. . .

آموزش طرز تهیه کرپ سبزیجات یک غذای ساده و سالم

تالار آموزش آشپزی

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
762
نوشته‌ها
2,018
راه‌حل‌ها
46
پسندها
4,328
امتیازها
590

  • #1
یکی از انواع غذاهای ساده ایرانی کرپ سبزیجات می باشد. کرپ بسیار مناسب برای زمان هایی بوده که می خواهید میان وعده و یا صبحانه ای متفاوت را با استفاده از مواد اولیه کم و مدت زمان کم در منزل تهیه کنید. در تهیه این کرپ همانطور که از اسمش مشخص است از انواع سبزیجات مانند شوید، پیازچه و جعفری استفاده می شود. روش و طرز تهیه کرپ سبزیجات، غذا و میان وعده ای ساده و خوش طعم در این مطلب قرار گرفته شده است.

کرپ بادمجان و کوکو رولتی دو غذای متفاوت ایرانی بوده که به سادگی و در مدت زمان کمی تهیه می شوند. این غذاهای خوش طعم مناسب زمان هایی است که مدت زمان زیادی برای پخت انواع غذاهای لذیذ و متفاوت ندارید، زیرا در مدت زمان کمی می توانید دارای غذایی لذیذ و متفاوت شوید. انواع کرپ ها را می توان با انواع نان از جمله نان لواش تهیه کرد. با کلیک بر روی لینک های قرار گرفته شده روش تهیه کرپ بادمجان، کوکو رولتی و یا حتی تخم مرغ جیبی را مشاهده کنید.


کرپ سبزیجات خوش طعم


مواد لازم


  • تخم مرغ ۴ عدد
  • شیر ۱ لیوان
  • آرد ۱ لیوان
  • پیازچه ۳ ساقه
  • شوید ۱/۳ دسته
  • جعفری ۱/۳ دسته
  • نمک به مقدار لازم



کرپ سبزیجات خوشمزه


طرز تهیه کرپ سبزیجات ساده و خوشمزه


ابتدا برای تهیه این کرپ خوشمزه باید جعفری، پیازچه و شوید را خرد کنید به صورتی که ریز شوند. سپس این ها را در کاسه ای بریزید و کنار بگذارید. در کاسه ای مناسب دیگر آرد را ۲ بار الک کرده. نمک و شیر را به کاسه حاوی آرد بی افزایید و در حدی که گلوله نشود هم بزنید.

در ادامه باید دانه به دانه تخم مرغ ها را اضافه کنید. پس از افزودن هر دانه تخم مرغ یک بار مواد را به خوبی هم بزنید تا یک دست شوند و سپس دیگری را بی افزایید. زمانی که مواد به خوبی یک دست و مخلوط شدند باید سبزیجات را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

تابله ای مناسب بر روی حرارت قرار دهید و در تابه مقداری روغن بریزید. صبر کنید تا روغن داغ شود. پس از داغ شدن روغن یک ملاقه از مواد کرپ را بردارید و در تابه بریزید و صبر کنید تا یک طرف کرپ به خوبی پخته شود. حالا روی کرپ را برگردانید تا روی دیگر این هم پخته شود. در نهایت این کرپ خوش طعم و ساده را به همراه پنیر و یا مواد خوراکی دلخواه سرو کنید. نوش جان.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین