. . .

بحث و گفتگو ویژگی واکنش با ایموجی به‌زودی به جیمیل اضافه می‌شود

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
157
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
واکنش ایموجی جیمیل

بررسی کدهای نسخه‌های اخیر جیمیل برای اندروید و iOS نشان می‌دهد قابلیت ارسال واکنش به ایمیل‌ها به‌زودی به این سرویس اضافه خواهد شد.

گوگل در حال توسعه‌‌ی قابلیت واکنش ایموجی برای جیمیل است و در صورت انتشار این ویژگی، پلتفرم ایمیل گوگل کمی شبیه پیام‌رسان‌ها خواهد شد. این قابلیت را اولین‌بار Tape Drive با بررسی کد برنامه‌ی iOS جیمیل شناسایی کرد و درواقع به کاربران اجازه می‌دهد به ایمیل‌های دریافتی در جیمیل با شکلک ایموجی واکنش نشان دهند و بدین‌ترتیب عملکردی شبیه ویژگی واکنش ایموجی در اوت‌لوک مایکروسافت ارائه خواهد داد.
بررسی کد برنامه‌ی اندرویدی جیمیل نیز شواهدی از قابلیت واکنش ایموجی در این سرویس ارائه می‌دهد. AssembleDebug گزارش داده که فایل APK این برنامه حاوی چندین خط کد است که به‌طور مستقیم به قابلیت واکنش ایموجی به ایمیل‌ها اشاره دارد. درحال‌حاضر جزئیات زیادی از ویژگی مذکور دردسترس نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد این قابلیت را به‌زودی دردسترس کاربران قرار میدهد..
طبق اعلام AssembleDebug، کاربران جیمیل می‌توانند ازطریق صفحه‌ی ایمیل یا منوی سه‌نقطه به واکنش‌های ایموجی دسترسی داشته باشند. علاوه‌بر‌این، محدودیت‌هایی وجود دارد که در کد برنامه به آن‌ها اشاره شده و نشان می‌دهند امکان استفاده از برخی واکنش‌های ایموجی در پیام‌های رمزنگاری‌شده وجود ندارد. همچنین امکان دارد محدودیت ۲۰ واکنش ایموجی برای هر ایمیل وجود داشته باشد و حداقل برخی پیام‌ها در این سرویس محدودیت ۵۰ واکنش ایموجی منحصربه‌فرد دارند.
گوگل هنوز به‌طور رسمی اعلام نکرده که قابلیت واکنش ایموجی را به جیمیل اضافه خواهد کرد.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین