. . .

معرفی گوگل پیکسل واچ ۲ با حسگر های جدید رونمایی شد!

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
145
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

پیکسل واچ ۲ گوگل

با کمک Fitbit Charge 6، پیکسل واچ ۲ بهبود در بخش پایش سلامت را تجربه می‌کند و عمر باتری آن نیز به ۲۴ ساعت افزایش یافته است.

در رویداد ۱۲ مهر، گوگل ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ را در‌کنار گوشی‌های جدیدش، یعنی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو، رونمایی کرد. براساس صحبت‌های جیمز پارک، مدیرعامل فیت‌بیت، هدف اصلی پیکسل واچ ۲ آوردن بهترین تجربه‌های مرتبط با سلامت فیت‌بیت به ساعت‌های هوشمند گوگل بوده است. به‌علاوه، مشخصه‌های مهم برای کاربر مثل ضربان قلب و دقت و عمر باتری نیز در پیکسل واچ ۲ در کانون توجه قرار گرفته‌اند.
یکی از مشکلات مهم در نسل اول پیکسل واچ، عمر باتری آن بود. درواقع، اگر کاربران می‌خواستند ۲۴ ساعت عمر باتری واچ گوگل دوام بیاورد، نباید قابلیت Always On Display را فعال می‌کردند. حالا با وجود باتری ۳۰۶ میلی‌آمپرساعتی کاربران می‌توانند حتی با روشن‌کردن AOD، حدود ۲۴ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد از پیکسل واچ ۲ استفاده کنند. باتری پیکسل واچ ۲ در ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ خواهد شد و برای شارژ کامل به ۷۵ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.
پیکسل واچ ۲ گوگل

در بخش نرم‌افزار، پیکسل واچ ۲ به Wear OS 4 تکیه دارد و اپ‌های جدید جیمیل و Calendar گوگل و نیز یوتیوب موزیک و Assistant بهبودیافته برای آن در نظر گرفته شده‌اند. گوگل ادعا می‌کند که Wear OS 4 به بهبود عمر باتری نیز کمک می‌کند. پیکسل واچ ۲ افزایش عمر باتری‌اش را علاوه‌بر عوامل گفته‌شده، مدیون تراشه‌ی بهینه‌ی Qualcomm Snapdragon W5 است.
مشکل دیگر پیکسل واچ نسل قبل ردیابی‌نکردن خودکار شروع و پایان فعالیت‌های ورزشی کاربر بود. حالا پیکسل واچ ۲ ردیابی فعالیت‌های ورزشی کاربر مثل دوچرخه‌سواری و دویدن را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد. صفحه‌ی ورزشی ساعت نیز تغییراتی را تجربه کرده است تا خواناتر باشد و اطلاعات بیشتری به کاربر ارائه کند.
قابلیت ورزشی پیکسل واچ ۲ گوگل

قابلیت‌های سلامت‌محور مثل اطلاعات پزشکی و قابلیت Safety Check برای ارسال زمان‌دار موقعیت مکانی به مخاطبان منتخب کاربر نیز برای پیکسل واچ ۲ تعریف شده است. به‌لطف قابلیتی که گوگل نام آن را Safety Signal نهاده است، حالا هر پیکسل واچ ۲ یک eSIM مجزا خواهد داشت که کاربر می‌تواند بدون نیاز به گوشی، از قابلیت امنیتی Safety Check استفاده کند.
گوگل برای پیکسل واچ ۲ الگوریتم‌های AI و نرم‌افزار به‌روزرسانی‌شده و دو حسگر جدید نیز در نظر گرفته است. امسال حسگرهای سنجش دمای پوست و حسگر سنجش مداوم الکترودرمال (EDA) به پیکسل واچ ۲ اضافه شده‌اند که هر دو در سنجش سطح استرس کاربر ایفای نقش می‌کنند. حسگر EDA وظیفه‌ی شناسایی سلول‌های ع×ر×ق را به‌عهده دارد که درکنار سنجش ضربان قلب و دمای بدن، به تشخیص سطح استرس کمک می‌کند.
پیکسل واچ ۲ از همان مکانیزم ساده‌ی بند نسل قبل استفاده می‌کند؛ اما حالا سبک‌تر است و روی دست حس راحتی بیشتری به کاربر هدیه می‌کند. امسال بند فلزی جدیدی با نام Metal Slim نیز برای پیکسل واچ ۲ در نظر گرفته است.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین