. . .

معرفی مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into The Spider-Verse)

تالار انیمیشن
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
786
نوشته‌ها
2,062
راه‌حل‌ها
49
پسندها
4,344
امتیازها
590

  • #1

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into The Spider-Verse)

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی، انیمیشن برتر دهه‌ی 2010

  • سال اکران: ۲۰۱۸
  • کارگردان: باب پرسیچتی، پیتر رمزی، رودنی روثمن
  • صداپیشگان: شامیک مور، لیو شرایبر، ماهرشالا علی، برایان تایری هنری، جیک جانسون، هیلی استاینفلد، لیلی تاملین، لورین ولز، نیکولاس کیج
  • امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۹۷ از ۱۰۰

«مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» اولین فیلم انیمیشنی بلند فرنچایز «مرد عنکبوتی» محصول سونی پیکچرز (Sony Pictures) است. در این فیلم با شخصیت مایلز مورالس بیشتر آشنا می‌شویم. نوجوانی که به طور اتفاقی با مرد عنکبوتی دیدار می‌کند و صاحب قدرت‌هایی می‌شود. انیماتورهای این پروژه با ترکیب جلوه‌های کامپیوتری و کمیک آرت با طراحی دستی سنتی به فیلم شکل و شمایلی متفاوت از جهان یک کامیک بوک که متحرک و زنده شده است، دادند؛ جهانی که مخاطبان می‌توانند به راحتی به آن قدم بگذارند.
این جهان نه فقط شامل کمیک‌های ابرقهرمانی غربی می‌شود که مانگا، نوآر پلیسی و کارتون‌ها را هم در خود جای داده است. حتی بخش‌هایی که با جلوه‌های کامپیوتری ساخته شده‌اند، یک بافت و حس طراحی دستی را به فضا داده است. با توجه به این حجم و تنوع کار برای خلق این فضای انیمیشنی، سونی پیکچرز مجبور شد ۱۷۷ انیماتور را استخدام کند تا بتوانند همه‌ی این کارها را همزمان پیش ببرند و کار را به‌موقع آماده کنند. با این تفاصیل، هیچ فیلم انیمیشنی تا به حال در تاریخ سینما چنین تیم بزرگی نداشته است. خبر خوب برای طرفداران فیلم این است که قرار است در دنباله‌ی آن «مرد عنکبوتی: ورای جهان عنکبوتی» ( Spider-Man: Across the Spider-Verse) حظ بیشتری از انیمیشن خارق‌العاده‌ی این فیلم ببرند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین