. . .

بحث و گفتگو کل‌کل بچگانه و ادامه‌دار سیلیکون ولی؛ زاکربرگ می‌خواهد مثل ایلان ماسک خلبان باشد!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اوایل سال جاری گواهی‌نامه‌ی خلبانی خود را دریافت کرده است.

ظاهراً مبارزه قفس و ساخت شبکه‌ی اجتماعی تردز برای مارک زاکربرگ و رقابت او با ایلان ماسک کافی نیست و اکنون قصد دارد در کابین خلبان نیز حضور داشته باشد.
گزارش بیزنس‌اینسایدر نشان می‌دهد مدیرعامل متا اوایل سال جاری با استناد به سوابق اداره‌ی هوانوردی فدرال، گواهی‌نامه‌ی خلبانی دانشجویی خود را دریافت کرده است.
توانایی خلبانی هواپیما، زاکربرگ را در باشگاه نخبه‌هایی قرار می‌دهد که افراد سرشناس دیگری مثل ایلان ماسک، سم آلتمن و مدیرعامل اسنپ ایوان اشپیگل نیز در آن حضور دارند. ماسک قبل‌ از اینکه از خلبانی کناره‌گیری کند، هواپیماهایی مثل جت جنگنده‌ را به پرواز درآورده است.
مدیرعامل تسلا سپتامبر ۲۰۰۸ در جریان گفت‌وگوی زنده‌ی اینترنتی با واشینگتن‌پست گفت:‌ «متأسفانه من دیگر خلبانی نخواهم کرد. من باید هنگام پرواز کار کنم و افکار زیادی در سرم وجود دارد و چنین موضوعی برای خلبان‌ها، عادت بسیار بدی محسوب می‌شود.»
پرواز تنها سرگرمی افراطی‌ای نیست که زاکربرگ اخیراً دنبال کرده است. مدیرعامل متا همچنین از سال‌ها قبل در ورزش جوجیتسو و MMA تمرین کرده و برای مبارزه با رقیب خود یعنی ماسک آمادگی دارد.
مهارت‌های زاکربرگ در جوجیتسو، ماسک را وادار کرد تا در آستانه‌ی راه‌اندازی شبکه‌ی اجتماعی تردز که برای رقابت با توییتر طراحی شده، از آمادگی خود برای مبارزه‌ی قفس خبر بدهد.

دانا وایت، رئیس UFC می‌گوید زاکربرگ و ماسک برای انجام مبارزه‌ی فیزیکی با یکدیگر بسیار جدی هستند.

جان تراولتا، احتمالاً همچنان به‌عنوان برجسته‌ترین خلبان مشهور جهان باقی خواهد ماند. او حدود ۴۰ سال پیش گواهی‌نامه‌ی خود را در Simple Flying دریافت کرده و صلاحیت پرواز با بوئینگ ۷۰۷ و ۷۳۷ و همچنین جامبو ۷۴۷ را دارد.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین