. . .

خبر یوسفی: کشتی سختی با تیم ترکیه خواهیم داشت/ تیم جوانی داریم و امیدوار به کسب نتایج خوب هستیم!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: ما در اولین مسابقه باید شنبه مقابل تیم ترکیه قرار بگیریم که کشتی سختی خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر یوسفی عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی گفت: ما برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی که قرار است در باکوی آذربایجان در روزهای شنبه و یکشنبه 14 و 15 آبان‌ماه برگزار شود پشت سر گذاشتیم و امیدوار هستیم که بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در خصوص شرایط خودش هم افزود: من بعد از مسابقات امیدهای جهان مستقیم به اردوی تیم ملی اضافه شدم. تمرینات خوبی را انجام داده‌ام و امیدوار هستم بتوانم در آذربایجان موفق باشم. ما در اولین مسابقه باید شنبه مقابل تیم ترکیه قرار بگیریم و کشتی سختی با این کشور داریم و پیروز این مسابقه با قرقیزستان مسابقه خواهد داد و در گروه مقابل ما هم تیم‌های صربستان و منتخب جهان حضور دارند. رقابت‌ها رقابت‌های نزدیکی خواهد بود و ایران هم تیم خوبی دارد. تیم ما تیم جوانی است و امید دارد که بتواند نتیجه خوبی را در این مسابقات کسب کند.

ملی‌پوش سنگین وزن کشتی فرنگی در ادامه اذعان داشت: چند سالی است در این وزن کشتی می‌گیرم. امیدوارم بعد از این همه رنج و سختی که کشیدم بتوانم نتیجه و مزد زحماتم را بگیرم. وی در پایان خاطرنشان کرد من هم مثل همه کشتی‌گیران و همه ورزشکاران هدفم بهترین مدال المپیک است و من هم شبانه‌روزی برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنم و امیدوارم بتوانم با کسب مدال طلای المپیک دل مردم ایران را شاد کنم.

 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین