. . .

دانستنی وحشتناک ترین مکان های دنیا

تالار ماوراء

بانوی آسمان

رمانیکی فعال
رمانیکی
نام هنری
بانوی قرمز
شناسه کاربر
6969
تاریخ ثبت‌نام
2023-10-16
موضوعات
11
نوشته‌ها
50
پسندها
118
امتیازها
108
محل سکونت
شهر خیال

  • #1
مکان های ترسناک دنیا (16 مکان خوفناک که باید ببینید!)
16 مکان ترسناک دنیا که باید بشناسید!
در ادامه قصد داریم چند مکان ترسناک دنیا که جذابیت های زیادی دارند را به شما معرفی کنیم. البته این به شرطی است که واقعا علاقه مند به چنین تم هایی از گردشگری و توریستی هستید. مکان های ترسناک دنیا به تفکیک دارای المان هایی هستند که آن ها را در این لیست قرار داده است. اگر مایل به سفر به این مناطق هستید بهتر است که پیش از هر چیزی اطلاعات دقیقی در مورد آن ها داشته باشید.


اساسا قرار نیست تمامی نقاط گردشگری که فکرش را می کنیم پر از اتفاقات زیبا و یا خیلی با حس خوب باشند. در برخی شرایط تغییرات زیست محیطی سبب ایجاد جلوه های ترسناک و جالبی شده است که توجه هر شخصی را حتی کسانی که واقعا علاقه زیادی به سفر ندارند را به خود جلب می کند. با این تفاسیر اگر فکر می کنید که گزینه ای از این لیست جا مانده است می توانید در بخش نظرات روزانه با ما در میان بگذارید. اساس ما برای این لیست از مکان های ترسناک دنیا اتفاقاتی است که از آن ها روایت شده و باعث گردیده که در لیست و چارت نقاط ترسناک گردشگری دنیا قرار بگیرند.


منطقه چرنوبیل
منطقه چرنوبیل، یک منطقه قدیمی و معروف در شمالی اوکراین است. این منطقه در سال ۱۹۸۶ به دلیل وقوع حادثه ی هسته ای چرنوبیل معروف شده است. این حادثه یکی از بزرگ ترین حوادث هسته ای در تاریخ بوده است و باعث مرگ و آسیب دیدن بسیاری از افراد و آلودگی زیادی در منطقه شده است.

پس از وقوع حادثه، منطقه چرنوبیل تحت کنترل و نظارت سختگیرانه قرار گرفته است و هنوز هم برخی از مناطق این منطقه برای انسان ها خطرناک هستند. اما در سال های اخیر، تلاش های بسیاری برای بازسازی و بهبود وضعیت این منطقه انجام شده است و امکان بازدید از برخی از نقاط آن نیز وجود دارد.

جزیره عروسک ها

جزیره عروسک ها (The Island of the Dolls) یک جزیره کوچک در کانال Xochimilco در مکزیک سیتی است که به دلیل تعداد زیادی از عروسک های سوخته و قدیمی که در آن قرار دارد، شهرت دارد.

این جزیره در دهه ۱۹۵۰ توسط یک مرد به نام جولیان سانتوس برای گریز از جامعه ساخته شده است. بعد از یک حادثه ناگوار، او به این جزیره مهاجرت کرد و آنجا را به عنوان مکانی برای نگهداری عروسک ها انتخاب کرد. بعد از مدتی، او به دلیل عشق و علاقه اش به عروسک ها، شروع به جمع آوری آن ها کرد و تعداد عروسک ها روز به روز افزایش یافت.

پس از مدتی، جولیان سانتوس برای رسیدگی به جزیره و عروسک هایش دست برید و در سال ۲۰۰۱ درگذشت. اکنون، جزیره عروسک ها به عنوان جاذبه ی گردشگری شناخته شده است و بسیاری از گردشگران به دیدن عروسک هایی با موضوعات مختلف از جمله عروسک های شیطان، عروسک های بدون سر و… می آیند.

با وجود اینکه جزیره عروسک ها به دلیل جذابیت توریستیش مشهور است، اما یک اسطوره ترسناک هم درباره ی آن وجود دارد. بر اساس این اسطوره، جولیان سانتوس به دنبال یک دختر کوچکی بود که غرق شده بود و به همین دلیل، او عروسک هایی را که دریافت می کرد را به عنوان جان بخش این دختر استفاده می کرد. برخی افراد باور دارند که روح دختر کوچک همچنان در جزیره عروسک ها موجود است و به دنبال آنچه ای که او را از دست داده است می گردد. نکته مهم در مورد این جزیره مسافرت ها و المان های توریستی است که هر ساله به آن اضافه می شود. در واقع برای کسانی که مایل به حضور در یک جو وهم انگیز هستند این می تواند یک انتخاب عالی باشد.

در طول سال های گذشته، برخی از عروسک ها توسط آب و هوا خراب شده اند، اما بسیاری از آن ها هنوز هم در جزیره باقی مانده اند و با توجه به تاریخچه ی عجیب و غریب این جزیره، هنوز هم یکی از جاذبه های دیدنی و جالب در مکزیک سیتی محسوب می شود.


بیمارستان هیلز واولی (Waverly Hills Sanatorium) یک بیمارستان قدیمی در لوییزویل، کنتاکی، آمریکا است که در سال ۱۹۲۶ برای درمان بیماران مبتلا به سل ساخته شده است. در زمان بیماری سل، این بیمارستان یکی از بزرگترین و معروف ترین مراکز درمانی در آمریکا بود.

اما پس از کشف داروی درمانی برای بیماری سل در دهه ۱۹۴۰، تعداد بیماران سل در این بیمارستان به شدت کاهش یافت. سپس در دهه ۱۹۶۰، بیمارستان هیلز واولی به عنوان بیمارستان روانی استفاده شد و بیمارانی با بیماری های روانی و نیز بیماران سیفیلیس در آن درمان می شدند.

این بیمارستان در طول سال های فعالیت خود، مورد انتقاد شدیدی قرار گرفت به دلیل شرایط بد اقامتی و درمانی بیماران و همچنین شایعاتی درباره ی تجربه های ترسناک و ماوراءالطبیعه ای که در آنجا رخ می دهد. همچنین، در طول دهه ۱۹۵۰، تحقیقاتی در بیمارستان هیلز واولی برای درمان بیماران با استفاده از روش های غیراخلاقی و تجربه های زیرزمینی صورت گرفته بود که این امر از سوی برخی افراد، به عنوان یکی از دلایل ترسناکی که در آنجا رخ می دهد، اشاره می شود.

اکنون، بیمارستان هیلز واولی تبدیل به یک مقصد گردشگری برای علاقه مندان به تجربه ی ترسناک شده است و گردشگران می توانند در تورهایی که در آن برگزار می شود.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
24

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 2, کاربران: 0, مهمان‌ها: 2)

بالا پایین