya Yakınaştırmak İçin

بعضی وقتا دل شکستگی اتفاق میفته
تا تو رو به سمت خدا بکشونه...👌🏻

Geç Farkettim ,
Ama Ben Olmasam Da Olurmuş...

دیر فهمیدم ؛
اما اگه من نباشم هم میشه...💔

Her Şeyini Al Git Deseler,
Elinden Tutar Giderim

اگه بگن همه چیزتو بردار و برو،
دستتو میگیرمو میرم♥️

Göz Rengi Önemli Değil,
Bakışları Zaten Gökyüzü

رنگ چشم مهم نیست،
نگاهش خودِ آسمونه🥺💙

Gerçekten Özlemiyorsun?
Yoksa Şaka Mı Tapıyorsun!

جدی دلت تنگ نمیشه
یا داری شوخی میکنی؟🥺💔

Kalp Atışlarını Apansız Değiştiren Kişinin Değerini Bil

قدر اونیکه ضربان قلبتو
ناخداگاه عوض میکنه رو بدون...🥺♥️

Senin Kavgani Başkalarin Kahkahlarina Değişmem . . .♡

دعوا با تورو به خندیدن با بقیه ترجیح میدم . . .♥️

Kalbini Taş, Buraya Tüm Putlara Tap :)

قلبتو سنگ کن،اینجا همه بت پرستن :)💔

Ben Sadece Sevmeyi Biliyorum,
Unutmayı Öğrenemedim...

من فقط دوست داشتن رو بلدم
فراموش کردن رو یاد نگرفتم...💔

Onun Gülüşü Varken
Başkasının Kahkahasından Banane

وقتی که لبخند اون هست
قهقه‌های دیگران به من چه😍♥️

➕Galaksideki En Karanlık Yerin Neresi Olduğunu Biliyor Musun?
➖İnsanların Kalbi...

➕میدونی تاریکترین جای کهکشان کجاست؟
➖قلبِ آدما...🖤

Sen Tüm Acı Şeylerin Arasında Bir Şeker Küpüsün...

تو بین همه‌ی چیزای تلخ، یه حبه قندی... :)

Kırdıysa Sessiz Kal, Sessizliğinden Kırıldığını Anlamıyorsa Onsuz Kal...

اگه شکستت،سکوت کن؛اگر از سکوتت شکستنت رو نفهمید،بدونِ اون بمون(ازش جدا شو)🙂🤟

Sizi Tanıyan(Anlayan) Biriyle
Birlikte Olun ...

با کسی باشید که شمارو بلد باشه...👌🏻

Bazılarının Şunu Söylemeliyim, Ne İşin Var Aceba Bukadar Kibar Olduğun İçin.

به بعضیام باید گفت، خب حالا چیکار داری که مهربون شدی؟😏

.En kötü acı şu kı telefonunu kontrol edarsan ve biriyle dertleşmeye çalışırsan ama hiç kimseyi bulamazsin

بدترین درد این است که تلفنت را کنترل کنی و بخواهی با کسی درد و دل کنی اما هیچ کس را پیدا نکنی

.Iyilik “insanlığın” en önemli ilkesidir. Biri benden yardım isterse, bu hala yeryüzünde değerli olduğum anlamına geliyor

مهربانی مهمترین اصل انسانیت است. اگر کسی از من کمک بخواهد این یعنی من هنوز روی زمین ارزش دارم.

Gurur dediğim şey senin için yere attım. Bunu bil ki benim hissim o kadar değerli ki bunu karşılayamayacağını bılıyorum

چیزی که به آن غرور می گفتم به خاطر تو زمین زدم. این را بدان که احساسات آن قدر با ارزش هستند که میدانم تو نمی توانی هزینه آن را پرداخت کنی

Ben Aradığım Huzuru, Seninle
Tanıştıktan Sonra Buldum

من آرامشی که دنبالش بودمو بعد
از آشنایی با تو پیداش کردم🥺❤️

Birbirinize Nazik Olun
Hayat Beklenmedik Hoşçakallarla Dolu ... !!!

مهربون باشین...
زندگی پر از خداحافظی های غیر منتظره ست...!!!🥺💔

Ben Hoşçakal Demekten Nefret Ediyorum
Bu yüzden Hep Habersiz Cedalaşmadan Çekip Gidiyorum

من از خداحافظی‌کردن بدم میاد. برای همینه که همیشه یهو بی‌خدافظی میذارم میرم.😊

Gururlu İnsanlar, Daha Duygusaldırlar, Yani Oimseyle Yakınlaşmazlar Çünkü Kalplerinin Bağlanacağını Bilirler.

مغرورا احساساتی ترن، یعنی با هر کسی صمیمی نمیشن، چون میدونن دلشون گیر می افته.👌

Tak Dua'm Var
O Ellerini
Başkası Tutmasın

تنها یه دعا دارم
اون دستاتو
کسی دیگه نگیره🥺❤️

Kalbimde Arama Eski Yerini,Sen Gözümden Akan Sele Karıştın...

تو قلبم دنبال جایِ قبلیت نباش،تو قاطیِ سیلی شدی که از چشمام سرازیر شده...😊💔

Bir Şarkı Açıyorsun, Bir Şeyleri Düşünmekten Dinleyemiyorsun

یه آهنگ پلی میکنی
از بس فکروخیال میکنی آهنگو نمیتونی گوش بدی🥺💔
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا