اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

بحث و گفتگو از کدوم مدیر خوشت میاد؟ تگش کن.

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع ewli
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
آخرین ویرایش:
@S O-O M این بانو که تک کردنش سخته اما خیلی خوب و عالی هست به نظرم😃
منم نسبت بهت یه مهری دارم.
یه مهر هاااا...😅
شوخی بابا😂😂
 
@Telma_< از این خوشگل بانوی مهربون😆
 
@Dark زیاد باهاتون حرف نزدم، به هرحال نمیدونم چرا ولی به نظرم پشت این رفتار سردتون، خیلی پایه و خفن هستین😅
 
@Mohammad Mz خوشم میاد که پایه اید.
خودتون رو هم نمی گیرید.😊
هم شما و هم تلما... مهشید هم همین طور😆
از بس گفتم پایه، یاد میز صندلی افتادم😅😅😂
 
رمیصا بانو که نتونستم تگش کنم😅
خیلی مهربونی و عالی... مرسی😃
 
و صد البته عزیزدلم که خیلی هم بهم لطف کرده، @ansel سحر جون خوشگل که به شخصه پروف هاش رو می دوستم و خیلی خفنی 😍😅
 
اول از همه خودم😌 @☆زهرا بانو☆ مدیر نیستم ولی اممم نمیدونم گفتم اسم خودمم تو این تاپیک باشه😐
@Mohammad Mz ادمینی که هیچ جا ندیدم مثلشو🌹
@Telma_< 😐تلاشش قابل تقدیره(همینو میگن فک کنم)
@Silent boy ارشدی فعال😓🌹
میترسم دارک رو تک کنم پوکر بده😑ولی تگش میکنم
@Dark بهترین پلیس😓🌹
@S O-O M مهشدیم که خودش میدونه😑🌹
و همینجور بقیه کادر مدیریت که اینجا بودنشون باعث افتخاره😊🌹
 
@Hani
مرسی که هستی😍😌
😉😜😂
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا