. . .

بحث و گفتگو قیمت و تاریخ عرضه خانواده گلکسی تب اس ۹ مشخص شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
157
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

نمای پشت گلکسی تب اس ۹ اولترا در قاب Outdoor / Galaxy Tab S9 Ultra

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام سامسونگ از خانواده گلکسی تب S9 رونمایی کرد و تاریخ عرضه و قیمت آن‌ها مشخص شد.

امروز در جریان رویداد گلکسی آنپکد، در کنار دستگاه‌هایی مانند گلکسی زد فلیپ ۵، زد فولد ۵ و گلکسی واچ ۶، خانواده تبلت گلکسی تب S9 سامسونگ نیز معرفی شدند.
در حالی که طی چند سال گذشته، شرکت‌های مختلفی وارد بازار تبلت‌ شدند، اما هنوز سامسونگ یکی از بهترین‌ها است. اکنون نیز که سری تب اس ۹ معرفی شده، انتظار داریم رقابت در این حوزه شدیدتر از گذشته شود. خانواده جدید غول کره‌ای شامل گلکسی تب اس ۹، تب اس ۹ پلاس و تب اس ۹ اولترا می‌شود.
با توجه به اینکه سری جدید گلکسی تب اس ۹ بهترین سخت افزار تبلتی را ارائه می‌دهد که می‌توان خریداری کرد، باید مبلغ هنگفتی را برای داشتن یکی از سه مدل جدید خرج کنید. در ادامه قیمت هر مدل و تاریخ عرضه‌ی آن ذکر شده است.
قیمت پایه گلکسی تب S9 اولترا ۱۱۹۹ دلار است که در کانفیگ‌های ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی تغییر می‌کند. از سوی دیگر، قیمت مدل پلاس از ۹۹۹ دلار با کانفیگ‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی آغاز می‌شود. اما برای خرید نسخه 5G گلکسی تب اس ۹ پلاس باید حداقل ۱۱۴۹ دلار داشته باشید. قیمت گلکسی تب S9 نیز از ۷۹۹ دلار با پیکربندی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود.
درنهایت باید گفت که هر سه تبلت از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و فروش آن‌ها از ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) آغاز می‌شود. همچنین دستگاه‌های مذکور در دو رنگ بژ و مشکی عرضه خواهند شد
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین