. . .

مفسر بدخواه سوزی از سال 2015 توسط دادگاه عالی مجرم شناخته شد و جریمه شد.

تالار اخبار کی دراما و بازیگران

EATEN.AF

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
3816
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-02
آخرین بازدید
موضوعات
143
نوشته‌ها
481
راه‌حل‌ها
1
پسندها
1,789
امتیازها
413
سن
18

  • #1
فرد ناشناس که اظهارات سوء علیه سوزی کرده بود ، مجرم شناخته شد.

در 27 ژوئیه، شعبه 3 دیوان عالی (رئیس قاضی Ahn Cheol Sang) دومین درخواست تجدیدنظر توسط نظر دهنده مخرب (از این پس "الف" نامیده می شود)، که به اتهام توهین در محاکمه بود، رد کرد و "الف" 500 هزار وون (تقریباً 391 دلار) جریمه شد.

پیش از این، "الف" به دلیل نظرات مخرب خود در تاریخ اکتبر 2015 تا دسامبر 2015 در مورد مقالاتی درباره سوزی از سایت های پورتال اینترنتی مورد شکایت قرار گرفت. دادسرا با صدور قرار خلاصه ای خواستار مجازات نقدی برای «الف» شد.

"الف" اعتراف به بی گناهی کرد و خواستار محاکمه رسمی شد اما در اولین محاکمه به جریمه 1 میلیون وون (تقریباً 782 دلار) محکوم شد. با این حال، دادگاه دوم حکم را لغو کرد . محاکمه به دلیل اعتراض دادستان به بالاترین دادگاه ادامه یافت، اما محاکمه در مورد تجدیدنظر مشخص کرد که قابل توجیه بودن اقدامات "الف" دشوار است زیرا خارج از محدوده انتقاد مشروع است و پرونده را به دادگاه ناحیه شمال سئول بازگرداند.

پس از ابطال، دادگاه «الف» را مطابق با اهداف دیوان عالی کشور به جزای نقدی به مبلغ 500 هزار وون محکوم کرد. اگرچه «الف» مجدداً تجدیدنظر خواهد کرد، اما دیوان عالی کشور در همان روز با اعلام موجه بودن حکم اولیه، درخواست تجدیدنظر را رد کرد.

در حال حاضر، سوزی در حال آماده شدن برای بازگشت با درام عاشقانه "دونا!" و تایید شد که دوباره با کیم وو بین در یک درام کاملا جدید توسط کیم یون سوک متحد می شود .
 

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین