. . .

خبر یکی ازخوانندگان جوان کشورمان که طی روزهای اخیر قطعه «برای تو» را منتشر کرده

تالار اخبار موسیقی

Luna🌙

رمانیکی حامی
نیمچه رمانیکی
نام هنری
دریاچه نقره‌ای
شناسه کاربر
5731
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-08
آخرین بازدید
موضوعات
180
نوشته‌ها
382
راه‌حل‌ها
1
پسندها
1,283
امتیازها
335
محل سکونت
دنیایی پشمکا

  • #1
امین اخواص که به تازگی با انتشار تک آهنگ «برای تو» به آهنگسازی امیر بهزاد فعالیت خود را در حوزه خوانندگی آغاز کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر توضیح داد: تک آهنگ «برای تو» به نوعی اولین اثر رسمی من در فرآیند تولید و عرضه محصولات موسیقایی کشورمان به حساب می آید که به تازگی با دریافت مجوز از دفتر موسیقی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. در این قطعه که براساس شعری از مرحوم هوشنگ ابتهاج تولید شده است، امیر بهزاد به عنوان آهنگساز و نوازنده پیانو، بردیا کیارس و علی جعفری پویان ارکستر زهی و رضا اسدپور به عنوان مهندس صدا گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

وی که از سال ۱۳۹۱ به صورت جدی به کار خوانندگی می پردازد، درباره دیگر جزئیات این اثر موسیقایی و سایر فعالیت هایش در عرصه موسیقی گفت: این تک آهنگ از جمله آثاری بود که من از مدت ها پیش آن را برای انتشار آماده کرده بودم اما به خاطر شرایط دست نگه داشتم تا بتوانم آن را در فرصت مناسب تری منتشر کنم چراکه این تک آهنگ به نوعی اولین اثر رسمی من در مارکتینگ موسیقی به حساب می آید و تمایل داشتم به بهترین و موثرترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان گذاشته شود.

این خواننده موسیقی ایرانی که طی سال های گذشته نزد هنرمندانی چون علی اصغر شاهزیدی، پوریا اخواص و مهدی امامی دوره های مختلف صداسازی، ردیف خوانی و دوره های عالی آواز را گذرانده است، ادامه داد: بنده پیش از انتشار این قطعه موسیقایی به صورت مستمر در کانون موسیقی دانشگاه علامه به عنوان دانشجو همراه با برخی از دوستانم از جمله حسام آرین فعالیت هایی در عرصه موسیقی داشتم و امروز بسیار خوشحالم که بعد از مدت ها تلاش و پیگیری می‌توانم با همراهی دوستان عزیزی چون امیر بهزاد به صورت جدی تر در عرصه موسیقی فعالیت کنم.

این موسیقی جدی است/ آغاز حرکت در یک مسیر خیلی سخت

اخواص درباره محتوای تک آهنگ «برای تو» هم بیان کرد: تک آهنگ «برای تو» از جمله آثار زنده یاد هوشنگ ابتهاج است که بعید می دانم تا به امروز روی این شعر، موسیقی تولید شده باشد. این اثر در برگیرنده فضایی عاشقانه، احساسی و دراماتیک است و بسیار مایل بودم برای اجرای این قطعه این شعر مرحوم ابتهاج را انتخاب کنم چون تا به حال مورد استفاده قرار نگرفته بود. فضایی که به لحاظ موسیقایی با همفکری امیر بهزاد به عنوان یک آهنگساز حرفه ای چندین بار تغییر کرد و مبتنی بر فضای موسیقی کلاسیک ایران با تنظیم ارکسترال غربی که امیر بهزاد در آن استاد است، پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

وی افزود: تمام تلاشم را انجام دادم تا به واسطه اینکه این کار اولین کار رسمی من در عرصه خوانندگی است، فضایی را فراهم کنم که کار بدون کمترین عیب و نقصی متناسب با نام بزرگ هوشنگ ابتهاج و حضور یک تیم حرفه ای در کنارم منتشر شود. کما اینکه حضور هنرمندان درجه یکی چون امیر بهزاد به عنوان آهنگساز، بردیا کیارس و علی جعفری پویان به عنوان نوازندگان ارکستر زهی شرایطی را فراهم ساخت که هم کار با کیفیت مطلوب تری تولید شود و هم من افتخار همکاری و هم جواری در کنار چنین هنرمندانی را داشته باشم.

این خواننده موسیقی ایرانی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به دیگر فعالیت های خود در عرصه موسیقی و برگزاری کنسرت اظهار کرد: قصد دارم از این پس در فاصله‌های زمانی معین و با برنامه ریزی، تک آهنگ هایی را با همکاری امیر بهزاد و سایر هنرمندان منتشر کنم. در این زمینه ایده ها و طرح های متفاوتی دارم که فعلا تا زمان قطعی شدن نمی توانم درباره آنها اطلاع رسانی کنم. در زمینه برگزاری کنسرت هم تلاشم بر این است تا به محض آماده شدن چند تک آهنگ که بتواند در برگیرنده قطعات یک کنسرت باشد، فعالیت‌های انجام دهم اما اهالی موسیقی می دانند حضور یک خواننده در حوزه برگزاری کنسرت ها آن هم بدون پشتوانه و شرایط موجود کار بسیار سختی است. مسیری که برای من و آن دسته از خوانندگانی که دغدغه موسیقی جدی دارند، مسیر پرچالشی است که امیدوارم در این راه موفق شوم
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین