اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

مناسبت 🥳تولدت مبارک پرندی 🥳

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Like crazy<3
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
سلام پرند عزیزم مبارک باشه تولدت:lupie:
 
یوهووووووووووو تنا تنااااا پ من چی؟؟؟خواهرشوهر نباید دعوت کنین بیتربیوتااااااااااااااااا:cautious::ROFLMAO:

شلولوووووووووو تولده تولددددددددد تولدتتتتت مبارککککک عروس خانوادهههههه یوهووووووو دس بزنینننننننننننننننننننن
با ارزوی بهتریناااااااااااااااا برای تو ک بهترینیییییییییییییییی:1463::pa-koobi-4-nafareh:
 
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کیهههههههههههههههههههههه؟ پرندددددددددددددددددددد 😍
خیلی خوشحالم از اینکه باهات اشنا شدممم
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککککککک.. امیدوارم هزاران سالللللل زنده باشیی...
 
سلامممم مبارک باشهههه🥳🥳🥳
 
تولددددههه تولدههههه پرندهههههه 🥳
همگی دست جیغ هورااااا :ura:
اول از همه یه اهنگ گوش کنیم بریم تو فاز :pa-koobi-4-nafareh:





حالا نیش ناش نیناش ناش :dancer2:
بیاین وسسط خجالت نکشین همه خودمونی‌ایم :sisi2:
تا شماها مجلس رو گرم کنین ماهم میرم سراغ ادامه برنامه:



وووو... صدا اهنگو کم کنین از پایکوبی بایستین کیکککک داره میادددد

تولدت مبارک ملکه انجمن.
ان شاءالله عشقت با همسرت همچنان پایدار باشه و لطف و رحمت خدا چتر زندگیتون باشه.



مراقب باشین بادکنکاشو نترکونین.. به همه میرسه



جناب X زحمت کشیدن تا اینجا کادو هارو حمل کردن چون خیلی زیاد بود.. میدونم همه این کادو ها از طرف شماست :505:


حالا همگی باهم بخونین:
این چی چی بود اوردی گندش رو.. یعنی چیزه نه... چرا همچیو تکرار میکنین عه عهه :103:

دوباره امتحان میکنیم:
باز شود دیده شود بلکه پسندیده شود..
فعلا برای اینکه زیاد این دوروبر شلوغ نشه کادوها رو همینطوری می‌پسندیم.

یه کادو مخصوص از طرف خودممم..



طلاستا.. مبارکستااا
نوبت میرسه به تبریکااا:
یه متن زیبا اینجا داریم از طرف داداش رضاا: @فرمانروای تاریکی
تو که زاده شهر عشق خیابان بهار کوچه دلگشای خرداد هستی و سر پلاک هشت سر همان خانه زیبای که گل سرخ و زرد لاله عباسی و صورتی محمدی دوره اش کرده زندگی می کنی تولدت مبارک.


تشویققققق!
سانیمون زحمت کشیدن: @sani.v.n
پرندی آرزوهای زیادی دوست دارم برات بکنم پس آرزو می کنم خودت به هر چیزی که میخوای برسی و همیشه با یه لبخند بزرگ کنار عزیزانت زندگی کنی.

تولدت مبارک :partyhat:

هووووو!
از طرف خودم:
پرند عزیزم در این روز دوست داشتنی
برات آرزو می‌کنم که فصل جدید زندگیت
پر از اتفاقات خوب و ماجرا‌های شگفت‌انگیز باشه 😁🌹

درآخر دعوت از همگییی:

@tor_anj.kh
@S O-O M
@ara.wr.o.o
@معاونی که تگ نمیشود-_-
@mahi1390

@پیتر Sanderley ☣
@آلباتروس
@N.G
@AYSA_H
@فندوق کوشولو:)
@نویسنده♛غیرعادیـღ♛✐
@Nil@85
@PishOoO
@Laluosh
@Mahdieh ♡
@hana81
@A.m...
@همه..
فقط یه چیزی..تا ده نفر اول کیک داریم از الان بگم، دیگه خودتونو زود برسونید. :nusenuse:

درآخر پرندی امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی و آرزوهات برات خاطره بشن.. دوست دارم و تولدت هزاران بار مبارکککک 😍
@ملکه سایه ها
ایییییی احساساتی شدم.. 🫂
وااااااااااااااااااییییییی میسی عشقولیای خودم
همسر عزیزم پرند زیبای من خدا همان روزی که تو را به این دنیا آورد بر دفتر وجودم عشق تو را نشاند و این اولین تولد توست که من و تو در کنار هم هستیم پرند عزیزم تولدت آغاز آفرینشم بود تولدت مبارک عشق جانم
دورت بگردم من که انقدر بامحبتی‌
بیا ببین یه تار موی تو با دل من دیوونه چیکار میکنه من با تو هرجا میرم انقدر جذابی یه شهر دو تا چشماتو نگاه میکنه
نمی دونی که جادوی توو چشات خاک روی زمینو طلا میکنه
لبات مثل مُرفینه و آخر خودت نمی دونی چشات همه دردارو دوا میکنه
اگه منو یه ذره دوست داری بیا من واست تهرونو فرش میکنم من واست یه شهرو خبر میکنم برگرد
من واسه چشمای تو خرج میکنم
اگه منو یه ذره دوست داری بیا من حتی با فکرتو حظ میکنم من با خیال تو نفس میکشم با جای خالیت شبا م*س*ت میکنم

تولدت مبارک پرندم

(ایکس بند _ مورفین )
وااااااااایییی خداااااااا من ذووووووووق کردم
 
پرند عزیزم برات آرزو می کنم عشق همیشه جریان داشته باشی در زندگیت و عاشقانه ترین هارو با همسر عزیزت داشته باشی فضای این انجمن با عشق شما زیبا شده جان دلم زادروزت را خجسته میگم دوستدارت مبینا
امیدوارم هرچی زیبایی دنیا است گره خورده باشد با نام زیبایت💖
 
پرند عزیزم برات آرزو می کنم عشق همیشه جریان داشته باشی در زندگیت و عاشقانه ترین هارو با همسر عزیزت داشته باشی فضای این انجمن با عشق شما زیبا شده جان دلم زادروزت را خجسته میگم دوستدارت مبینا
امیدوارم هرچی زیبایی دنیا است گره خورده باشد با نام زیبایت💖
ممنون و متشکرم امید وارم با عشق زندگیتون مزین بشه
یوهووووووووووو تنا تنااااا پ من چی؟؟؟خواهرشوهر نباید دعوت کنین بیتربیوتااااااااااااااااا:cautious::ROFLMAO:

شلولوووووووووو تولده تولددددددددد تولدتتتتت مبارککککک عروس خانوادهههههه یوهووووووو دس بزنینننننننننننننننننننن
با ارزوی بهتریناااااااااااااااا برای تو ک بهترینیییییییییییییییی:1463::pa-koobi-4-nafareh:
فندوقک مگه من دعوتت نکردم ملکه فندوق تو که مهمون ویژه بودی
سلامممم مبارک باشهههه🥳🥳🥳
مرسی ممنونم
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کیهههههههههههههههههههههه؟ پرندددددددددددددددددددد 😍
خیلی خوشحالم از اینکه باهات اشنا شدممم
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککککککک.. امیدوارم هزاران سالللللل زنده باشیی...
مررررسییییی داش پیتر ببخشید شاه ساندرلی
 
اووووو مبارکا باشههه ایشالا به همه آرزوهات برسی پرند قشنگممم :love::party-popper::musical-notes::sparkles:
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا