. . .

خبر پشتیبانی از پیام‌رسانی RCS به‌صورت غیررسمی به آیفون اضافه شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
141
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

به‌لطف یک اپلیکیشن متفرقه، سرانجام آیفون‌های اپل به پیام‌رسانیِ RCS دسترسی پیدا کرده‌اند.

بیپر (Beeper)، اپلیکیشنی که تمامی سرویس‌های پیام‌رسان را در محیطی مشترک ارائه می‌دهد، هم‌اکنون از استاندارد RCS در سرویس Google Messages پشتیبانی می‌کند. گوگل از سال‌ها پیش خواستار اضافه‌شدن RCS به آیفون شده، اما اپل همواره دربرابر این کار مقاومت کرده است. به‌لطف نرم‌افزار بیپر، ازاین‌پس آیفون‌ها نیز به RCS دسترسی دارند.
RCS یا Rich Communication Services نسخه‌ی مدرن‌تر SMS محسوب می‌شود که قابلیت‌هایی مثل رمزنگاری سرتاسری و نشانگر تایپ را ارائه می‌دهد و شما را قادر می‌سازد که بفهمید طرف مقابل پیام را مطالعه کرده است یا نه. اکوسیستم اندروید به‌صورت گسترده به استقبال RCS رفته، اما اپل همچنان دربرابر این استاندارد موضع دارد.
آی‌مسیج در گوشی های اپل تمامی قابلیت‌های ذکرشده برای RCS را ارائه می‌دهد، اما آی‌مسیج تنها زمانی فعال می‌شود که هر دو کاربر مشغول استفاده از آیفون باشند. بدین ترتیب اگر از گوشی اندرویدی برای چت با کاربر آیفون استفاده کنید، به قابلیت‌هایی مثل ریپلای پیام دسترسی نخواهید داشت. نسخه‌ی جدید بیپر در تلاش است این شرایط را تغییر دهد.
برای دسترسی به اپلیکیشن گوگل مسیجز (با پشتیبانی از RCS) در آیفون، در ابتدا باید نرم‌افزار Beeper را دانلود کنید. توجه کنید که به‌روزرسانی جدید Beeper فعلاً در مرحله‌ی آزمایشی به‌سر می‌برد. توسعه‌دهنده‌ی Beeper می‌گوید که پیام‌رسانیِ RCS در زمینه‌ی ارسال و دریافت ری‌اکشن ایموجی عملکرد بسیار خوبی دارد.

بیپر فعلا با یک‌سری مشکلات دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. این نرم‌افزار فعلاً تصاویر پروفایل را نمایش نمی‌دهد و تاریخچه‌ی پیام‌ها را به‌درستی همگام‌سازی نمی‌کند. به‌علاوه تیکِ خوانده‌شدن پیام در گروه‌ها فعال نیست و نشانگرهای تایپ نمایش داده نمی‌شوند.

برای دسترسی به پیام‌رسانیِ RCS ابتدا اپلیکیشن Beeper Desktop 3.70.17 را دانلود کنید و سپس به مسیر Settings > Chat Networks > Google Messages بروید. فراموش نکنید که برای دسترسی به بیپر باید ابتدا وارد فهرست انتظار شوید.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین