اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

بحث و گفتگو از کدوم دییر دوران مدرسه‌ات خوشت میاد؟چرا؟

Paradoxکاربر Paradox تأیید شده می‌باشد.

مدیریت ارشد
Thread Owner
پرسنل مدیریت
معاون
بخشدار
کاربر منتخب
کاربر طلایی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
شناسه کاربر
310
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-20
نوشته‌ها
5,689
راه‌حل‌ها
120
پسندها
2,675
امتیازها
1,313
سن
21
محل سکونت
قبرستانی‌متروکه‌به نام«ذهن»
سکه
62,192
خب از اسم تاپیک مشخصه.
از کدومشون خوشت میوم، کلاس چندم دبیرت بوده یا دبیر چی بوده و چرا ازش خوشت میاد؟
 
دبیر کلاس ششمم هعی خیلی خوب بود
خیلی خوب درس می داد منم دوس داشت
 
دبیر امسالم خانم فرخی بود و علوم درس میداد همیشه هم نمره های من درخشان بود منظورم زیر ۱۵ نیستا ۲۰ منظورمه خلاصه خیلی به من لطف داشت همین
 
دبیر دفاعی سال دهم
خدابیامرز هیچی درس نمی‌داد در هفته ده دقیقه نمونه سوال می‌داد واسه امتحان؛ باقی زمان رو مافیا بازی می‌کردیم
 
دبیر این سه سالم که درس تخصصی باهاش داشتیم
چون واقعا برامون مثل یه مادر بود
باهامون گریه میکرد و میخندید
حتی وقتی یکی از کلاساش با مارو گرفتن ازش جلو همه داشت گریه میکرد:)
 
خب از اسم تاپیک مشخصه.
از کدومشون خوشت میوم، کلاس چندم دبیرت بوده یا دبیر چی بوده و چرا ازش خوشت میاد؟
خانم نوریان، برنامه نویسی، دهم تا دوازدهم، انسانیت و تعهدش به آموزشات.
 
خانم محمودی دهم شیمی درس میدادن
خیلی خانم خوبی بود و خیلی خوب درس میداد از همه‌ی معلما بیشتر دوستش داشتم 😂
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا