
⃤Sadakatı sadakatle yanıt ver
Sadakatsizliği mesafe koyarak
وفادارى رو با وفادارى پاسخ بده.
بى وفايى رو با فاصله گرفتن

⃤Geleceğin, bugün yaptığın şey üzerine kurulur
آينده ات، با كارهايى كه امروز ميكنى ساخته ميشه.

⃤Her favori şarkının arkasında anlatılmamış bir hikaye var
پشت هر آهنگ مورد علاقه ، یک داستان نگفته هست

⃟

••senden, sadece mesafeler benim payım
از تو فقط فاصلهات سهم من است

••Sahip olduğun ilişki
İşgale karla sevmek atılmalıdır
رابطه ای که توش
دوس داشتن همراه با منفعته باید انداخت تو اشغالا!

⃟

••Hayat bir yarış değil
Yolun tadını çıkar
زندگی مسابقه نیست
از مسیر لذت ببر
Gözümde Yаş Kаlmаdı
Dinmez Mi Bu Ağrı
در چشمم اشکی نماند
این درد آروم نمیگیره؟

⃟

••Hikayenin sonunu biliyorum ama insan bazen yanılmayı öyle çok ister ki
اخرِ داستانو میدونم ولی ادم یه وقتایی خیلی دلش میخاد که اشتباه کنه(اشتباه باشه)
Bazen mucizeler, yolunuza tesadüfen çıkan iyi kalpli insanlardır

گاهى وقتها معجزه، همون آدمهاى خوش قلبی هستن كه اتفاقى سر راهتون قرار ميگيرن

⃤Bazen yapmamız gereken tek şey dünyaya bakışımızı değiştirmektir
بعضی وقتها تنها تغییری که نیاز داریم تغییر نگاهمان به دنیاست
Geleceği olmayan bir geçmiş için şimdini mahvetme
هرگز حالت رو واسه گذشته ای که آینده ای نداره خراب نکن
Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim
دلم میخاست خیلی چیزها کاملا جور دیگه ای بودن
Hiç yanında olmayan birinin hep aklında olması çok saçma
خیلی مسخرهاس هر لحظه به یاد کسی بودن که اصلا کنارت نیست
Sözlere değil, davranışlara inan. Çünkü kimse ben kötübiriyim,ben yalan söylüyorum,bana güvenme demez
حرف ها(قول ها) نه ،رفتار هارو باور کن
چون هیشکی نمیگه من ادم بدی ام،من دروغ میگم؛
نمیگه به من اعتماد نکن

️
Seni kaybetmeyi başaranı, asla kazanmak için uğraşmayacaksın
کسی که موفق شده از دستت بده
نباید هیچوقت تلاش کنی که بدستش بیاری

Güzelim o görmezden geldiğin şey benim kalbim yalnız
خوشگلم فقط بدون، اون چیزی که نادیده میگیری قلب منه
Bütün yorgunluklarımı alabilecek kadar güzelsin
به قدری زیبایی که میتونی همه خستگیامو بدر کنی
İçimde çok insan var ama çoğu Ceset
درونم خیلی انسان هست ولی بیشترشون جسد هستن

⃤ Benim en kötü hikayemi, en sevdiğim insanlar yazdı
بدترین داستانهای زندگیِ مرا،عزیزترینهایم نوشتهاند

⃤Hakim Bey gözleri haklı
آقایِ قاضی حق با چشاشه . . ♡
İnsanoğlu o kadar dünyevileşir ki ,mezar kazan bile öleceğini unutur
انسان اونقدر غرق در دنیا میشه که،حتی گورکن هم مرگش رو فراموش میکنه
Sensiz olmaz diyemem ama bir şeyi kesin ve net söyleyebilirim.
Senden Başkasıyla OLAMAZ
نمیتونم بگم بی تو نمیشه اما،یه چیز رو قاطع و صریح میتونم بگم که با کسی به جز تو امکان نداره

Her Şey Senin İçin Sıkıcı Oluyor
Ruhun Ve Vücudun
Yaş Farkı Var ...! :)
خسته کننده میشه برات همه چیز
وقتی روح و جسمت
اختلاف سنی داشته باشه...! :)

Kalbinizde Kalmak İçin Bazı Kelimeler Yapıldı !!
بعضی حرفا ساختہ شده واسہ تو دل موندن !!


Bir Kişi İçin Ne Kadar Olamaz?
مگه چقدر میتونه برای یه نفر نشه؟

Daha Çok Sevilebilirdin
Aceleniz Yok ..!
تو را می شد بیشتر دوست داشت،
عجول بودی نماندی..!
Her Zaman Geri Gelmek Ve Hatırlamak İstiyorum
O Gitmişti, Ben Değildim ..;
هیمیخوامبرگردمولییهویادممیاد
اونیکهرفته،مننبودم..؛


Soğukken Beklemeyin
Karşı Tarafta Sıcak Kalın...
وقتی سرد میشی انتظار نداشته باش
طرف مقابلت گرم بمونه...
Hiçbir Rab Ölmez,
Önce Tutkusu Gider,
Sonra Umudu,
Sonra İnancı,
Sonunda Kendini Terk Eder
هیچکی یهویی نمیره
اول شور و شوقش میره،
بعد امیدش،
بعد باورش،
آخر سر هم خودش میذاره میره

Senden Ne Saklı!
Dünyadaki En Lanet Olası Duyguya Sahibim;
"Sahip Olmak" İle "Sahip Olmamak" Arasında Bir Şey ...
از تو چه پنهان !
دچار لعنتی ترین حسِ ممکنِ دنیا شده ام؛
چیزی بین"داشتن" و "نداشتنت"...


Herkese Verdikleri Kadar Değer Ve Zaman Verin, Her Şey Yürek Burkan!
واسه هرکس همونقدری ارزش و وقت بذارید که اون میذاره، هر چیزی زیادیش دل و میزنه !
Seni Anlıyorum Diyen Hiç Kimse
Beni Anlamadı
هیشکدوم از کسایی که بهم گفتن درکت میکنم
منو نفهمیدن!
Senin Yuzunden Hayatimda İlk Defa Aşik Oldum:)
تقصیر توعه ک اولین بار عاشق شدم

Sensiz Hayat Anlamsız...
زندگی بدون تو بی معناست...
Sen Olmazsan Yapamam:)
تو نباشی نمیتونم:)
Sen Benim En Güzel Hislerimsim...
تو، از زیباترین احساسات منی...
Arkadaş Sağlık Gibidir,
Değerini Yok Olunca Anlarsın...
دوست مثل سلامتی می مونه،
ارزشش رو وقتی می فهمی که از دستش دادی...
"Ölüm Gibidir Sadakat.
Bir Kere Çizgiyi Geçtin Mi, Geri Dönüş Yoktur.. "
وفادار بودن مثل مرگ هست،
یک بار از محدوده اش رد بشی، دیگر راه بازگشتی وجود ندارد...
Seni Seviyorum Diyenin Yaptığını,
İnsana Düşmanı Bile Yapmıyor
کسی که میگه دوستت دارم
کاری میکنه که دشمن آدم هم نمیکنه

Keşke Şimdi Yanımda Olsaydın...
کاش الان کنارم بودی...

En Çokta "Gitmem" Diyenlerden Korkacaksın.
باید از اونایی که میگن "نمیرم"
بیشتر از همه بترسی.
Biz Birbirimizin Hayatına Giremeyen, Çıkmayı Da Beceremeyen İki Kişiyiz Sadece.
ما دو نفر هستیم که
نه میتونیم وارد زندگی هم بشیم
نه میتونیم از زندگی هم بیرون بیاییم.

Ya Batacağız Ya Çıkacağız
Ama Kimseye Minnet Etmeyeceğiz
یا غرق میشیم یا بیرون میایم
ولی منت هیچ کسیو نمیکشیم
Kalbim Senin Ve Hep Senin Kalacak
قلبم مال توعه و همیشه برای تو میمونه
Yaralıyor Beni
Yanımda Olmayışın
پیشم نبودنت،
زخمیم میکنه
Senin İçin Tüm Dünyayı Karşıma Aldım,
Sen Onlar Daha Kalabalık Diye O Tarafa Geçtin
بخاطر تو تمام دنیا رو مقابلم قرار دادم،
ولی چون اونا زیادبودن رفتی طرف اونا
Beraber Güldük, Tek Başıma Ağladım
باهم خندیدیم،(اما)تنها گریه کردم

Çaresiz Kaldıkça Hep Seni Düşünürüm...
هر وقت که ناامید میشم ، بهت فکر میکنم

Seni Kaybetmeyi Başaranı,
Asla Kazanmak İçin Uğraşmayacaksın
کسی که موفق شده از دستت بده
نباید هیچوقت تلاش کنی که بدستش بیاری

Seninle Yaşadığımız O Birkaç Anı
Bir Ömre Bedeldi
آن چند لحظه ای که با تو بودم
به یک عمر میارزه


Gitmeyi Hala Bilmiyorum Ama ,
Bir Adım Geri Çekilmeyi Öğrendim Artik .
رفتن رو هنوز نمیدونم(بلد نیستم) اما،
یه گام به عقب رفتن رو دیگه یاد گرفتم.
Ne Kadar Çok Seversen Sev
Elinden Geleni Ne Kadar Yaparsan Yap
Rabb'in Rızası Olmayınca Olmaz...
هر چقدر که زیاد دوست داشته باشی،
هر کاری که از دستت برمیاد رو بکنی،
اگه خدایت رضایت نداشته باشه،نمیشه
Bazen De Peki Dersin .
İnandığın İçin Değil,
Yorulduğun İçin .
بعضی وقتا هم میگی 'اوکی'
نه به خاطر اینکه باور کردی،
به خاطر اینکه (دیگه) خسته شدی
Corona Oldun Mu Diye Sormak İçin Ara Bari
لاقل زنگ بزن و بپرس که کرونا گرفتم یا نه؟!


Evet, Bu Da Geçer, Ama
Donmuş Bir Nehirin Yavaşlığı Gibi
آری این نیز میگذرد،ولی به
کُندی یک رودخانه یخ زده...

Mesafeler Korkunç Bir Şeydir.
Özlüyor Mu ,Unutuyor Mu,Bilemezsin .
فاصله چیز خطرناکیه.
نمیفهمی دلتنگته یا داره فراموش میکنه

Ben Senin Mutluluğunu İstiyorum
Dedi Ve Dediğini De Yaptı.
Aldı Gitti.
بهم گفت من خوشحالیِ تو رو میخوام،
و گفتنشم عملی کرد.
(خوشحالیم رو) برداشت و رفت
Seninle Eskisi Gibi Olmak İstiyorum ,
Ne Sen Beni Tanı Nede Ben Seni
میخوام باتو مثل گذشته باشم،
نه تو منو بشناسی و نه من تو رو
Bir Gün Bir Yerde Yolumuz kKsişirse,
Sarıl Ve Bırakma Beni
اگه روزی سر راه هم قرار گرفتیم ،
بغلم کن و ولم نکن

Hayatımın Geri Kalanında
Seni Mutlu Etmek İstiyorum
در عمری که برام باقی مونده،
میخوام خوشحالت کنم

