اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**
En kötü özelliğim, üzgün olduğumda konuşamamak ve bu üzüntü kalbimde kalıyor.
yaşlandırıyor beni..💔

بدترین ویژگیم اینه که وقتی ناراحت میشم نمیتونم حرف بزنم
و این ناراحتی گیر میکنه تو دلم،
پیر میکنه آدمو ..💔

Bazen itiraf etmeliyiz, bazı insanlar hayatımızda değil, sadece kalbimizde kalabilir ...
گاهی اوقات مجبوریم بپذیریم، بعضی از آدم ها فقط می توانند در قلبمان بمانند نه در زندگیمان...😶💔
 
Mutlu ol
Üzgün olmanı kimse umursamıyor..⭐

خوشحال باش، هیچ کس به ناراحتی‌ات اهمیت نمی‌دهد..⭐

Bana öyle bir ders verdin ki,artık hayal kurarken bile haddimi biliyorum

به من چنان درسی آموختی که
هر زمانی بخواهم رویا ببافم حد و حدودم را میدانم...!💔

Burda umutlar kelebeğin ömrü kadar.

اینجا امید ها به اندازه‌ی طول عمر پروانه اند... 💔
 
Kimseden yaramızı sarmasını istemedik.
Deşmeyin yeter!

از کسی نخواستیم زخممون رو ببنده.
نَکَنید کافیه!

Fazla kibirlisiniz.
Bu dünya buna değmez, inanın..

زیادی مغرور هستین.
این دنیا ارزشش رو نداره، باور کنید..

Çok zor siliyorum ama hayat bana şunu öğretti
sildiğin şeyi bir daha yazma.

خیلی سخت حذف میکنم،
اما زندگی این رو یادم داد؛
چیزی که پاک کردی رو دوباره ننویس...
 
Ağladığın zaman sana sarılan birinin olması dünyadaki bütün zenginliklerden daha pahaldır.

داشتنِ کسی که وقتی گریه میکنی بغلت کنه،
از همه ثروتهای دنیا خیلی گرون‌تره...😕

Neyi çok istediysek, olmamaya yemin etmiş sanki..

هر چه را که خیلی میخواستیم، گویا سوگند یاد کرده که نباشد :)

Hayallerim yok benim,
Hayırlısı olsun dediğim gün hepsinden vazgeçtim.
من آرزویی ندارم،
روزی که گفتم بهترین ها را برایت آرزو میکنم بیخیالِ تمامش شدم.💔
 
Herkesin Bir Derdi Vardır Işte..
Kimi Anlatır Dilini Yorar,
Kimi Susar Yüreğini Yakar!

همه یک دردی دارند دیگه..
یکی توضیح میده و زبانش رو خسته میکنه،
یکی هم سکوت میکنه و دلش رو میسوزونه !💔💔

Seni sonsuz seviyorum
"Canımın içi".

بی نهایت دوستت دارم "جان دلم" . 🤍

Uzaktan iyi insanlarsınız,
Uzak durun..

از دور آدم های خوبی هستین،
دور بِایستین...❤️
 
Allahım!
Sen beni senden başkasına muhtaç etme.

الهی خودت مرا محتاجِ غیر خودت نکن.🤲

Ne olursanız olun ama insanların sevgisini nefrete dönüştürecek kadar karaktersiz ve bencil olmayın..

هر چه میخواهید باشید اما به اندازه ای که عشق انسان ها را به نفرت تبدیل کنید بی شخصیت و خودخواه نباشید..

Hayat bazı şeyleri kafana vura vura bazı şeyleri de kalbini kıra kıra öğretir...
زندگی بعضی چیزارو با زدن تو سرت
و بعضی چیزارو با شکستن قلبت یاد میده..! :) 💔
 
Ne Kadar Fedakar Olursanız Olun,
Adı Gün Gelir "Yapmasaydın" Olur...

هر چقدر هم که فداکار باشید
اسمش یک روز " میخواستی انجام ندی" میشه...

Her dert insanlara söylenmez...
Sonra seni derdinle vururlar.
هر دردی رو نمیشه به آدم ها گفت...
بعدا از دردت بهت ضربه میزنند.💔
 
Küsmek ayrı kırılmak ayrı
Ben soğuyorum ve sonrası imkansız.

قهر کردن جدا،
دل شکسته شدن جدا،
من سرد میشوم
و بعدش ناممکن .

Kalbimde öyle bir yere sahipsin ki ;
Seni anlatmaya
Ne dilim yeter
Nede nefesim...

در قلبم صاحب ِ چنان جایگاهی هستی که ؛
برای تعریف کردنت
نه زبانم کفایت میکند
و نه نفسم ... 💟
 
Vedalar gözüyle sevenler içindir.
Çünkü gönülden sevenler ayrılmaz.

خداحافظی ها برای کسانیه که با چشمشون عاشق میشن.
چون کسانی که با قلبشون عاشق میشن جدا نمیشن...

Üzmeyin, kırmayın, kıymet bilin.
Hayatta geri dönüşü olmayan ayrılıklar var...

اذیت نکنید، قلب نشکنید، قدر بدانید.
توی زندگی جدایی هایی بدونِ بازگشت وجود دارد...

Senin kimseye ihtiyacın olmasın, ben sana her şey olurum.

تو به کسی احتیاج نداشته باش،
من همه چیزت میشم.‌..🖤
 
Belki dünyanın sonu değilsin
Ama sen benim sol'umda bir dünyasın.

شاید آخر دنیا نباشی
اما تو قلبم تموم دنیایی.💙

İnsanlar iki ana nedenden dolayı değişir: ya zihinleri açılmişdir ya da kalpleri kırılmıştır.

انسانها به دو دلیل اصلی تغییر میکند:
یا ذهنشون بازشده یا دلشون شکسته شده.💔

Ömrünüzü sustuklarınızı duyanbiriyle geçirin
Konuştuklarınızı duyamayan biriyle değil

عمرتونو با کسی بگذرونید که سکوتهاتون رو بشنوه
نه با کسی که حرفاتونو هم نشنوه
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا