. . .

معرفی پارک هه جین از شخصیت "رای کشنده" خود، نحوه آماده شدن او برای این نقش و موارد دیگر استفاده می کند.

تالار اخبار کی دراما و بازیگران

EATEN.AF

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
3816
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-02
آخرین بازدید
موضوعات
143
نوشته‌ها
481
راه‌حل‌ها
1
پسندها
1,789
امتیازها
413
سن
18

  • #1
20230725120134_park-hae-jin-900×600-1_h4lk.jpg

بازیگر پارک هه جین دلیل حضور در فیلم The Killing Vote، نحوه آماده شدن برای نقش خود و موارد دیگر را فاش کرد!

بر اساس وبتون محبوب کاکائو با همین نام، "رای کشتار" این سوال را مطرح می کند که "ایده شما از عدالت چیست؟" و به مفهوم رای مجازات اعدام در سراسر کشور علیه جنایتکاران شرور که ماهرانه موفق به فرار از نقاط کور قانون می شوند می پردازد. این درام داستان شخصیتی مرموز به نام "نقاب سگ" را دنبال می کند که بسته به نتایج رای گیری مجازات اعدام را اجرا می کند و پلیسی که آنها را تعقیب می کند.

پارک هه جین نقش کیم مو چان، رئیس تیم 1 واحد تحقیقات منطقه ای در آژانس پلیس استان جنوبی را بازی می کند. او جوان ترین مردی است که در کوتاه ترین زمان سرپرست تیم یک واحد تحقیقات منطقه ای می شود و مشتاق است هر پرونده جالبی را از آن خود کند.

پارک هه جین در توضیح اینکه چرا بازی در فیلم The Killing Vote را انتخاب کرد، گفت: «من واقعاً از وبتون اصلی لذت بردم. مفهوم نیز تازگی احساس می شود. مهم‌تر از همه، روندی که درام از طریق آن پیش‌فرض «رای کشتار» را آشکار می‌کند بسیار جالب بود.»

پارک هه جین در ادامه شخصیت خود کیم مو چان را به عنوان "رئیس واحد تحقیقات ویژه برای رای دادن به مجازات اعدام ملی و شخصیتی بی پروا که برای حل یک پرونده هر کاری که لازم باشد انجام می دهد" توصیف کرد.

در مورد اینکه تماشاگران باید به چه جنبه‌هایی از شخصیت او توجه کنند، این بازیگر به اشتراک گذاشت: «فکر می‌کنم اگر به رویارویی او با کوون سوک جو [پارک سونگ وونگ] دقت کنید، از تماشای درام لذت بیشتری خواهید برد. شما می توانید او را در محل کار به عنوان یک افسر پلیس ببینید، و لحظاتی که می توانید ماهیت واقعی کیم مو چان را به وضوح ببینید.

پارک هه جین در مورد اینکه چگونه برای بازی در نقش چنین شخصیت بی پروا آماده شد، گفت: «این اولین بار نیست که در یک درام اکشن بازی می کنم، اما سعی کردم به گونه ای بازی کنم که جنبه خشن تر و ناصاف تری را نشان دهد. من سعی کردم تا آنجا که می توانم [عملیات] را خودم انجام دهم.»

او افزود: «در حالی که کیم مو چان در حال تعقیب کسی در درام بود، صحنه‌های دویدن زیادی وجود داشت. صحنه های واقع گرایانه و هیجان انگیز تعقیب و گریز ماشین در «رای کشتار» یکی دیگر از نکات برجسته درام خواهد بود.


«رای کشتار» در تاریخ 10 اوت ساعت 21 به نمایش درآمد. KST.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
42
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
141
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
130
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
218

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین