. . .

معرفی پل طبیعت وهر آنچه که باید بدانید

تالار طبیعت‌گردی

شاهزاده آبی مرداد

رمانیکی نقره‌ای
محروم
شناسه کاربر
1221
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-20
آخرین بازدید
موضوعات
386
نوشته‌ها
1,988
راه‌حل‌ها
1
پسندها
8,452
امتیازها
558
محل سکونت
جزیره عشق❤️❤️

  • #1
پل‌طبیعت از آن مکان‌های تماشایی و خاطره‌انگیز‌ است که می‌تواند در یک بعد از ظهر کسالت‌بار جمعه، انگیزه‌ای برای خروج از منزل باشد. پل طبیعت تهران، در واقع همان پلی است که پارک آ ب و آتش و پارک طالقانی را به یکدیگر متصل کرده‌‌ است و طراحی بی‌نظیرش سبب شده بسیاری را به پیاده‌روی دعوت کند.
شاید با خود فکر کنید که حد فاصل این دو پارک کم نیست و چطور مردم از این پل برای رسیدن به پارک دیگر استفاده می‌کنند؟ باید بگوییم که پل طبیعت تهران حد فاصل ۳۰۰ متری این دو پارک را با مسیرسازی زیبا و وجود رستوران و کافه به مسافتی قابل قبول و لذت‌بخش برای مراجعین تبدیل کرده‌است. در این صفحه می‌توانید اطلاعات کاملی از پل طبیعت به همراه عکس و آدرس آن بیابید...

پل طبیعت تهران در سه طبقه طراحی شده‌است که طبقه‌ها در بخش‌هایی از مسیر به یکدیگر راه دارند. زیبایی و سبک معماری منحصر به فرد، وزن ۲۰۰۰ تنی و همچنین نورپردازی پل طبیعت، آن را به یکی از نشان‌های بارز پایتخت تبدیل کرده‌ است.
اگر در اینترنت عکس پل طبیعت را جستجو کنید، متوجه می‌شوید که نمای این پل در شب بسیار تماشایی‌تر از زمانی است که هوا روشن است. دلیل آن نیز چراغانی‌ها و نورپردازی‌ها و البته حضور مردمی است که شب را به محیطی گرم و صمیمی تبدیل کرده‌اند.

ویژگی‌های پل طبیعت​

همانطور که گفتیم، پیاده‌روی روی پل طبیعت حتّی اگر قصد رسیدن به پارک‌ها را نداشته باشید، دلپذیر است. درباره هوای مطبوعی که هنگام عبور از پل طبیعت تهران استشمام می‌کنید نیز باید گفت بدیهی است این پل به دلیل واقع شدن در ارتفاع اتوبان سرسبز مدرس و قرار گرفتن بین دو پارک خوش آب و هوای تهران، هوای مطبوع با بیشترین میزان اکسیژن را دارد.
پل طبیعت تهران

رستوران های پل طبیعت در طبقه اول و پایین‌ترین طبقه آن قرار گرفته‌اند و با طراحی مجلل میزبان ۳۰۰ نفر مهمان و مراجعه‌کننده هستند. رستوران‌ها و کافه‌های پل طبیعت تهران علیرغم شلوغی همواره محیطی توأم با آرامش دارند. در نتیجه شما می‌توانید لذت چشیدن طعم مطلوب غذاهای متنوع را در ارتفاعاتی سرسبز تجربه کنید.

پل طبیعت تهران کجاست؟​

به طور دقیق، پل طبیعت تهران بزرگترین پل غیر خودرویی تهران است که بالای اتوبان مدرس قرار گرفته. از آنجایی که این پل، دو پارک طالقانی و آب و‌آتش را به یکدیگر متصل کرده‌ است، شما با مراجعه به هر یک از این پارک‌ها می‌توانید به پل طبیعت دسترسی داشته‌ باشید. بستگی به مسیر و علاقتان به هر یک از این دو پارک دارد، چون کمی پیاده روی داخل پارک دارید تا به پل طبیعت برسید. آدرس پل طبیعت تهران را به همراه موقعیت دقیقش در همین صفحه می‌توانید ببینید.
اگر برای رفتن به پل طبیعت تهران به دنبال پارکینگ هستید، باید بگوییم که پارکینگ پل طبیعت به صورت مجزا وجود ندارد. اما هر یک از پارک‌های طالقانی یا آب و آتش خود جای پارک دارند، بنابراین شما می‌توانید اتومبیل خود را در هر یک از این دو‌ پارکینگ پارک کنید.
اگر هم بخواهید با مترو به پل طبیعت بروید، مترو حقانی نزدیک ترین ایستگاه به پارک طالقانی است. این ایستگاه در خط یک متروی تهران واقع شده‌ است و‌نزدیک ترین مترو به پل طبیعت محسوب‌می‌شود.

منبع : لست سکند
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین