. . .

بحث و گفتگو گلکسی M44 احتمالاً با تراشه پرچمدار سه‌ سال قبل کوالکام عرضه خواهد شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
178
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
گلکسی m44

برخی مشخصات گلکسی M44 سامسونگ از طریق فهرست گیک‌بنچ فاش شد.

سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدیدی به نام گلکسی M44 روانه‌ی بازار کند و این دستگاه امروز در پایگاه آنلاین معیار گیک‌بنج رؤیت شده است. مشاهده‌ی گوشی مذکور در بنچمارک‌ها، غیرعادی نیست زیرا شرکت‌های مختلف معمولاً قبل‌ از عرضه‌ی محصولات خود به بازار، آن‌ها را از نظر قدرت پردازشی با بنچمارک‌های مختلف مثل آنتوتو و گیک‌بنچ موردآزمایش قرار می‌دهند.
نکته‌ی بسیار جالب درمورد مشخصات فاش‌شده از گلکسی M44 سامسونگ، استفاده از تراشه‌ Snapdragon 888 کوالکام است. انتخاب این سیستم-روی-چیپ (SoC) بسیار عجیب به‌نظر می‌ٰرسد زیرا اولاً تراشه‌ی مذکور ساخت کوالکام است و نه سامسونگ و دوم اینکه سه سال از عمر آن می‌گذرد.
بنچمارک گیک بنچ گلکسی M44
امتیاز گلکسی M44 سامسونگ در گیک بنچ
قطعاً اسنپدراگون ۸۸۸ زمانی پادشاه قلمرو اندرویدی‌ها بود. درواقع این تراشه اواخر سال ۲۰۲۰ و اوایل سال ۲۰۲۱، در اکثر گوشی‌های هوشمند پرچمدار مورداستفاده قرار می‌گرفت و اکنون حدود سه‌ سال از آن زمان گذشته و به‌ نظر می‌رسد کوالکام تعداد زیادی از سیستم-روی-چیپ مذکور را در انبارهای خود دارد.
گلکسی M44 سامسونگ با شماره مدل SM-M446K شناخته می‌شود و طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از گیک‌بنچ، یک نسخه از آن ۶ گیگابایت رم خواهند داشت و به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این گوشی موفق شده در آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱۵۳۱ و ۳۷۷۱ را به‌ دست آورد.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین