اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

بحث و گفتگو از کدوم ایموجی خوشت و بدت میاد؟

at♧er

رمانیکی نقره‌ای
Thread Owner
کاربر ثابت
رمانیکی
شناسه کاربر
1484
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-03
نوشته‌ها
837
راه‌حل‌ها
7
پسندها
3,837
امتیازها
483
محل سکونت
مثلث برمودا ∆
سکه
3,061
از کدوم ایموجی‌ها بدتون میاد و کدوما رو دوست دارید؟

خودم:🙂و😁بدم میاد مخصوصا اولی حس بدی بهم میدهههه
😶🙃🥺اینارم میدوس.
 
دوست دارم: 🥺 و 🤓
بدم میاد: 🙂 و 😇
اولیه رو واقعا بدم میاد و دومی حس مضخرفی بهم میده😶
 
کراشم و نیمه‌ی‌گمشده‌ام😐
مزخرف: ☺️😊
 
می‌دوستم:😐💔🥀🚶🏻‍♀️
😘🤭 اینارم ندوست
 
از😊🙂🤗بدم میاد
مورد علاقه هم؛🤣🤨
 
دوست🤓🥺🥲
ندوست🙂🙃🤗🥰
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا