. . .

بیوگرافی محسن مسلمان

تالار ورزشکاران

Leilii

مدیرتالاربیوگرافی
پرسنل مدیریت
مدیر
مدیر
تالارمونوگرافی‌وبیوگرافی
شناسه کاربر
4811
تاریخ ثبت‌نام
2023-04-15
آخرین بازدید
موضوعات
168
نوشته‌ها
221
پسندها
425
امتیازها
303

  • #1
محسن مسلمان متولد 7 بهمن 1369 در تهران بازیکن فوتبال اهل ایران است

متولد یک خانواده چهار نفره می باشد.

تنها یک خواهر دارد که می گوید رابطه خیلی خوبی هم با او و خواهر زاده اش یلدا دارد ، علاقه اش به فوتبال از کلاس اول ابتدایی در مدرسه شروع شد

شروع فعالیت از کودکی
در مقطع ابتدایی استعداد فوتبالی اش توسط جمشید رشید معلم ورزش اش کشف استعداد شد سپس با حضور در بازی های منتخب مدارس و آموزشگاه های ورزشی این رشته را حرفه ای ادامه داد.

از وضعیت ازدواج و همسر محسن مسلمان اطلاعات دقیقی در دست نیست.

عکس های منتشر شده از محسن مسلمان در سایت های اینترنتی با دختری که گفته می شد نامزد اوست و نامش غزاله میر است ، سالها پیش موضوع بحث خیلی از پرسپولیسی ها قرار گرفته بود.


سال 92 بود که عکس لو رفته از محسن مسلمان و پیام صادقیان در حال کشیدن قلیان این دو را وارد حاشیه کرد تا جایی که اغلب با عنوان قلیانی خطابشان می کردند

ازدواج رسمی و طلاق
محسن مسلمان رسما در اردیبهشت 1395 وقتی 26 ساله بود ازدواج کرد ، محسن میری همسر روناک یونسی بازیگر ، با انتشار عکس مشترک خانوادگی این وصلت را تبریک گفت. این ازدواج بعد از سه ماه به جدایی ختم شد و از هم جدا شدند.


گفته میشود نام همسر محسن مسلمان خانم آنیتا حقیقی بوده است که عکسهایی هم از مراسم عروسی او منتشر شده که متاسفانه این ازدواج به جدایی ختم شد.
در اردیبهشت سال 1400 محسن مسلمان مجددا پیامی عاشقانه برای همسرش نوشت که مشخص شد وارد رابطه جدیدی شده است.

در سال 84 وقتی 15 ساله بود عضو جوانان باشگاه ذوب آهن اصفهان شد و از 16 سالگی با تیم بزرگسالان این تیم به لیگ برتر آمد و لقب یکی از جوانترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داد.


در سال 88 در 19 سالگی برای انجام خدمت سربازی به تیم ملون بندر انزلی رفت.

بعد از بازگشت به ذوب آهن سال 1390 بصورت قرضی به باشگاه فوتبال پرسپولیس منتقل شد و توانست در 12 بازی با 2 گل با این تیم نایب قهرمان لیگ شود.

از فولاد تا سپاهان
سال 93 یک فصل در فولاد خوزستان بازی کرد سپس دوباره از سال 94 به پرسپولیس بازگشت و سال 95 دوبار با این تیم نایب قهرمان و در سال 96 قهرمان شد.

در سال 97 از پرسپولیس جدا و به ذوب آهن پیوست اما در نیم فصل هم از این باشگاه جدا شد و با سپاهان اصفهان قرارداد بست.


محسن مسلمان با مهدی طارمی رابطه دوستی بسیار نزدیکی دارد به طوری که همه طرفداران پرسپولیس و حتی تیم های دیگر نیز این را میدانند و مشاهده کرده اند که مهدی طارمی و محسن مسلمان در صفحه های شخصی خود چه تعریف و تمجید های از هم میکنند.


از زمانی که متاهل شده ام صددرصد تغییر کرده ام.

تمام تلاشم را برای اتفاقات خوب در زندگی ام به کار بسته ام ، بنویسید محسن مسلمان 180 درجه با آدمی که قبلا می شناختید ، متفاوت است.

آرزو
بازی در لیگ های اروپایی آرزوی فوتبالی ام است همچنین پوشیدن پیراهن تیم ملی ، به هر حال تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.
 
نام موضوع : محسن مسلمان دسته : ورزشکاران

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
61
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
109

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین