. . .

بحث و گفتگو نتایج اولین بنچمارک گلکسی S24 پلاس پیش از رونمایی فاش شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


نتایج فاش‌شده از بنچمارک گلکسی S24 پلاس نشان می‌دهد این گوشی از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 بهره خواهد برد.

هنوز چندین ماه تا معرفی سری گلکسی S24 باقی مانده و حالا شاهد انتشار اولین بنچمارک از مدل پلاس این دستگاه هستیم. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، گلکسی S24 پلاس از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام بهره خواهد برد و علاوه‌براین جزئیاتی درمورد سایر مشخصات فنی دستگاه مذکور دردسترس قرار گرفته است.
طبق اطلاعات گیک‌بنچ، گلکسی S24 پلاس با شماره مدل SM-S926U شناخته می‌شود و ظاهراً به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. طبق داده‌های فاش‌شده، این دستگاه از سیستم-روی-چیپ Snapdragon 8 Gen 3 بهره خواهد برد که امتیاز تک‌هسته‌ای ۲۲۳۳ و امتیاز چندهسته‌ای ۶۶۶۱ را به‌ دست آورده است. البته نکته‌ی ناامیدکننده این است که دستگاه آزمایش‌شده در گیک‌بنچ فقط ۶ گیگابایت رم دارد و شاید سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها تصمیم به استفاده از رم کمتر در این دستگاه گرفته باشد. علاوه‌براین امکان دارد گوشی مذکور به‌جای فریم تیتانیومی از فریم آلومینیومی بهره ببرد.
Snapdragon 8 Gen 3 مثل نسل قبلی این تراشه از یک هسته‌ی اصلی بهره خواهد برد که این بار احتمالاً از نوع Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۳ گیگاهرتز خواهد بود. این پردازنده از پیکربندی ۱+۲+۳+۲ استفاده می‌کند و در تصویر زیر فرکانس سایر هسته‌ها را مشاهده می‌کنید. تصویر دیگری نیز فاش شده که نشان می‌دهد تراشه‌ی مذکور در گلکسی S24 پلاس از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 750 بهره خواهد برد اما جزئیات دیگری درمورد آن دردسترس نیست.
بنچمارک گیک بنچ گلکسی s24 پلاس

مشخصات پردازنده گرافیکی گلکسی S24 پلاس
بنچمارک گیک بنچ گلکسی s24 پلاس

امتیاز گیک بنچ گلکسی S24 پلاس

با توجه به اینکه انتظار می‌رود غول تراشه‌ساز مستقر در سن‌دیگو، تراشه‌ی پرچم‌دار خود را در اکتبر سال جاری عرضه کند، استفاده از این پردازنده در نسخه‌های اولیه‌ی گوشی‌ پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ منطقی به‌نظر می‌رسد. البته احتمال بروز خطا در اطلاعات گیک‌بنچ وجود دارد و می‌توان انتظار داشت تغییراتی در نسخه‌ی نهایی گلکسی S24 پلاس اعمال شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین