. . .

خبر گوگل هشدار داد: حساب‌های غیرفعال از ۱۰ آذر حذف می‌شوند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

آیکون گوگل Google روی نمایشگر زیر ذره بین

گوگل به مالک حساب‌های غیرفعال هشدار داده است که فرآیند حذف این حساب‌ها از دهم آذر شروع می‌شود.

گوگل با تأکید بر گفته‌های قبلی‌اش به برخی از کاربران هشدار داده است که حذف حساب‌های غیرفعال را از ۱ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۰ آذر ۱۴۰۲) به بعد شروع می‌کند.
گوگل در ایمیلی که برای کاربران جیمیل و سایر سرویس‌هایش ارسال کرده، گفته که هر حسابی که در دو سال اخیر فعالیت خاصی نداشته یا صاحبش در آن لاگین نکرده، ممکن است حذف شود. این ایمیل در حالی ارسال می‌شود که سیاست گوگل در قبال حساب‌های غیرفعال حدوداً سه ماه پیش تغییر کرد.
حسابی که طبق شرایط گوگل «غیرفعال» محسوب شود، پس از حذف شدن، تمامی دسترسی‌ها و محتواهایش را از دست می‌دهد. بنابراین اگر حساب‌تان را در دو سال اخیر استفاده نکرده‌اید، باید با جیمیل، داکس، درایو، میت، یوتیوب، گوگل فوتوز و حتی سرویس تقویم گوگل خداحافظی کنید.
بر اساس بیانیه‌ مطبوعاتی گوگل، حساب‌های غیرفعال در برخی شرایط خاص از خطر حذف‌شدن می‌گریزند. صرفاً در شرایطی حساب شما حذف می‌شود که در دو سال اخیر هیچ استفاده‌ای از آن نکرده باشید. حتی اگر حساب شما غیرفعال باشد، گوگل هشت ماه زودتر چندین بار به ایمیل ریکاوری شما پیام می‌فرستد و اگر هیچ جوابی ندهید، فرآیند حذف را شروع می‌کند.

برای جلوگیری از حذف حساب‌ قدیمی، یا باید در آن لاگین کنید یا سراغ استفاده از یکی از سرویس‌های گوگل بروید. برای نمونه می‌توانید در جیمیل برای بقیه ایمیل ارسال کنید، وارد حساب گوگل درایو شوید، ویدیوی یوتیوب تماشا کنید، تصویری در گوگل فوتوز به‌اشتراک بگذارید، اپلیکیشن در گوگل پلی دانلود کنید، در موتور گوگل جست‌و‌جو انجام دهید یا ازطریق حساب گوگل وارد اپلیکیشن یا سرویسی متفرقه شوید.
گوگل می‌گوید حساب‌هایی که کانال یوتیوب دارند و ویدیو منتشر کرده‌اند یا برای بقیه کامنت گذاشته‌اند، حذف نمی‌شوند. این گفته برای حساب‌هایی که در گوگل پلی شارژ دلاری دارند نیز صدق می‌کند. همچنین حسابی که ازطریق آن، اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده باشد نیز حذف نمی‌شود.

سیاست‌های جدید گوگل صرفاً برای حساب‌های شخصی اعمال می‌شود. حساب‌های مورداستفاده‌ی سازمان‌ها و دانشگاه‌ها حذف نخواهند شد.

گوگل به مسائل امنیتی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل قانون جدیدش اشاره کرده است. این شرکت همواره تلاش می‌کند از پیام‌های اسپم، فیشینگ و سرقت حساب‌ها جلوگیری کند. حساب‌های قدیمی و غیرفعال، بیشتر از بقیه‌ی حساب‌ها در خطر هستند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین