. . .

دانستنی تئوری تاریک انیمیشن ها

تالار عجایب

H A D I S

مدیرتالارسرگرمی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
مدیر
تالار‌سرگرمی
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
564
نوشته‌ها
1,526
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,133
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
آسمان شب

  • #1
مامان خرسی تبدیل به فرش شده است!

۱۰ تئوری تاریک در مورد انیمیشن ها که شگفت زده تان می کند

“آیا امشب می توانی عشق را احساس کنی؟”
این عبارت احتمالاً باعث می شود ابتدا به فکر The Lion King و سپس التون جان بی‌افتید. فیلم The Lion King به آهنگهای جذاب و شاید غم انگیزترین صحنه مرگ در هر فیلم کودکانه معروف است (در کنار مرگ مادر بامبی). این فیلم محبوب همچنین دارای تئوری زیادی است که طرفداران برای آن ارائه کرده‌اند که برخی عجیب و بعضی نسبتاً تاریک هستند. یکی از معروف‌ترین نظریه های طرفداران این است که موفاسا شخصیت بد واقعی بود ، نه Scar. طبق این نظریه ، موفاسا تمام شیرهای نر دیگر را طرد کرد تا اطمینان حاصل کند که کسی باقی نمانده است که وی را برای تصاحب تخت سلطنت منع کند. او از نظر جسمی از Scar برتر است ، بنابراین او را تحمل می کند. هنگامی که موفاسا کشته شد، اسکار تبدیل به قهرمانی شد که کفتار‌ها را نجات داده است.




۹- مینیون‌ها براساس کودکان یهودی ساخته شده‌اند
مینیون
مینیون ها آن دسته از موجودات کوچک کپسولی شکل هستند که ظاهرا می توانند اسپانیایی ، انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، روسی و کره ای را درک کنند. طراحی آنها از Jawas و Oompa Loompas‌ها الهام گرفته شده و رنگهای آنها (شیطانی: بنفش ، خوب: زرد) از این واقعیت الهام گرفته شده است که رنگ های زرد و بنفش از نظر طیف رنگی در مقابل یکدیگر قرار دارند.

شایعه‌ها حاکی از آن بود که مینیون ها از کودکان یهودی به فرزندی پذیرفته شده توسط دانشمندان نازی الهام گرفته شده اند که می خواهند از آنها برای آزمایش گاز سمی خود استفاده کنند. برای تقویت این تئوری تاریک ، عکسی در اینترنت در حال چرخش است که به نظر می رسد کودکانی از ماسک هایی شبیه به مینیون‌ها استفاده می کنند. خوشبختانه ، معلوم شد که این عکس هیچ ارتباطی با آزمایش کودکان یهودی ندارد اما در عوض عکس افرادی است که در سال ۱۹۰۸ با لباس فراری شبیه به لباس‌های زیردریایی در حال فرار هستند.


۸- بی‌دندو
Toothless بامزه‌ترین اژدهای تاریخ سینما است. او یک گونه نادر Night Fury است که از سایر گو قدرتمندتر است. او بهترین دوست Hiccup است و به شدت از او محافظت Toothless همچنین از قدرت وی صورت “رادار” برخوردار است. ه او یک انفجار پلاسما صادر می کن ایجاد امواجی می‌شود که باعث می او درک درستی از محیط اطراف کند. در فیلم How To Train Your Dragon ، بی‌دندون وقتی Hiccup را از آسمان شلیک می کند به بال او رساند. در پایان فیلم ، هیکاپ پای خ دست می دهد



۵- ماشین‌ها نسل انسان‌ها را منقرض کرده‌اندs
لایتنینگ مک کوئین تقریباً زیبا ترین corvette دنیا است! Pixar در سال ۲۰۰۶ با اتومبیلی به نام مک کوئین ، کامیونی به نام مک و چندین نفر دیگر ، گیشه آفیس را با فروش بیش از ۴۶۰ میلیون دلار و دریافت دو نامزدی اسکار شکاند.

تئوری تاریک این فیلم را طرفداران این فیلم با این پرسش مطرح می‌کنند که چرا در جهان فیلم Cars ، هیچ انسانی یافت نمی‌شود؟ در حالی که ماشین‌های این فیلم به طور واضح درب دارند! و همچنین اگر ماشین‌ها زبان دارند، آیا این به معنی این نیست که سایر اعضای بدن را نیز خواهند داشت؟

این تئوری تاریک ادامه می‌دهد که در واقع ماشین‌ها نسل انسان‌ها را از روی زمین منقرض و خلقیات آن‌ها را روی خود پیاده کرده‌اند. همچنین دلیل وجود درب، در ماشین‌ها این است که اعضای داخلی مانند چشم و مغزشان بیرون نریزد!
 
نام موضوع : تئوری تاریک انیمیشن ها دسته : عجایب

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
308

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین