. . .

بحث و گفتگو قیمت گلکسی تب S9، تب S9 پلاس و تب S9 اولترا فاش شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Raven heart

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
موضوعات
781
نوشته‌ها
1,857
راه‌حل‌ها
5
پسندها
251
امتیازها
438
محل سکونت
I am lost
وب سایت
pin.it

  • #1

قیمت نسل جدید تبلت‌های پرچمدار سامسونگ فاش شده است. خانواده‌ی گلکسی تب S9 اوایل مرداد رونمایی می‌شود.

سامسونگ رویداد آنپکد بعدی را چهارم مرداد برگزار می‌کند و احتمالاً در آن رویداد شاهد رونمایی گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، گلکسی واچ ۶ و تبلت‌های سری گلکسی تب S9 خواهیم بود. شایعه‌ها می‌گویند این خانواده از تبلت‌ها در سه مدل تب S9 و تب S9 پلاس و تب S9 اولترا در دسترس قرار می‌گیرند.
GSMArena می‌نویسد قیمت تبلت‌های سامسونگ در بازار اروپا فاش شده است. بر این اساس گفته می‌شود کانفیگ پایه‌ی گلکسی تب S9 (با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و وای‌فای) ۹۲۹ یورو قیمت دارد و قیمت کانفیگ مجهزبه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و وای‌فای به ۱٬۰۴۹ یورو می‌رسد.
قیمت گلکسی تب S9 پلاس در کانفیگ پایه (۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و وای‌فای) به ۱٬۱۴۹ یورو می‌رسد. همین کانفیگ از گلکسی تب S9 اولترا ۱٬۳۶۹ یورو قیمت خواهد داشت.

سامسونگ افزون‌بر مدل‌های وای‌فای، مدل‌های سلولار (سیم‌کارت‌خور) گلکسی تب S9 را نیز روانه‌ی بازار می‌کند. به دلیل متفاوت بودن مالیات ارزش افزوده، قیمت تبلت‌های جدید سامسونگ در کشورهای مختلف اروپا کمی متفاوت خواهد بود. قیمت‌های اعلام‌شده در این مقاله شامل مالیات ارزش افزوده است.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند گلکسی تب S9 اولترا نمایشگر ۱۴٫۶ اینچ Dynamic AMOLED 2X با وضوح +WQXGA و ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۱۱٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی ۴۵ وات و بدنه‌ای به ابعاد ۳۲۶٫۴ در ۲۰۸٫۶ در ۵٫۵ میلی‌متر خواهد داشت.

تبلت پرچمدار جدید سامسونگ به دوربین سلفی دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و در پنل پشتی دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی هشت مگاپیکسلی خواهد داشت.
گلکسی تب S9 پلاس به نمایشگر ۱۲٫۴ اینچ Dynamic AMOLED 2X با وضوح +WQXGA و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۱۰٬۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی و بدنه‌ای به ابعاد ۲۸۵٫۴ در ۱۸۵٫۴ در ۵٫۷ میلی‌متر مجهز خواهد بود. این تبلت قرار است با دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین پشتی اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی پشتی هشت مگاپیکسلی تولید شود.

در نهایت شایعه‌ها می‌گویند گلکسی تب S9 نمایشگر ۱۱ اینچ Dynamic AMOLED 2X با وضوح WQXGA و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۸٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی و بدنه‌ای به ابعاد ۲۵۴٫۸ در ۱۶۵٫۸ در ۵٫۹ میلی‌متر دارد. این تبلت دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

انتظار می‌رود هر سه تبلت جدید سامسونگ به پردازنده‌ی پرقدرت Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy و حسگر اثر انگشت اپتیکال و چهار اسپیکر مجهز باشند و با پشتیبانی از قلم S-Pen از راه برسند. بهره‌مندی این تبلت‌ها از گواهی ضدآب IP68 محتمل است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین