بلی شام هم داریم..هرجا چشمگردوندمندیدمتون.نه اتفاقا من یکی از کیک ها رو ی پارچ شربت آلبالو و ی پارچ شربت پرتغال زدم بر بدن شما مشغول بودید متوجه نبودید فقط میخواستم بدونم تولدش شام هم داره آخه ساعت ۲۴دداره میشه و شام نخوردممدیونید فکر کنید شکمو هستم چون دقیقا هست
بفرمایید
عذرخوام شام سبک داریم
نوشیدنیمذائقه جناب رو نمدونستم ازهمه نوعش گزاشتم
اودوز نکنی